V
väsynyt
Vieras
haluan kuulla muiden kokemuksia, mä oon aivan loppu ja valmis heittään hanskat tiskiin. mä en vaan jaksa enää. mies on ollut viimeisen puoli vuotta kiukkuinen kun ampiainen, koen olevani vaan se paskaämpäri johon puretaan kaikki paha olo ja mua ei sais koskaan väsyttää enkä sais tuntee muutenkaan mitään kun hänellä on niin vaikeaa. hitto yhdessä tähän lähdettii nja nyt se on sulkenut mut kokonaan ulkopuolelle, kiukuttelee ja vittuilee vaan.
tänäänkin se suuttui mulle aivan tyhjästä, huusi ja räyhäs ja paisko luuria korvaan. haihtuu omakin hyvä fiilis kun tollasta mörköö joutuu kuunteleen. se soittelee mulle ihan vaan huutaakseen jos en satu oleen paikalla sillon kun käämi palaa. mun ei tarvii jaksaa tällaista. mä en jaksa.
tänäänkin se suuttui mulle aivan tyhjästä, huusi ja räyhäs ja paisko luuria korvaan. haihtuu omakin hyvä fiilis kun tollasta mörköö joutuu kuunteleen. se soittelee mulle ihan vaan huutaakseen jos en satu oleen paikalla sillon kun käämi palaa. mun ei tarvii jaksaa tällaista. mä en jaksa.