N
Noona
Vieras
Eli missä vaiheessa ootte ottanu pois käytöstä?
Meillä reunasuojus ja verhokatos, nyt tyttö on jo reilu 6kk ja tykkää kyllä varsinkin verhosta kovasti ja sille juttelee, mutta repiikin sitä aika paljon... sivureunuskin tuntuu enemmän olevan näköesteenä.
Niin mä mietin että josko noi sitten ottaisi pois...
Meillä reunasuojus ja verhokatos, nyt tyttö on jo reilu 6kk ja tykkää kyllä varsinkin verhosta kovasti ja sille juttelee, mutta repiikin sitä aika paljon... sivureunuskin tuntuu enemmän olevan näköesteenä.
Niin mä mietin että josko noi sitten ottaisi pois...