paras tapa aiheuttaa kipua, vinkit kehiin

vieras
Jättämällä sen ihmisen täysin vaille huomiota, antamalla sille enää edes ajatusta. Välinpitämättömyys satuttaa ja kaihertaa eniten. Kostoa hautomalla satuttaa vain itseään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Eniten sä varmasti itsellesi kipua aiheutat, jos hellit tota vihaa. :( Vaikka se ois oikeutettuakin.
aivan sama. jos mulle tehdään paskaa niin mä en sitä niele ihan noin vaan
Kuhan päästät irti jossain vaiheessa.
päästän, sen jälkeen kun tiedän että siihenkin ihmiseen on sattunut edes jollain lailla
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Eniten sä varmasti itsellesi kipua aiheutat, jos hellit tota vihaa. :( Vaikka se ois oikeutettuakin.
aivan sama. jos mulle tehdään paskaa niin mä en sitä niele ihan noin vaan
Kuhan päästät irti jossain vaiheessa.
päästän, sen jälkeen kun tiedän että siihenkin ihmiseen on sattunut edes jollain lailla
Mutta entä jos sitä ei satu? Mitä se muuten on tehnyt, jos kertoisit, niin koston laatiminen ois helpompaa. ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jättämällä sen ihmisen täysin vaille huomiota, antamalla sille enää edes ajatusta. Välinpitämättömyys satuttaa ja kaihertaa eniten. Kostoa hautomalla satuttaa vain itseään.
täys peesi tähän. toisaalta, jos tää henkilö ketä haluaa satuttaa, ei välitä pätkääkään, ni sitte tää ei oo paras vaihtoehto, koska hänelle on aivan sama.
 
Sone
Saat vaan itelles paskemman olon... Usko pois, ihminen joutuu kyllä kärsimään tavalla tai toisella siitä mitä on tehnyt. Sitten sinulla on hyvä mieli siitä että se et ole sinä joka sen on aiheuttanut, etkä vajonnut hänen tasolleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jättämällä sen ihmisen täysin vaille huomiota, antamalla sille enää edes ajatusta. Välinpitämättömyys satuttaa ja kaihertaa eniten. Kostoa hautomalla satuttaa vain itseään.

täysi peesaus tälle.... tätä mieltä oon itekkin ja aina on kaiken lisäksi toiminutkin.....!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Tuskin ihmisensuojelurikos eli väkivalta auttaa asiaa millään lailla.
Parhaassa tapauksessa saa vaan taas uusia poliiseja ovelle herättämään.
aivan sama, tuollanen vitun jeesustelu ei mua paljoa kiinnosta nyt
Ai jaa, järkevä ajattelu on jeesustelua...
Sori, en tiennyt että tää on yksi niistä ketjuista, joissa pitää vaan kiljua että tapa se sika :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Tuskin ihmisensuojelurikos eli väkivalta auttaa asiaa millään lailla.
Parhaassa tapauksessa saa vaan taas uusia poliiseja ovelle herättämään.
aivan sama, tuollanen vitun jeesustelu ei mua paljoa kiinnosta nyt
Ai jaa, järkevä ajattelu on jeesustelua...
Sori, en tiennyt että tää on yksi niistä ketjuista, joissa pitää vaan kiljua että tapa se sika :headwall:
voi vittu, ole sinä siellä hiljaa
 

Yhteistyössä