Ö
ööh
Vieras
mä olen saanut itseni jumiin olkkariin , keittiöön ja siihen eteiseen pääsen, mut en enää ulos? häh?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ööh:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Taaskaan mie en löydä sitä avainta tuolta altaasta...
En mäkä sieltä mitään saa. Yhen avaimen löysin sohvasta ja sit ihan pirusti kaikkia lippuja ja lappuja, sekä cd:n
Oothan kattonu sen dvd;n...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ööh:mä olen saanut itseni jumiin olkkariin , keittiöön ja siihen eteiseen pääsen, mut en enää ulos? häh?
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Suihkusta sain jonkun elektroniikkaosan.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Suihkusta sain jonkun elektroniikkaosan.
Miten/mistä sen sieltä sait? mä vaikka kuinka klikkailen niin ei onnistu.
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja ööh:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Taaskaan mie en löydä sitä avainta tuolta altaasta...
En mäkä sieltä mitään saa. Yhen avaimen löysin sohvasta ja sit ihan pirusti kaikkia lippuja ja lappuja, sekä cd:n
Oothan kattonu sen dvd;n...![]()
Juu, mut pitäskö siitä tajutakkin jotain? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Sain avaimen altaasta, viimeinkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Mistä kohti se avain taas tulikaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Mistä kohti se avain taas tulikaan?
En tiedä, otin haavin isoks ja huidoin koko altaan läpi, osteri ilmestyi kun laitoin haavin pois.
Alkuperäinen kirjoittaja ööh:löysin taxin numeron ja soitin sinne, mitähän siinä olis pitän tapahtua? Ja nyt ilmestynyt tollanen lista missä on joidenkin ilm. numeroita.. Outoa, ei jaksa kohta enää jatkaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Mistä taxin nro? en oo löytäny. ei oikeen enää ajatus kulje.
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja ööh:löysin taxin numeron ja soitin sinne, mitähän siinä olis pitän tapahtua? Ja nyt ilmestynyt tollanen lista missä on joidenkin ilm. numeroita.. Outoa, ei jaksa kohta enää jatkaa![]()
mihin se lista ilmesty?
Mäki soitin, mut ei mulle oo mitään ilmestyny.
Koodiin oon koittanu miljoona eri sarjaa, mut mikään ei natsaa :/
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Sen listan sai jostain ja ilmesty sinne tavaralitaniaan...miulla ainakin alarivin toiseksviimeselle paikalle. Ja saikohan sen jostain eteisestä suht alussa jo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Sen listan sai jostain ja ilmesty sinne tavaralitaniaan...miulla ainakin alarivin toiseksviimeselle paikalle. Ja saikohan sen jostain eteisestä suht alussa jo![]()
Jaa se lista. Eihän ne oo puhelinnumeroita..