Pelaajia, oisko?

• Viestiketjun aloittaja taika
  • Ensimmäinen viesti
joku
Alkuperäinen kirjoittaja haalen:
patterit on kalataulussa, sen värikoodin saa sinisellä avaimella.

taskulampun koodin saa sinisestä huoneesta, seinältä, apuvälineen avulla. siinä on viimeinen numero.
joo oon saanut sen koodin mut en ilmeisesti nyt tajuu missä järjestyksessä ne kirjaimet tulee

Mä en löydä punaista avainta, enkä tajua tota värikoodi juttua. Siis saan mä ne värikoodit, mut miten hitossa sitä käytetään siihen kalatauluun!? Tää peli menee jotenkin yli mun ymmärryksen. Mulla on tällä hetkellä vasara, kolikko, sininen avain, paperikäärö ja se kortti.

Alkuperäinen kirjoittaja Mintuli:
Mulla on kaikki tavarat... oon saanu sillä keltasella avaimella oven auki ja menny lampun kanssa sinne pimeeseen... mutta mitä sitte??? mä oon NIIIN hukassa :headwall:
Sit raput muistaakseni ylös?

Alkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:
Mä en löydä punaista avainta, enkä tajua tota värikoodi juttua. Siis saan mä ne värikoodit, mut miten hitossa sitä käytetään siihen kalatauluun!? Tää peli menee jotenkin yli mun ymmärryksen. Mulla on tällä hetkellä vasara, kolikko, sininen avain, paperikäärö ja se kortti.
punainen taisi olla sen säästöpossukaapin takana.värikoodit saat siis sinisellä avaimenna? ja sit pistät ne niihin kalataulun kulmiin!

käärön saa auki klikkaamalla kääröä,ja item.

Alkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:
En muista missä punanen avain oli, että siinä en osaa auttaa.
mut kalataulun nurkkia pitää painella niin, että niihin tulee vihjeen näyttämät värit.
Paperikäärön saa auki, valitsemalla sen ja painamalla item, sit vaan klikkaat sitä

Yhteistyössä