Pelaajia, oisko?

• Viestiketjun aloittaja taika
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:
Mä en löydä punaista avainta, enkä tajua tota värikoodi juttua. Siis saan mä ne värikoodit, mut miten hitossa sitä käytetään siihen kalatauluun!? Tää peli menee jotenkin yli mun ymmärryksen. Mulla on tällä hetkellä vasara, kolikko, sininen avain, paperikäärö ja se kortti.
En muista missä punanen avain oli, että siinä en osaa auttaa.
mut kalataulun nurkkia pitää painella niin, että niihin tulee vihjeen näyttämät värit.
Paperikäärön saa auki, valitsemalla sen ja painamalla item, sit vaan klikkaat sitä
Tyhmänä kysyn, mikä ihmeen item? :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Löytyny 2 piuhaa, 2 avainta - käytetty, 2 cd-levyä, 2 paperiarkkia...
Sää oot iha sika nopee :eek:
mul on vasta 2 avainta, kirja, yks paperi ja 2 käytettyä piuhaa.

En oo vie avaimille löytäny paikkaa..

muoks* löyty jokin "elementti", niin ja avaimille paikka. :D Ei pal helpompi ois voinu paikka olla, mut jotenki ohitin ne :snotty:

linduska
pelaan vieläkin tota ekaa peliä... oon raapustanu kolikolla sen vihjeen mutta en saa sitä taskulamppua pois... onko sit oikee Q2Hba8 jossai järjestyksessä vai olenko ihan pihalla ku lumiukko?

Alkuperäinen kirjoittaja linduska:
pelaan vieläkin tota ekaa peliä... oon raapustanu kolikolla sen vihjeen mutta en saa sitä taskulamppua pois... onko sit oikee Q2Hba8 jossai järjestyksessä vai olenko ihan pihalla ku lumiukko?
Järjestys ei oo nyt oikee. Heitin sen lapun roskiin, jossa mulla oli se ylhäällä..
Mut mun mielestä toi b oli 6 ja muistaakseni viimisenä..

Yhteistyössä