ööh
mä olen saanut itseni jumiin olkkariin , keittiöön ja siihen eteiseen pääsen, mut en enää ulos? häh?
Juu, mut pitäskö siitä tajutakkin jotain? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja ööh:Oothan kattonu sen dvd;n...Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:En mäkä sieltä mitään saa. Yhen avaimen löysin sohvasta ja sit ihan pirusti kaikkia lippuja ja lappuja, sekä cd:nAlkuperäinen kirjoittaja Pauna:Taaskaan mie en löydä sitä avainta tuolta altaasta...
keittiön ovesta eteiseen ja sit eteisen toiseen päähän. Siellä on ovi uima-altaalle.Alkuperäinen kirjoittaja ööh:mä olen saanut itseni jumiin olkkariin , keittiöön ja siihen eteiseen pääsen, mut en enää ulos? häh?
Miten/mistä sen sieltä sait? mä vaikka kuinka klikkailen niin ei onnistu.Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Suihkusta sain jonkun elektroniikkaosan.
Sieltä viemäristäAlkuperäinen kirjoittaja ??:Miten/mistä sen sieltä sait? mä vaikka kuinka klikkailen niin ei onnistu.Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Suihkusta sain jonkun elektroniikkaosan.
en mä tiedä onko niin tärkee, mut keittiön lasesta sai kolme numeroyhdistelmää..Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Juu, mut pitäskö siitä tajutakkin jotain? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja ööh:Oothan kattonu sen dvd;n...Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:En mäkä sieltä mitään saa. Yhen avaimen löysin sohvasta ja sit ihan pirusti kaikkia lippuja ja lappuja, sekä cd:nAlkuperäinen kirjoittaja Pauna:Taaskaan mie en löydä sitä avainta tuolta altaasta...
miten? Haavilla vai?Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Sain avaimen altaasta, viimeinkin.
En tiedä, otin haavin isoks ja huidoin koko altaan läpi, osteri ilmestyi kun laitoin haavin pois.Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Mistä kohti se avain taas tulikaan?
Sama homma mullaAlkuperäinen kirjoittaja Kypsä:En tiedä, otin haavin isoks ja huidoin koko altaan läpi, osteri ilmestyi kun laitoin haavin pois.Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Mistä kohti se avain taas tulikaan?
mihin se lista ilmesty?Alkuperäinen kirjoittaja ööh:löysin taxin numeron ja soitin sinne, mitähän siinä olis pitän tapahtua? Ja nyt ilmestynyt tollanen lista missä on joidenkin ilm. numeroita.. Outoa, ei jaksa kohta enää jatkaa
Muistaakseni tuli kirjahyllystä kirjojen välistä.Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Mistä taxin nro? en oo löytäny. ei oikeen enää ajatus kulje.
Siinä on muistaakseni 7 eri numeroa, nelinumeroisia ja kaksinumeroisia. Ei taas harmaat aivosolut raksuta...Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:mihin se lista ilmesty?Alkuperäinen kirjoittaja ööh:löysin taxin numeron ja soitin sinne, mitähän siinä olis pitän tapahtua? Ja nyt ilmestynyt tollanen lista missä on joidenkin ilm. numeroita.. Outoa, ei jaksa kohta enää jatkaa
Mäki soitin, mut ei mulle oo mitään ilmestyny.
Koodiin oon koittanu miljoona eri sarjaa, mut mikään ei natsaa :/
Jaa se lista. Eihän ne oo puhelinnumeroita.. vai onko?Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Sen listan sai jostain ja ilmesty sinne tavaralitaniaan...miulla ainakin alarivin toiseksviimeselle paikalle. Ja saikohan sen jostain eteisestä suht alussa jo
Ei kun se taksin numero löyty erikseenAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Jaa se lista. Eihän ne oo puhelinnumeroita..Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Sen listan sai jostain ja ilmesty sinne tavaralitaniaan...miulla ainakin alarivin toiseksviimeselle paikalle. Ja saikohan sen jostain eteisestä suht alussa jo