Juu Kris kyllä mä tiedän, että sieltä saa sen todistuksen siitä käynnistä, mutta sehän ei tarkoita kokopäivän sairaslomaa. Vai miten sitten on? Mulle lääkäri sanoi, että ultrasta saa käyntitodistuksen. Onko se sitten eriasia kuin lääkärintodistus sairaslomasta? Kun mulla tosiaan on niin, et jos saisin esim. tuon klo 10.30 ajan. Työt alkaa 7.30 ja töistä sairaalaan ajaa n.1,5tuntia. Eli en kerkeis aamulla töihin...sitten työt loppuu 15.30 ja jos yhtään ajat myöhässä, kuten tähän asti, niin en kerkeis myöskään iltapäivästä töihin. Siis toi mua niinku korpee....Ja voi kuullostaa ihan pimeeltä, mut siis oikeesti, jos jäisin päiväks pois töistä niin hommia jouduttas peruu, koska ne suunniteltu juuri näin minimille porukalle. Ja porukka ihan oikeesti minimissään, kun on jo sairaslomia alla. Tiiän, että pitäis vaan ajatella itteensä, mut siis en voi. Pakko myöntää, et tää tilanne on niin vaikee. Ja sit tosiaan se, että oon ihan uus vaikeuttaa viel enemmän, kun en voi vapaapäiviäkään vaihtaa. Tätä työjuttua on niin vaikee selittää....
No täytyy yrittää, jos sais sen ajan vaikka muljattua jotenkin. Kunhan ekaks saisin sen hoitajan kiinni. Mut siis kun sinne puhelimeen pääseminenkin just 14.30-15 on niin hemmetin vaikeeta.....Et kiva työpaikka mulla! |O
Mut toisaalta, jos aattelis niin, et meniskin seuraavassa kierrossa vasta siirtoon niin sais nää stressijutut vähän laantumaan. Vois olla se onnistumisprosenttikin parempi, kun ei ois niin kauheeta stressiä töistä ja opiskeluista (opiskelen nimittäin tässä myös toista ammattia). Kerkeis tää alkuvuoden hässäkkä laantumaan.
Kiitos Kris kannustuksesta :hug:
No täytyy yrittää, jos sais sen ajan vaikka muljattua jotenkin. Kunhan ekaks saisin sen hoitajan kiinni. Mut siis kun sinne puhelimeen pääseminenkin just 14.30-15 on niin hemmetin vaikeeta.....Et kiva työpaikka mulla! |O
Mut toisaalta, jos aattelis niin, et meniskin seuraavassa kierrossa vasta siirtoon niin sais nää stressijutut vähän laantumaan. Vois olla se onnistumisprosenttikin parempi, kun ei ois niin kauheeta stressiä töistä ja opiskeluista (opiskelen nimittäin tässä myös toista ammattia). Kerkeis tää alkuvuoden hässäkkä laantumaan.
Kiitos Kris kannustuksesta :hug: