Kaneli7, Kris, Marimilla ja tietysti kaikki muutkin:
Meillä siis nyt yritetään ICSIN jälkeistä pakaste siirtoa. Viimeksi ei siirtoon päästy, kun se hemmetin ovulaatiotesti ei suostunut näyttämään plussaa. Silloin kävin ultrassa kp14 ja lääkäri sanoi, että varmaan huomenna on plussa. Itselläkin tuntemukset oli sellaiset. No eipä ollut. Nyt sitten tasan 2vkoa tuosta kp15 alkoi menkat, eli ovis on ollut silloin. Silloin kyllä varmistettiin ultralla, että ovis oli ollut ja mennyt. Sovittiin sen lääkärin kanssa, että saan päivän viimeisen lääkäriajan sitten tähän seuraavaan ultraan. Kun siis eilen aloitin uudessa työpaikassa ja sieltä matkaa lääkäriin 100km. Teen vielä päivätyötä. No innoissani sitten tänään yritin varata aikaa. Kauheen tyly osastonsihteeri siellä oli sit, et joo kuule nää ajat on jo menny myöhäsin aika on kp10 klo10.30 tai kp11 klo12.30. Eli joo!! Hienoo |O Hyvä, ettei itku päässy. Miten mä voin lähtee johonkin ultraan keskellä päivää. Ja siel kun ei mee ku se 10min, niin en kyl voi koko päivää saikkua ottaa. Siis kun meiltä tonne töihinkin on 50km, etten voi mitenkään järkevästi tätä sumplia. Enkä voi mitään migreeniäkään kehittää. Tonne nimittäin vaaditaan migreeni-diagnoosi "todisteeksi". Et taitaa jäädä taas hoidot väliin, jos en saa sovittua. Yritän soittaa tolle lapsettomuushoitajalle huomenna. Niillekin vaan on ne hiton soittoajat (30min/pvä) ja aina en pääse soittaa. Sit saa viel jonottaa koko ajan. Mä oon tähän asti joustanu koko ajan, aina on käyny kaikki niitten tarjoamat ajat ni vois kyl nyt tulla meitä vastaan. Ihan kun ei muuten jo tarpeeks vaikeeta ole, niin nyt sit nää aikataulut. Tiiän et varmaan moni muukin näitä joutuu sumplii, mut silti. Ja sit kun toi työpaikka on niin pieni yksikkö, että yhdenkin puuttuminen tuntuu, että kyl jonkun iltapäivän vois olla pois mut ei kyl koko päivää. Että mua korpee taas tää kaikki, miks pitää olla niin vaikeeta! :headwall: |O
Meillä syy löydetty pelkästään miehestä ja nyt sit mennään luomukiertoon tätä passia. Ja tuntuu, et toi ultrakin on ihan turha ennen ovista. Kattoo vaan ja sanoo, et paikat kunnossa kiitti hei. Et mulle kyl kävis toi, et laput tulis kotiin ja sit mentäs kun ovistesti on plussaa.
Eli en siis tiiä miten meidän hoidot etenee. Ei varmaan mitenkään.