S
"shihtzu"
Vieras
Vauva on nyt 4 viikkoa vanha ja on saanut tutin jo laitoksella ja aika huonosti se kelpaa, tissi vaan rauhoittaa. Tutin välillä ottaa, mutta sylkee sen herkästi pois ja nyt mietinkin, että tottuuko tuo missään vaiheessa tuttiin vai tuleeko aina olemaan tissitakiainen.
Esikoinen aikanaan söi peukkua laitoksella ja kotona otettiin heti tutti käyttöön ja tutti kelpasi tosi hyvin.
Esikoinen aikanaan söi peukkua laitoksella ja kotona otettiin heti tutti käyttöön ja tutti kelpasi tosi hyvin.