paras tapa aiheuttaa kipua, vinkit kehiin

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ei oo totta:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä tilasin yhelle tyypille tena men näytteitä.
etkö sä uskovaisena häpeä tekojasi ollenkaan? uskovan pitäisi olla esikuvana muille eikä tehdä vääryyttä ihmisille. Toi oli oikein rimanalitus noissa jutuissasi. itse en enää kehtaisi mainostaa olevani hellari,vaan olisin rukoilemassa mielenmuutosta jos sielun tila on tuollainen=(
Ai nyt mä oon joku oikeen mainostoimisto vai? Mun mielestä tena men postiluukusta on naurettavan pieni asia siihen verrattuna, että joku tulee kirvestä heilutellen jouluyönä meidän oven taakse pimpottelemaan. Sekä huuteli myös sen jälkeen kolme päivää alakerrasta aika kovaäänisiä uhkauksia, jotka kohdistuivat minun perheeseeni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei oo totta:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä tilasin yhelle tyypille tena men näytteitä.
etkö sä uskovaisena häpeä tekojasi ollenkaan? uskovan pitäisi olla esikuvana muille eikä tehdä vääryyttä ihmisille. Toi oli oikein rimanalitus noissa jutuissasi. itse en enää kehtaisi mainostaa olevani hellari,vaan olisin rukoilemassa mielenmuutosta jos sielun tila on tuollainen=(
Vääryyttä? Höpö höpö. Tuohan oli mainio teko. Ei satuta ketään.

 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jos sä lähetät sille vaikka postissa mädänneitä silakoita semmosena maksikirjeenä, joka mahtuu luukusta?

Tai sit jollekin toiselle mutta sen nimellä? :p
nyt menee aiheen vierestä mutta miksi uskovaisena ihmisenä annat tällaisia neuvoja? ymmärrän etteivät ole pahimmasta päästä mutta silti
No, ihminenhän mäkin vaan oon. :| Toisin ku se, joka hakkas sen kissan.
Tekopyhä tapakristitty...
:LOL:
 
ei avannu ovee, joko ei kotona tai ei haluu/uskalla näyttää naamaansa mulle :kieh: :kieh: mutta vastaan tuli rapussa mummeli koiransa kanssa ja saipa tuo kuulla että heidän rapussa asuu eläintenhakkaaja joka käy kiinni ihan ilman syytä, käskin kiertämään kaukaa jos vastaan tulee.
Kokoajan olis Pepparin kanssa puhelimessa, olisi kyllä soittanut apua jos olisi ollut tarve, tietää tuon ihmisen nimen ja osoitteen

mä tärisin vihasta siinä ovella
 
hei plääh... en jaksanu kaikkea lukea mutta tuskin tätä vielä täällä luki...

eli aikas järisyttävä inkvisition keino on sitoa kyseinen henkilö kiinni puuhun, istuttaa alle bambua ja kastella lujasti. bambu kasvaa nopeasti ja suoraan ihmisen lävitte. on takuuvarma ja tuskallinen kuolema... :whistle:
 
Hammurabi
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Hammurabi:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
mä etsin sen ihmisen, jos ei löydy täältä lähden vaikka sinne hemmetin kokkolaan josta on lähtöisin :kieh:
No onpa sulla nyt sitä kova ikävä. Ei uskois.
ei ikävä, vaan haluan kuulla selvityksen miksi :kieh: sen jälkeen mulle on sama vaikka se kuolis pois
No mitäs kuule luulisit, saisitko selvänkin selvityksen?

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
hei plääh... en jaksanu kaikkea lukea mutta tuskin tätä vielä täällä luki...

eli aikas järisyttävä inkvisition keino on sitoa kyseinen henkilö kiinni puuhun, istuttaa alle bambua ja kastella lujasti. bambu kasvaa nopeasti ja suoraan ihmisen lävitte. on takuuvarma ja tuskallinen kuolema... :whistle:
No HYJ!!! :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
hei plääh... en jaksanu kaikkea lukea mutta tuskin tätä vielä täällä luki...

eli aikas järisyttävä inkvisition keino on sitoa kyseinen henkilö kiinni puuhun, istuttaa alle bambua ja kastella lujasti. bambu kasvaa nopeasti ja suoraan ihmisen lävitte. on takuuvarma ja tuskallinen kuolema... :whistle:
No HYJ!!! :eek:
no en mie sitä oo keksiny! :eek:
 

Yhteistyössä