Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja hittiläinen:
kun NAINEN syyllistää toista naista! Se on ruminta sovinismia maanpäällä! Mun mies petti, joo Tavisäiti, olin nuori ja kaunis kuten sinäkin olet. Nyt 10v viisaampana tajuan, että mussa ei ollut mitään vikaa, meidän suhteessa ei ollut mitään vikaa. Mies oli vaan itsekäs ja ahne. Meitä on moneksi juu tosiaan. Olet vielä nuori ja naivi, voit joutua vielä joutua nielemään nämä humanistiset haihatuksesi. Jutellaan 10v kuluttua kun sulla on oikeasti elämänkokemusta vähän enemmän ja toivon mukaan hieman käytöstapoja ja empatiakykyä. Nyynälle iso hali!
kiitos! :hug: :hug:
vain petetty voi tietää miltä tuntuu... kukaan muu ei voi... ja sitä on turha silloin lässyttää että: mietitkö koskaan itse miksi mies petti.... lässynlässynlää... :kieh:
Niin vain toinen petetty voi tietää tms. Totta tuokin.
Mutta rehellisesti, kyllä sillä miehellä aina on joku syy miksi pettää ja se syy on usein puolisossa oleva vika...joko todellinen tai kuvitteellinen.
Kysyin aikoinaan exältä, että miksi piti pettää niin vastaus oli että hän ei kokenut mun olevan tarpeeksi sitoutunut häneen. Ja voi jee, mitään muuta en ollutkaan kuin sitoutunut, mutta tämä oli hänen vastauksensa.
Joten Nyynä kyllä sillä miehellä varmaan on ollut joku paskaakin paskempi syy, vaikka itse varmaan tiedät että oot parhaasi tehnyt eikä sitä ois voinut siltä osin estää.
Joten tosta kysymyksestä on siltä osin turha suuttua, vaikka sulla taitaa olla vaan vielä tunteet niin pinnassa ton eron takia jotta et kestä mitään tollaista. Etkä varmaan vielä hetkeen tuu kestämäänkään...eikä tarviikaan.
Aika usein se pettäminen lähtee huonosta itsetunnosta ja siitä ei voi kyllä syyttää puolisoaan, tai ei ainakaan useimmissa tapauksissa.
(eri asia on jos se puoliso on jotenkin saanut tolkutettua että toinen ei ole yhtään mitään ja itsetunto nollassa sitä myöten. )
Joo, nalkuttaminen ja riidat on hiton hyvä tekosyy mennä vieraisiin,mutta siellä taustalla on ihan taatusti jotain muuta mille se nalkuttava puoliso ei voi mitään.
Koska jos ei ole tyytyväinen puolisoonsa ja parisuhteeseen, eikä mitään muuta keinoa olonsa parantamiseksi muka ole kun vieras sänky, niin silloin sanotaan adios ja vaihdetaan maisemaa, eikä aleta leikkimään toisen elämällä ja tunteilla.
Petetyn ei tarvitse syyttää itseään, se pettäjä tekee sen oman väärän ratkaisunsa ihan itse, teki se toinen osapuoli sitte mitä tahansa.
Nyynälle siis iso :hug: