paras tapa aiheuttaa kipua, vinkit kehiin

siis hyi v*ttu mitä sekopäitä voi olla! :eek: mun kissoille jos joku tollasta tekis niin en menis takuuseen et tekijä enään tervettä päivää näkis....peesaan kans sitä et eläinten kaltoinkohtelusta saa suomessa ihan pilipali-hälläväliä-tuomioita. :kieh:

tt
Mitä mä tunnen ex-narkkareita ja "pilleristejä", ni sä et saa siltä minkään valtakunnan selitystä teolleen tai sit siinä ei oo mitään järkee,niinku ei teossakaan. Luulenpa,et jos kerta tunnet tyypin ni tiedät myös tän tosiasian.

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Mitä mä tunnen ex-narkkareita ja "pilleristejä", ni sä et saa siltä minkään valtakunnan selitystä teolleen tai sit siinä ei oo mitään järkee,niinku ei teossakaan. Luulenpa,et jos kerta tunnet tyypin ni tiedät myös tän tosiasian.
se saa luvan selittää mulle, mä vaadin sen tilille tuosta. ja niin vaatii oikeuskin, turha vedota ettei muista

Tumpula
Voi helvetti. :eek: Rapsutuksia ja paranemista kissalle. Ja halit sulle.

Vittu miten sairaita ihmisiä voi olla. |O Ei kai uskaltanut sun päälle käydä kun tiesi että saattaisi itsekin saada siinä turpaan. Kävi sitten viattoman eläimen päälle. Helvetin raukka.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Voi helvetti. :eek: Rapsutuksia ja paranemista kissalle. Ja halit sulle.

Vittu miten sairaita ihmisiä voi olla. |O Ei kai uskaltanut sun päälle käydä kun tiesi että saattaisi itsekin saada siinä turpaan. Kävi sitten viattoman eläimen päälle. Helvetin raukka.
jos niitä poliiseja ei olis ollu niin en olis luvannu teille elävää ihmistä :kieh:

Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
jos niitä poliiseja ei olis ollu niin en olis luvannu teille elävää ihmistä :kieh:
En ihmettele. Toivottavasti se paska saa kärsiä, mieluiten tietysti niin ettet sä siitä mitenkään pulaan joudu.
Jutut leviää onneksi hyvin, vähän kun mainostat sen kusipään tekosia niin siinä on jo aika hyvää rangaistusta. Suomen laki ei oikein tosiaan eläinten suojelussa toimi. Sä istut linnassa jos käyt sen paskan kimppuun mutta se saattaa saada kissan rääkkäyksestä korkeintaan sakot. :/

mää
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
jos oisit pitäytyny erossa siitä jätkästä tätä ei ois tapahtunu, ja se on valitettava fakta.
Jälkijeesustelu kannattaa aina. :saint:
tämä ei ole mitään jälkijeesustelua vaan FAKTA. kun on kerran etukäteen tienny että tyypistä voi olla (ja todennäköisesti on) harmia, niin miksi ajautua siihen tilanteeseen?! on se helvetti kun ihmiset ei opi virheistään. hohhoijaa! todella säälittävää. kissa-parka.

Eroon tuollaisesta heti
Ainoa järkevä mitä voit tehdä on hankkia tyypille lähestymiskiellon ja kerrot siitä, että hänellä sellainen on KAIKILLE! Älä kosta, suojele itseäsi. Ei pilleristien kanssa voi alkaa vääntämään kättä.

:eek: :( :'( :kieh: :x |O

Tollaset jotka purkaa vihaansa viattomaan luontokappaleeseen saisi viedä saunan taa ja ampua samantien :kieh:

Tai ehkä kuitenkin olisi parasta laittaa tollaset paskat vähän kärsimään ensin...

Ja ap:lle iso :hug: Toivotaan että kisu paranee eikä jää mitään pysyvää vammaa :/

Kunpa vain voisin jotenkin auttaa :hug:

Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja Eroon tuollaisesta heti:
Ainoa järkevä mitä voit tehdä on hankkia tyypille lähestymiskiellon ja kerrot siitä, että hänellä sellainen on KAIKILLE! Älä kosta, suojele itseäsi. Ei pilleristien kanssa voi alkaa vääntämään kättä.
Puhut asiaa kyllä.

jos oisit pitäytyny erossa siitä jätkästä tätä ei ois tapahtunu, ja se on valitettava fakta.
Jälkijeesustelu kannattaa aina. :saint:
tämä ei ole mitään jälkijeesustelua vaan FAKTA. kun on kerran etukäteen tienny että tyypistä voi olla (ja todennäköisesti on) harmia, niin miksi ajautua siihen tilanteeseen?! on se helvetti kun ihmiset ei opi virheistään. hohhoijaa! todella säälittävää. kissa-parka.
Peesi. Ja nyt kun näin hirveä juttu on tapahtunut, niin mä ainakin muuttaisin kauas tuollasesta ihmisestä :/ Tiedä mitä se vielä keksii tehdä, en haluis elää siinä pelossa. Toivottavasti saa ansaitsemansa rangaistuksen!

huh huh
Alkuperäinen kirjoittaja Eroon tuollaisesta heti:
Oleppas PLÄÄH onnellinen, ettei kuitenkaan ole käynyt käsiksi sun lapseen/lapsiin. Oman kostotouhuilun takia voi niinkin käydä tollaselta pilleristiltä!

Yhteistyössä