millon kannattas varata kirpparipöytää?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kiitos, mietinkin että oisko kuukauden päästä liian aikasta vaiko myöhästä....
ite oon paljon käyny kirppiksillä, mutta en oo koskaan aatellu mitkä ois parhaimmat ajankohdat ottaa pöytä...?
 
Mulla on ollut pöytä jo useamman viikon. Juuri ennen joulua (siis päivä-kaksi) hiljeni ja nyt myynti on taas kiihtynyt. Ainakin ostajia oli tänään liikkeellä, joten en usko alennusmyyntien mitenkään järettömästi vaikuttavan :)
 

Yhteistyössä