PAS helmi/maaliskuu

Ens tiistaina klo 17.30 Namaskaar&Wok It.
Ihan lähellä rautatieasemaan, Sanomatalon 2.kerros.

Modernin itämaisesti sisustettu ja viihtyisä Namaskaar & Wok it tarjoaa eksoottisia makuja Intiasta itään. Valmistamme makunautintoja tuoreista, huolella valituista raaka-aineista perinteisesti wokissa tai aidossa puuhiililämmitteisessä tandooriuunissa, joka on ainoa laatuaan Suomessa. :heart:

Mut tunnistaa pitkästä mustasta takista ja pitkästä ruskeasta tukasta sekä kysyvästä katseesta =)

Nähdään!!
 
Ai niin, tapaaminenhan oli rautatieaseman luistinaradan puoleisilla ovilla...
Tavatkaa te siellä, niin mä meen suoraan Namaskaariin pöytään kun tulen Töölöstä.
Nähdään sitten siellä kun ootte köpötelly paikan päälle...
Hauskaa tavata! Tulihan muitakin uusia???? ketä meitä nyt olikaan mun, Annulin ja Katin lisäksi?? Kaikki mukaan vaan!!!!!
 
Kiitos vaan Saanalle pöytävarauksen tekemisestä! Tiistaina sitten nähdään! Löydetäänköhän me oikeaan pöytään, jos siellä istuskelee useampia yksinäisiä naisihmisiä, ettei vaan mennä väärään pöytään?

Onkohan RobottiRuttunen jo testaillut? Peukut täällä pystyssä plussan saamiselle edelleen.

Oma (.) kuten tuolla tammi/helmikuun IVF-pinossa jo tilitinkin, mä sain tänään ovistikkuun 2 viivaa, joten ovis voisi olla tulossa. Vaikka jo kp24 onkin menossa, jaksan vielä uskoa siihen pienen pieneen mahdollisuuteen, että luomukierrossakin voisi tärpätä - no jaa, en tiedä uskonko tuohon edes itsekään... :/
 
Kyllä te mut tunnistatte! Oon ihan varma! Tuun Töölöstä niin meen varaan pöytää jo edeltä...ja mä voisin tulla kyllä ovelle vastaankin kun te tuutte kuitenkin noin 17.40 ja 5 henkee niin enköhän mäkin teidät tunnista. Huippuoutoa mutta hauskaa!!

Mäkin toivon joka kuu vaikkei ole toivoa. On tää reiästä! :headwall:
 
Pullasorsalle :hug: , toivottavasti olit liian hätäinen. Minä testasin pp10 negan tuoresiirron jälkeen, ja pp 11 oli veritesti klinikalla. Tällöin kerroin tuosta negasta, ja labratyöntekijä sanoi että luultavasti olisi pitänyt jo näkyä testissä. Toisaaltaan jossakin klinikoilla sanotaan, että vasta pp 14 pisutestin tulos on varma!

Kati, ei ole vaikea arvata mitä teillä puuhaillaan, kun oviksen yhytit :LOL: Mulla oli pari päivää sitten ovistuntemukset ja limat, mutta ei mitään hajua olisko munasolu kuitenkin nyt irronnut vaikka lääkäri muuta epäili. Ja eipä sillä täällä suunnassa oikeestaan edes väliä, hitto soikoon :headwall:

Jos sä Saana tulet siihen ravintolan ulkopuolelle odottamaan, niin eiköhän me toisemme löydetä! Mukavaa tosiaan, eikä enää ihan niin outoa toisella kerralla ;)
 
Pullasorsa, harmin paikka, että sait negan. Eihän se tosin ihan 100%:n varma asia vielä kuitenkaan ole. Tiedän kuitenkin sun tuntemuksesi sen suhteen. Tsemppiä! Kuten Annuli sanoi, se on kuitenkin fakta, että pp11 on aika aikaisin. Eihän siirrosta tosiaan ole edes kahta viikkoa, jota kuitenkin normaalisti voidaan edellyttää oviksen jälkeen testauksen ajankohdaksi. Vielä peukut siis sulle pystyssä! db

Joo, eiköhän me Saana tunnisteta tai Saana ainakin meidät...

Oma (.) mä odotan innolla tiistaita - sekä siinä mielessä, että tapaan Tuijan ja että tapaan teidät kaikki. Kivaa nähdä taas uusia ihmisiä. Outoa kyllä sinänsä, mutta kohtahan me kaikki ollaan tuttuja kun tätä rataa jatketaan... :)
 
Mut tunnistaa kököstä kävelystä koska huomenna on eka ratsastustunti melkein kahteen kuukauteen ja lisäks ylitummista kulmista, sattuu oleen kosmetologi just ennen.

