?
....
Vieras
Meille tulossa vauva keväällä ja tytöllä (nyt 1.5v) on tutti viel. Siitä kai pitäisi päästä eroon ennen vauvan syntymää. Ei onneksi syö sitä kuin yöllä ja päiväunilla....
Neiti myös nukkuu vanhempien huoneesa ja uusi sänky (laidaton) odottaa käyttäjää...
Ressiä pukkaa päälle ku en tiiä miten saisin tutin tytöltä pois, otetaanko pois ennen vauvan syntymää vai vasta sitten kun tajuaa itse sen antaa (esim. vuoden päästä joulupukille tms.
) ja toinen juttu et laitetaanko tyttö toiseen huoneeeen ennen vauvaa vai jälkeen... uudessa sängyssä ei oo laitoja joten pelkään et tyttö tippuu sieltä. Ei vielä osaa tulla itse sängystä pois mut ystävät sanovat ja jopa painostavat laittamaan jo hänet omaan huoneeseen.... Miks pitäis jos se ei tunnu minusta hyvältä!?
Ei millään raaskis tehdä kumpaakaan....
Molempien sängyt kyl mahtuis meidän makkariin...
Kunhan vaan pähkäilen tässä ja kaipaan ajatuksen vaihtoa aiheesta.
Neiti myös nukkuu vanhempien huoneesa ja uusi sänky (laidaton) odottaa käyttäjää...
Ressiä pukkaa päälle ku en tiiä miten saisin tutin tytöltä pois, otetaanko pois ennen vauvan syntymää vai vasta sitten kun tajuaa itse sen antaa (esim. vuoden päästä joulupukille tms.
Ei millään raaskis tehdä kumpaakaan....
Molempien sängyt kyl mahtuis meidän makkariin...
Kunhan vaan pähkäilen tässä ja kaipaan ajatuksen vaihtoa aiheesta.