paras tapa aiheuttaa kipua, vinkit kehiin

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Mua ottaa ihan sydämestä kun ajattelen Pläähin tuskaa ja sitä kuinka ihmeissään kisu on ollut kun sitä on mätkitty. Toivon todella että kisu toipuu ja se ukko saisi turpaansa.
Mulla tuli itku kun luin mitä kissalle oli tehty :(
Eikä mua haittaisi, jos sen tehnyt kusipää joutuisi vaikkapa hakatuksi tai yliajetuksi.
Kunhan Plääh ei vaan saisi itselleen enempää vaikeuksia tuon mulkvistin takia. Sillä ei tuollaisen vuoksi kannata vankilaan mennä ja lapsiaan menettää. En mä kyllä usko, että Plääh murhaa suunnitteleekaan :D mutta silti.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Oletko sinä Plääh kohdellut eläintä kaltoin, vai se joku muu? :(
se kusipää, en tiiä miks en oo vielä päässy naamatusten. kissalla hammas katkennut, venttejä ympäri kehoa, silmässä ehkä pysyvä vamma ja naama turvonnut :'( :'( :'( :'( :'(
Anteeksi että kysyn, mutta mitä tarkoittaa "venttejä ympäri kehoa"? Mitä on ventit?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Oletko sinä Plääh kohdellut eläintä kaltoin, vai se joku muu? :(
se kusipää, en tiiä miks en oo vielä päässy naamatusten. kissalla hammas katkennut, venttejä ympäri kehoa, silmässä ehkä pysyvä vamma ja naama turvonnut :'( :'( :'( :'( :'(
Anteeksi että kysyn, mutta mitä tarkoittaa "venttejä ympäri kehoa"? Mitä on ventit?
haavoja

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Hei nyt sitten:
Et kai vaan aio olla tän tyypin kanssa missään tekemisissä, koskaan never??
aion olla sen verran, menen sen kämpille ja vedän naamaan tai munille jonka jälkeen esitän kysymyksen miksi?
Älä mene yksin...ettei se tee sullekin jotain :(
mä ilmotan pepparille ku meen sisään ja jos en 10 min soita takas se saa tehdä ratkasut

Rukoilijasirkka
aion olla sen verran, menen sen kämpille ja vedän naamaan tai munille jonka jälkeen esitän kysymyksen miksi?
Joo, älä ikinä tapaa sitä henkilöä yksin, koska jos se tekee kissalle noin, se pystyy tehdä ihmiselle myös.

mä ilmotan pepparille ku meen sisään ja jos en 10 min soita takas se saa tehdä ratkasut
10 minuutissakin ehtii tapahtua vaikka mitä...
Ota mielummin Peppari tai joku muu mukaan, oven taakse kuuntelemaan tms mutta siten että tää äijä ei näe sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miten se kissa muuten nyt voi? :(
kipulääkkettä saa, antibioottia ja silmätippuja. aivan ressukka pihalla lääkkeistä, onneksi ei tunne kipua yhtään sen vuoksi :'( toivon vain että ei jää pysyvää vammaa silmään
Millä se hullu oli sitä lyönyt?
en tiiä :'( parvekkeella on verta seinissä ja lasinsiruja. epäilen että lasilla villellyt ainakin ja lyönyt/potkaissut naamaan
No kippee on tuo tyyppi |O |O

Eniten sä varmasti itsellesi kipua aiheutat, jos hellit tota vihaa. :( Vaikka se ois oikeutettuakin.
aivan sama. jos mulle tehdään paskaa niin mä en sitä niele ihan noin vaan
Mikä siitä kostosta tekee niin suloista, että tarvii samalla mitalla antaa takaisin?Fiksumpi on se, joka jättää kostamatta.Ja se ei tarkoita, että olis kenenkään kynnysmatto, vaikka ei kostaiskaan.

Luin ketjua tarkemmin ja totean, että todella julmaa kohtelua on kisuparka joutunut kestämään.Mutta jos olet ilmoituksen tehnyt, niin eiköhän siitä tekijälle seuraa rangaistuskinkin.
Toivottavasti kisu paranee kärsimyksistään.

anna
Eikös tää mee nyt "vähän" liian dramaattiseks,oot kattonu liikaa amerikkalaisia leffoja.

Eihän nyt yhden kissan takia kannata tällästa draamaa alkaa vetämään.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:
Eniten sä varmasti itsellesi kipua aiheutat, jos hellit tota vihaa. :( Vaikka se ois oikeutettuakin.
aivan sama. jos mulle tehdään paskaa niin mä en sitä niele ihan noin vaan
Mikä siitä kostosta tekee niin suloista, että tarvii samalla mitalla antaa takaisin?Fiksumpi on se, joka jättää kostamatta.Ja se ei tarkoita, että olis kenenkään kynnysmatto, vaikka ei kostaiskaan.
No onko parempi, että kyseinen paskapää ei saa mitään seuraamuksia kissan pahoinpitelystä ja kuvittelee näin voivansa jatkaa samantyylistä toimintaa? Nimittäin mikään sakkorangaistus tuskin on kuitenkaan ihan verrattavissa tohon kipuun ja tuskaan mitä tää tyyppi on tuottanut.

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
Eikös tää mee nyt "vähän" liian dramaattiseks,oot kattonu liikaa amerikkalaisia leffoja.

Eihän nyt yhden kissan takia kannata tällästa draamaa alkaa vetämään.
nuo kissat on mun perheenjäseniä, yhtä tärkeitä ja rakkaita ku kuka vaan ihmisistä. jos ei rakkaampiakin

Yhteistyössä