mulla olisi niitä maailman tulisimpia kasvamassa, jos plääh tarvitsee lahjoitan ilomielin hyvään tarkoitukseen kasan niitä! :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Jos miehestä kyse, niin chilin mehu terskalla on kuulemma aika tuskallista
mulla olisi niitä maailman tulisimpia kasvamassa, jos plääh tarvitsee lahjoitan ilomielin hyvään tarkoitukseen kasan niitä! :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Jos miehestä kyse, niin chilin mehu terskalla on kuulemma aika tuskallista
Kyl mä kuitenkin luulen, että silmässä se kipu on paljon pahempi.Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:mulla olisi niitä maailman tulisimpia kasvamassa, jos plääh tarvitsee lahjoitan ilomielin hyvään tarkoitukseen kasan niitä! :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Jos miehestä kyse, niin chilin mehu terskalla on kuulemma aika tuskallista
Eikös yleensä siellä teroiteta sitä ettei sitä osaamista käytetä treenien ulkopuolella?Alkuperäinen kirjoittaja plääh:pientä taistelulajikokemusta löytyy taustalta, siihen kyllä turvaudun :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:palataas otsikkoon, iskut niveliin on sitä parasta laatua kun satuttaa haluaa... :attn:
riittää niitä sinnekin =)Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyl mä kuitenkin luulen, että silmässä se kipu on paljon pahempi.Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:mulla olisi niitä maailman tulisimpia kasvamassa, jos plääh tarvitsee lahjoitan ilomielin hyvään tarkoitukseen kasan niitä! :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Jos miehestä kyse, niin chilin mehu terskalla on kuulemma aika tuskallista
mä olenkin enimmäkseen itseoppinut B)Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Eikös yleensä siellä teroiteta sitä ettei sitä osaamista käytetä treenien ulkopuolella?Alkuperäinen kirjoittaja plääh:pientä taistelulajikokemusta löytyy taustalta, siihen kyllä turvaudun :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:palataas otsikkoon, iskut niveliin on sitä parasta laatua kun satuttaa haluaa... :attn:
Mä en tiedä, en oo kokeillu silmiin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyl mä kuitenkin luulen, että silmässä se kipu on paljon pahempi.Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:mulla olisi niitä maailman tulisimpia kasvamassa, jos plääh tarvitsee lahjoitan ilomielin hyvään tarkoitukseen kasan niitä! :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Jos miehestä kyse, niin chilin mehu terskalla on kuulemma aika tuskallista
Aivan oikein. Mutta tällaisessa Iltalehden uutisen tapauksessa voidaan hyväksyä poikkeus.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Eikös yleensä siellä teroiteta sitä ettei sitä osaamista käytetä treenien ulkopuolella?Alkuperäinen kirjoittaja plääh:pientä taistelulajikokemusta löytyy taustalta, siihen kyllä turvaudun :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:palataas otsikkoon, iskut niveliin on sitä parasta laatua kun satuttaa haluaa... :attn:
oliko tää se entinen narkkarimies, josta oli aiemmin puhetta? että kannattaako sen kans seurustella?Alkuperäinen kirjoittaja plääh:jumalauta, jos joku yrittäis tappaa sun eläimen niin ei siinä mitään. ja kun kaikenlisäks olis herätys niin että 6 poliisia on kämpässä ja kaksi niistä vetää sua käsirautoihin maahan aivan ekaks, nin ei mitään. ole vaan ja anna asian olla :kieh: :kieh: loppujen lopuksi olisi putkareissu ja käteen jäisi yli 200? laskut eläimen hoidosta
Jaaha. Kyttä vauhdissa. Toki on tärkeämpää ilmoittaa tälläisestä keskustelusta poliisille, kuin että eläinrääkkääjä saisi vähän omaa lääkettään.Alkuperäinen kirjoittaja sopimaton viesti:Tästä ketjusta on laitettu viestiä eteenpäin.
Sairaita olette myös te jotka tähän olette "kidutustapoja" ehdotelleet.
oletpa herkkänahkanen...Alkuperäinen kirjoittaja sopimaton viesti:Tästä ketjusta on laitettu viestiä eteenpäin.
Sairaita olette myös te jotka tähän olette "kidutustapoja" ehdotelleet.
no samaa mieltä oon.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Minusta aina tärkeämpää, kuin lain kirjain, on lain henki. joka toteutuisi kyllä paremmin oman käden kautta ainakin aina välillä. Vaikka en suosittele sellaista.
muuten on partsi siivottu, veret on vielä seinillä :'(Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Niin ja vielä...kissasta valokuvia. Joko siivosit sen parvekkeen? Jos et, ota siitäkin kuvia. Voit sitten näyttää niitä kuvia muille. Esim jos ko henkilö alkaa seurustella niin uudelle naisystävälle.
En ehtiny ketjuu lukee loppuun, mutta tämä harmaan kommentti pisti taas veren paineen nousuun!!!!Alkuperäinen kirjoittaja V:Kissastako koko tää hirvee show...???
kissoja sikiää nopeemmin ku niistä pääsee eroon!
Nehä on yksiä maanvaivoja!
Hyvä jos eroon pääset!
:kieh:
:kieh:
Räpsi valokuvia siitä parvekkeesta. Ja kissasta. Malta vielä, sillä koston aika voi tulla vasta myöhemmin. Suurin osa naisimmeisistä kun ei tuollaista ukoltaan hyväksy, sulla on hyvät mahdollisuudet pilata ko äijän tsäänssit pitkälle tulevaisuuteenAlkuperäinen kirjoittaja plääh:muuten on partsi siivottu, veret on vielä seinillä :'(
Itseään saa puolustaa, sen vuoksi sitä järkätään itsepuolustuskurssejakin joissa taistelulajitekniikoita käytetään. Ei kai muuten hentoiset naiset isoille miehille mitään mahtaisi.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Eikös yleensä siellä teroiteta sitä ettei sitä osaamista käytetä treenien ulkopuolella?Alkuperäinen kirjoittaja plääh:pientä taistelulajikokemusta löytyy taustalta, siihen kyllä turvaudun :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:palataas otsikkoon, iskut niveliin on sitä parasta laatua kun satuttaa haluaa... :attn: