Onpa taas lapsellista meininkiä. Olisikos aika paljon katkeruutta ilmassa? TavisÄidin lainaama teksti oli fiksua, kiitos että yritit nostaa palstan tasoa. Tämä oli kyllä helmiä sioille, niinkuin tuossa aikaisemmin mainittiinkin.
Mielestäni tämän päivän suurimpia ongelmia on se että ei tajuta että elämässä ei tapahdu asioita sattumalta. Meillä jokaisella on erittäin suuri vaikutus omaan elämäämme. Eikö kuulosta jopa helpottavalta? Emme ole väliinputoajia tai huonon onnen uhreja. Meillä on vapaa tahto tehdä niinkuin haluamme. Omat valintamme, tekomme ja ajatuksemme muokkaavat tulevaisuuttamme, ja sitten olemme tapahtumista vielä katkeria!!!
Tätä ei pidä nyt sekoittaa siihen, että muiden ihmisten pitäisi kohdella juuri "minua" hyvin siksi kun minä olen kohdellut muita ihmisiä hyvin. Tilanne on vaan niin että myös muilla ihmisillä on vapaa tahto tehdä niinkuin he haluavat. Meidän valinnassamme on kuitenkin se kuinka me tähän reagoimme. Katkeroitumalla vai hyväksymällä tapahtuneen. Katkeroituminen näyttää olevan monille ainoa oikea tapa toimia. Asian hyväksymisellä, anteeksi antamisella (vaikka kukaan ei olisi anteeksi pyytänytkään) ja onnellisen elämänsä jatkamisella pääsisi vaan aika paljon kevyemmin eteenpäin.
Toivottavasti ei tullut taas liikaa helmiä sioille