Pullasorsa: Pidetään peukkuja et se nega viel muuttuis.
 
Terveiset pohjoisen tuntureilta! Siellä on sentään talvi!! Unohtui murheet nämä hetkeksi pieneksi.. Soittelin vielä ennen lähtöä klinikalle jatkosta. Ei ainakaan tähän alkaneeseen kiertoon vielä tehty uutta hoitoa (ivffää siis) Meillä on nyt pakkanen tyhjä ja uusi yritys siis alkamassa. Ainakin tohtorisetä meinasi, ettei mitään odotella turhia, vaan aloitettaisiin sitten uusi hoito, mikäli tämä ei siis olisi onnistunut. Varmaankin ivf alkaisi sitten maaliskuun lopulla. Viimeksi tehtiin lyhyellä kaavalla ivf. Heti piikeillä vaan.. ilmeisesti samalla kaavalla nytkin.
Nyt taidan kumminkin jäädä odottelemaan hoidon alkua ja vetäytyä hetkeksi takavasemmalle.. :headwall:
 
Täällä sitä kovin yritetään bongata ovista taas. Vähän jo odottelin täksi päiväksi sitä bongausplussaa testiin. Mut eipä vielä näkyny. Ja nyt tosiaan jätettiin eka ultra väliin.
No ehkä sitten huomen. Jostain syystä jännittää taas jo tässä vaiheessa.
Mitenhän pitkään nuo luget oikeen vaikuttaa? Kun tuntuu e mulla on sen jälkeen ollu aikas kuiva iho. Ja yleensä en kärsi kuivasta ihosta. Jännittää jotenkin nyt tää viikko et miten kaikki menee ja päästäänkö vielä siirtoon. ;)
 
nega sieltä pärähti tänäänkin, soitin osastolle vaikka olen päivää etuajassa, voin lopettaa luget tänään. meillä on vielä yhteen yritykseen pakkasessa "tavaraa". jatkosta ei vielä ole varmuutta, milloin alkaa vuoto ja sattuisko niin hyvin että ovuloin ensi kierrostakin luonnostaan... sattuu vaan pahasti toi pääsiäinen eteen, sillä viikolla ei tehdä siirtoja ja näillä näkymin siirto sattuu just sille viikolle, mutta se selviää lopullisesti milloin vuoto alkaa ja onko mulla ovulaatio milloin. mutta viimeistään huhtikuulla päästään toimiin. :/ odottavan aika on pitkää.
 
Hei vaan taas, ei kait sitä malta tuolla taka-alalla kummminkaan olla, kun pohtii näitä juttuja :eek:
Onko kenellään kokemusta vaihtoehtoisista hoidoista /luontaishoidoista hedelmällisyyden tai yleensäkin tämän homman suhteen, josko auttaisi johonkin probleemaan, on se sitten kiinnittyminen tai yleensäkin positiivisen lopputuloksen aikaansaaminen..?? :whistle: Sitäkin voisi jo kokeilla, kun alkaa keinot loppumaan.. :ashamed:
 
Pullasorsa: hug: Jaksamista sulle. Odottavan aika on todellakin pitkä mutta yllättävän nopeesti se sitten kuitenkin menee.

Meikä lähtee nyt ratsastamaan. Varmaan tulen rytinällä alas jos siis edes pääsen selkään. :D

HUomisen tapaamisen suurin jännitysmomnetti on tällä hetkellä kuinka mä selviän autolla siellä keskustassa törttöilemättä kauhian pahasti. Kiva nähdä teitä kaikkia.
 
On todella kiva nähdä taas kohtalotovereita huomenissa :heart: Sattuukin sopivasti, ollut taas vähän huonompi olo asian tiimoilta. Eilen tuli taas itkeskeltyä "pitkästä" aikaa. Tänään olen kärsinyt migreenistä koko päivän, onneksi ei sattunut huomiselle!
Siisami, kyllä sä varmasti pärjäät auton kanssa huomenna. Ymmärrän kyllä pelkosi, minäkään en mielelläni ihan keskustassa ajele. Pitääkin muistaa mennä huomenna julkisilla töihin, jottei ole auto kiusana...

Pullasorsalle :hug: negasta, onneksi teillä on pakkasessa alkioita jäljellä!
 
Olipas täällä juttua tullut viikonlopun aikana.

Testasin perjantaina ja negahan se oli. Ihme kyllä ei ottanut yhtään niin koville kuin sen ekan siirron nega. Tottakai vihastuttaa, ottaa päähän ja surettaa, mut en oo itkeny ollenkaan. Onko sit hyvä vai huono....Onneksi oli ohjelmaa viikonlopuksi, joten sai unohtaa koko jutun.

Eli sepä niistä hoidoista nyt vähäks aikaa. Kunhan viitsis niin pitäis varmaan soitella sairaalaan ja kysellä jatkoista. Haluisin käydä keskustelee jatkoista ja siitä, et eiks meitä vois viel tutkii lisää kromosomit ym....Ja siitäkin, et vaihtas tota hoitomenetelmää....

Jaksamisia teille muille plussailuihin. Toivottavasti ois vähän parempi tuuri :heart:
 
Pullasorsalle ja Robottiruttuselle ISOT :hug:

Onneksi sulla Pullasorsa on vielä pakkasessa alkioita et pääset vielä toivottavasti siirtoon

Sadepilvi74 toivottavasti ovis löytyy pian. Mulla kans viimeks meni iho kuivaks lugejen aikaan ja kirjotinki siitä jossain mut ei siihen kukaan reagoinu niin ajattelin sen sitten johtuvan muusta.

Enköhän se minäkin kohta lisää itseni tuonne neganneiden joukkoon :'( Tein tänään testin (pp11) ja kyl tuo nega on. Kun sitä testiä kääntelee niin nään siellä välillä häivähdyksen viivantapaista mut eiköhän se oo mun omat toiveet jotka siellä välillä vilahtelee viivan muodossa. Testaan parin päivän päästä uudestaan. Elättelen vielä toivoa muutaman päivän
 
Ovis edelleen kateissa. Soitin jo klinikalle ja sain ohjeen jatkaa vielä bongausta. Sen siitä saa kun jätetään eka ultra väliin. Joko ovis vasta tulossa myöhemmin tai sitten meni jo ennen tikutusta. :eek: Eli siirto tällä viikolla alkaa olla kohta ohikiitävä juttu. Mä olisin ton ihon kuivumisen ymmärtäny jos se olis ollu lugen käytön kanssa yhtä aikaa mut kun se oli sen jälkeen. Niin no tietty ne vaikuttaa jokaisessa omalla tavallaan ja tietty sen pitoisuuskin kestää jonkin aikaa. Olo alkaa olla vähän hermostunu kun ovista ei näy eikä kuulu. Vaikka jonkinlainen toivo viel onkin kun kierto vähän heittelee 28-30 välillä. No odotetaan jos viel huomen tai ylihuomen löytyis. :ashamed:
Halaus kaikille neganeille. :hug:
 
Heh, tännehän sitä tosiaan eksyi vielä ennen nukkumaanmenoa :D Oli todella mukava nähdä teitä Saana, Kati, Siisami ja Sahrami! :heart: Ruoka ja seura oli hyvää. Muistuta Sahrami siitä kahdesta eurosta, jos meinaan unohtaa. Inhoan olla kellekään velkaa edes kahta euroa saatikka suurempia summia...
On niin mukava jauhaa näitä asioita kasvotusten ihmisten kanssa, jotka ymmärtävät oikeasti!
 
Annuli, ehdit sitten tänne ensin!! :LOL: Kiitos minunkin puolestani: te nettiystävät olette aivan huippuja! Tekee ehdottomasti hyvää, että näitä ajatuksia ja fiiliksiä voi jakaa ja ennen kaikkea, että näin synkeillekin asioille voi nauraakäkättää kaksin kerroin. Taisivat taas ihmetellä viereisessä pöydässä meidän juttuja... :LOL: :wave:
 
Ei vieläkään bongaus tuottanut tulosta. Outoo. Meniköhän se ovis sitten jo. :'(
Ja kaikki vaan siks et lekuri halus jättää ekan ultran nyt väliin. :x
Aika hermostunu olo tulee tästäkin. Täytyy taas soitella klinikalle. Miten tää nyt näin?
Jostain syystä vedän jo tästä melkeen stressii kun asiat ei mee niinkun pitäis. Taitaa kohta jäädä tää väliin. Vai et kolmas kerta toden sanoo... Joo kun ei mitään tapahdu aikataulussa nyt. No tiety hyvää kannattaa odottaa. Mut en nyt aatellu ihan näin. No toivottavasti on sitte odottamisen arvosta ja.
:ashamed:
 

Yhteistyössä