Monelle on sattunut kauheita, ihan kauheita.
Voimia kaikille.. Välillä ne asiat tulee pakosta mieleen, vaikka ne olis kuinka puitu läpi..
Ehkä uskallan kertoa hieman omaakin lapsuutta, vaikka ei se ole läheskään niin paha kuin monen muun täällä..
Äitini oli alkoholisti, tai siis on yhä. Sain vasta äskettäin tietää syyn siihen, miksi juominen lähti käsistä. Isäni yritti käyttää siskoani hyväksi ja omaa isäni käytti hänen veljensä hyväksi. Minua pelottaa, siskojani pelottaa. Meillä on pikkuveli, joka asuu vielä kotona. Sitä on epäilty, että onko isäni käyttäny häntäki hyväksi, en tiedä onko.. Joka päivä mietin, että jos se käyttää tai on käyttäny. En vaan yhtään tiedä mitä noiden sairaiden ihmisten päässä liikkuu. :/ Äiti yritti itsemurhaa kun olin 7 luokalla, yritti jäädyttää itsensä pakkaseen.. Oli aivan humalassa ja otti lääkkeitä ja alkoholia sekaisin, semmosia lääkkeitä, joita ei alkoholin kanssa saanut ottaa. Kerran, yhden ainoan kerran, sain halauksen, mutta sillekkin löyty järkevä selitys.. Lupasin valehdella äidilleni, ettei se lähteny mihinkään baariin, jos isä kysyis. Äiti lähti, isä kysy, minä kerroin totuuden, että äiti on baarissa. Hirveä riita.. Sitä kuuntelimme aina veljeni ja sisarusteni kanssa. Setäni kerran heitti äitini ulos, huutaen ja raivoten, itse itkin vieressä. Onhan näitä.. Äiti luuli, että minä olisin jotenki tosi vahva ja valitti paskaa elämäänsä ja kaikkea omaa huonoa nuoruuttaan, elämää ja kaikkea. Jouduin pienestä asti olemaan siinä lohduttajana, että "kaikki kääntyy vielä parhain päin", joka viikko jouduin kuuntelemaan samat jutut ja mun piti olla siinä sanomassa jotain järkevää, mitä nyt ikinä keksinkään ja olin kuullut elokuvissa ja muissa sanottavan. Samalla jouduin huolehtimaan veljestäni. Rankkaa oli.. Asuimme kaiken lisäksi metsän keskellä, minulla ei ollu kavereita tai mitään, vaan oma perhe. Niin ja paljon muuta, en viitti kaikkea kirjottaa. Mutta ei tää ole mitään verrattuna siihen mitä jotku on joutunu kärsimään..