Pelaajia, oisko?

• Viestiketjun aloittaja taika
  • Ensimmäinen viesti
ööh
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
Ja läpi! :)
Mihin sä käytit noi kaks vihreetä mötikkää?
Niitä tarttetaan 3 :) ja lisäks ne erikois"rillit" sieltä koodioven takaa...ite lunttasin koodin verran, voin kertoa sen jos tahdotte?
Siis väännetään rautalangasta minulle kiitos.. eli minulla pitää olla kolme vihreää mötikkää, ja ne erikois prillit.. MISTÄ :) ÖÖ ja se koodi? Pitäisi varmaan mennä unille niin taas huomenna ajatus luistaisi...(niin varmaan tässä päässä)

Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
En kans lainkaan muista mistä yks mötikkä tuli.

Tarttis mennä nukkumaan. Mulla on sormus ja rannerengas. Taikalaatikko kysyy taskukelloa. missähän se on? Ja puuttuuko vielä muuta?
Niillä mötiköillä näet vinkkejä :) Joku oli keittiössä siinä "uunivuokassa", 1 olohuoneen kirjahyllyssä ylärivin oranssinruskeessa kirjassa ja 1 eteisen vihreässä maljakossa - en nyt muista mikä missäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
En kans lainkaan muista mistä yks mötikkä tuli.

Tarttis mennä nukkumaan. Mulla on sormus ja rannerengas. Taikalaatikko kysyy taskukelloa. missähän se on? Ja puuttuuko vielä muuta?
Niillä mötiköillä näet vinkkejä :) Joku oli keittiössä siinä "uunivuokassa", 1 olohuoneen kirjahyllyssä ylärivin oranssinruskeessa kirjassa ja 1 eteisen vihreässä maljakossa - en nyt muista mikä missäkin.
Kiitos! :flower:
En vaan napsutellu sit tarpeeks sitä vuokaa.

muoks* meni näköjään eri paikkaan.. :)

Kiitti peliseurasta ja hyvää yötä!

Yhteistyössä