Pinnasängyn 'hörhelöt'

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Noona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Noona

Vieras
Eli missä vaiheessa ootte ottanu pois käytöstä?

Meillä reunasuojus ja verhokatos, nyt tyttö on jo reilu 6kk ja tykkää kyllä varsinkin verhosta kovasti ja sille juttelee, mutta repiikin sitä aika paljon... sivureunuskin tuntuu enemmän olevan näköesteenä.

Niin mä mietin että josko noi sitten ottaisi pois...
 
Kyllä ne voi pois ottaa, varsinkin sen verhon, ettei revi päällensä. Reunasuojat silloin hyvät, jos kovin kolhii itseään reunoihin tai työntää jalkoja tai käsiä pinnojen väliin.
 

Yhteistyössä