Mä sain oven auki!!
Koodi tuli niistä laseista, mut pitää laittaa nolla eteen, et tulee nelinumeroinen luku!!
Koodi tuli niistä laseista, mut pitää laittaa nolla eteen, et tulee nelinumeroinen luku!!
Mihin sä käytit noi kaks vihreetä mötikkää?Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Ja läpi!
Siis ke? ei mulla toimi mitenkää?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Mä sain oven auki!!
Niit on 3 ainakin mulla. Niillä näkee silmälaseilla eri tapahtumia ja vihjeitä.Alkuperäinen kirjoittaja ööh:Mihin sä käytit noi kaks vihreetä mötikkää?Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Ja läpi!
Niitä tarttetaan 3 ja lisäks ne erikois"rillit" sieltä koodioven takaa...ite lunttasin koodin verran, voin kertoa sen jos tahdotte?Alkuperäinen kirjoittaja ööh:Mihin sä käytit noi kaks vihreetä mötikkää?Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Ja läpi!
Siis lasket ne kaikki yhteen (neljän lasin luvut) ja sit laitat nollan eteen.Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Juomalaseista saadut numerot nollilla lisättynä ei toimi mulla.
Kiitos, toimi!Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Siis lasket ne kaikki yhteen (neljän lasin luvut) ja sit laitat nollan eteen.Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Juomalaseista saadut numerot nollilla lisättynä ei toimi mulla.
Silmälasit saa koodioven takaa. Ja mistähän sen yhden mötikän sai...ootas.Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Mistä kolmas mötikkä ja silmälasit? makkarista ja suihkusta saanut. ei toimi koodi mulla.
Siis väännetään rautalangasta minulle kiitos.. eli minulla pitää olla kolme vihreää mötikkää, ja ne erikois prillit.. MISTÄ ÖÖ ja se koodi? Pitäisi varmaan mennä unille niin taas huomenna ajatus luistaisi...(niin varmaan tässä päässä)Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Niitä tarttetaan 3 ja lisäks ne erikois"rillit" sieltä koodioven takaa...ite lunttasin koodin verran, voin kertoa sen jos tahdotte?Alkuperäinen kirjoittaja ööh:Mihin sä käytit noi kaks vihreetä mötikkää?Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Ja läpi!
Niillä mötiköillä näet vinkkejä Joku oli keittiössä siinä "uunivuokassa", 1 olohuoneen kirjahyllyssä ylärivin oranssinruskeessa kirjassa ja 1 eteisen vihreässä maljakossa - en nyt muista mikä missäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:En kans lainkaan muista mistä yks mötikkä tuli.
Tarttis mennä nukkumaan. Mulla on sormus ja rannerengas. Taikalaatikko kysyy taskukelloa. missähän se on? Ja puuttuuko vielä muuta?
0158Alkuperäinen kirjoittaja ööh:okei sovinnolla voisiko joku paljastaa sen koodin mulle? PLIIS!!!! =)
KIITOS!!Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:0158Alkuperäinen kirjoittaja ööh:okei sovinnolla voisiko joku paljastaa sen koodin mulle? PLIIS!!!! =)
Kiitos! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Niillä mötiköillä näet vinkkejä Joku oli keittiössä siinä "uunivuokassa", 1 olohuoneen kirjahyllyssä ylärivin oranssinruskeessa kirjassa ja 1 eteisen vihreässä maljakossa - en nyt muista mikä missäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:En kans lainkaan muista mistä yks mötikkä tuli.
Tarttis mennä nukkumaan. Mulla on sormus ja rannerengas. Taikalaatikko kysyy taskukelloa. missähän se on? Ja puuttuuko vielä muuta?
Sinne koodihuoneen ikkunaanAlkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Mihin toi avain käy?