tutin pois ottaminen 2,5vuotiaalta

vieras
Meillä erittäin tuttiriippuvainen kuopus vierotettiin 1v10kk just jouluna, annettiin tutti "tonttuvauvoille" joulupukin mukaan. Olin ihan vama, että koko joulun pyhät menee huutaessa, mutta mitä vielä, ei yhtään itkua yhtenäkään yönä!! (ja tytöllä oli aina vähintään kolme tuttia öisin, yks suussa ja yks molemmissa käsissä!) Joskus myöhemmin kipeänä ollessaan vaan kyseli, että missä minun tutit on??

mä oon sanonu pojalle et tutti menee rikki kun noin iso poika sitä syö ja poikahan oli mummulle selittäny et tutti menee rikki kun syön sitä jne ja et sit pitää mennä kauppaan ja ostaa uus :xmas:
mitäs mä sille siihen sanon ku se vaatii et mennään kauppaan ostaan uus? :D

Meillä tutin vieroitus meni mukavasti. Sai lasten työkalusetin, kun oli muutaman yön ilman tuttia. Nyt tutin vierotuksesta on kulunut kuukauden päivät. Kysyy vieläkin tuttia... ei olla kuitenkaan annettu ja unohtaa sen taas pian. Ei isompia huutoja ole ollut... Tyttö nyt reilun 2 vuotta.

En lukenut koko ketjua, mutta meillä tuon esikon aikana leikkasin tutista kärjen pois, odotin pari päivää ja leikkasin lisää, taas odotin jne. neiti söi tuttia niin kauan kun se suussa pysy mutta sitten se jäi pois. Oli aika ilkeästi tehty ja pitkä prosessi, mutta huudettu ei kertaakaan, että oli se sen arvoista. Nyt ois tuolla nuorimmaisella edessä tutin pois otto kun vaan jaksais alottaa. Keskimmäinen söi tuttia vaan 2 viikkoa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
mä oon sanonu pojalle et tutti menee rikki kun noin iso poika sitä syö ja poikahan oli mummulle selittäny et tutti menee rikki kun syön sitä jne ja et sit pitää mennä kauppaan ja ostaa uus :xmas:
mitäs mä sille siihen sanon ku se vaatii et mennään kauppaan ostaan uus? :D
No et todellakaan enää osta uutta. Sanot, että noin isoille lapsille ei löydy kaupasta tuttia. Ne mitä on hyllyssä, on vauvoja varten, eikä niitä voi ostaa isoille.

Yhteistyössä