T
tuttipeikko
Vieras
poitsu on 1v 10kk ja ajattelin ottaa tutin nyt pois.. milloin te ootte ottanu tutin pois? jännitää et minkälaine huuto siitä tulee. kuinka äkkiä teijän muksuilta on loppunu tutin kyselyt?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Poika oli 2v1kk kun tutti otettiin pois, ja tyttö 1v7kk!
Alkuperäinen kirjoittaja tuttipeikko:poitsu on 1v 10kk ja ajattelin ottaa tutin nyt pois.. milloin te ootte ottanu tutin pois? jännitää et minkälaine huuto siitä tulee. kuinka äkkiä teijän muksuilta on loppunu tutin kyselyt?
Alkuperäinen kirjoittaja tuttipeikko:ku mä mietin et pitäiskö mun eka vähentää tutin käyttöä (vain öisin ja päiväuniaikoihin)? ku pojalle tutti on tosi tärkee ja tuntuu jotenki julmalta viedä se yhtäkkiä kokonaan..