ASIAA
Tässä oli ASIAA.Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:Eikä niin monetkaan. Mun ei ole tarvinu miehestäni valitella oikeastaan yhtään mitään. Toki voi sanoa joskus mitä sylki suuhun tuo, mutta yleensä pyytää anteeksi siinä vaiheessa. Mies kunnioittaa mua, mä kunnioitan häntä. Kommunikaatio on tärkeää meidän suhteessa, myös toisen huomioon ottaminen. Motto: "Tee se mitä haluaisit muiden tekevän sinulle." Vai miten se menikään.Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Ja suomalaiset miehet on tollasia, monet siis, ihan mörriköitä jotka sanoo mitä sylki suuhun tuo.. Tuskima se kuitenkaan tako päätä seinään kun leivoit pullaa?
Jos hän lähtisi pettämään mua, niin siinä vaiheessa se on kiitos ja hyvästi. Pettäminen ei ole sillon mun vika, ei todellakaan. Se on siinä vaiheessa hänen oma valintansa.
Pettämiseen jos on tarvetta, niin yleensä se kertoo ettei kaikki ole kunnossa parisuhteessa. Toki on niitäki, jotka kaipaa koko ajan jotain lisää elämäänsä, mutta jos parisuhde on molemminpuolin tyydyttävä ja hyvä, niin tuskinpa siinä on tarve lähteä hakemaan ulkopuolelta huomiota. Mutta tämäkin on vain mun mielipide.
Mulla on sellanen kasvatus, että jos loukkaan, vaikka tahtomattakin, niin pyydän anteeksi. Anteeksi pyydetään nykyään liiankin vähän.Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Sanoin jo ettei ollut tarkoitus ja anteeksi en pyydä kun en mitään väärin tehnyt.Alkuperäinen kirjoittaja hittiläinen:jos muka oikeasti et tarkoittanut..
Mun mielestä sä olisit anteeksipyynnön velkaa TavisÄiti.