paras tapa aiheuttaa kipua, vinkit kehiin

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Jos miehestä kyse, niin chilin mehu terskalla on kuulemma aika tuskallista :whistle:
mulla olisi niitä maailman tulisimpia kasvamassa, jos plääh tarvitsee lahjoitan ilomielin hyvään tarkoitukseen kasan niitä! :saint:
Kyl mä kuitenkin luulen, että silmässä se kipu on paljon pahempi.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
palataas otsikkoon, iskut niveliin on sitä parasta laatua kun satuttaa haluaa... :attn:
pientä taistelulajikokemusta löytyy taustalta, siihen kyllä turvaudun :kieh:
Eikös yleensä siellä teroiteta sitä ettei sitä osaamista käytetä treenien ulkopuolella?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Jos miehestä kyse, niin chilin mehu terskalla on kuulemma aika tuskallista :whistle:
mulla olisi niitä maailman tulisimpia kasvamassa, jos plääh tarvitsee lahjoitan ilomielin hyvään tarkoitukseen kasan niitä! :saint:
Kyl mä kuitenkin luulen, että silmässä se kipu on paljon pahempi.
riittää niitä sinnekin =)
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
palataas otsikkoon, iskut niveliin on sitä parasta laatua kun satuttaa haluaa... :attn:
pientä taistelulajikokemusta löytyy taustalta, siihen kyllä turvaudun :kieh:
Eikös yleensä siellä teroiteta sitä ettei sitä osaamista käytetä treenien ulkopuolella?
mä olenkin enimmäkseen itseoppinut B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Jos miehestä kyse, niin chilin mehu terskalla on kuulemma aika tuskallista :whistle:
mulla olisi niitä maailman tulisimpia kasvamassa, jos plääh tarvitsee lahjoitan ilomielin hyvään tarkoitukseen kasan niitä! :saint:
Kyl mä kuitenkin luulen, että silmässä se kipu on paljon pahempi.
Mä en tiedä, en oo kokeillu silmiin :xmas:
 
Hammurabi
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
palataas otsikkoon, iskut niveliin on sitä parasta laatua kun satuttaa haluaa... :attn:
pientä taistelulajikokemusta löytyy taustalta, siihen kyllä turvaudun :kieh:
Eikös yleensä siellä teroiteta sitä ettei sitä osaamista käytetä treenien ulkopuolella?
Aivan oikein. Mutta tällaisessa Iltalehden uutisen tapauksessa voidaan hyväksyä poikkeus.

14-vuotiaan sankariteko
Harri taklasi VARKAAN
19.7.2008 5:13
Teinipoika hyökkäsi empimättä suuren miehen kimppuun.



168-senttinen Harri Kaikkonen taklasi 190-senttisen varkaan. (PETTERI KIVIMÄKI)
14-vuotias korpilahtelainen Harri Kaikkonen oli palaamassa keskiviikkoiltana aikido-treeneistä ja kulki Jyväskylän Kirkkopuiston halki linja-autoasemaa kohti. Yllättäen hän havahtui kovaan ääneen, kun lähistöllä lapsen kanssa seissyt nainen huusi "varas".

- Ajattelin ensin, että onko tämä joku näytös vai mikä. Katselin ympärilleni, niin noin 190 senttiä pitkä mies juoksee puskien yli mustan käsilaukun kanssa.

Sen enempiä ajattelematta Harri päätti toimia.

- Hyppäsin vähän vastaan, otin olkapäästä kiinni ja nykäisin hänet selälleen. Hän otti uudestaan jalat alleen, mutta sain hänet samalla tavalla toisenkin kerran kumoon, Harri kertoo.

Kokoeroa Harrilla ja varkaalla oli reilusti, sillä koululainen on 168 senttiä pitkä.

Laukku palautettiin

Samalla paikalle saapui kaksi muuta miestä auttamaan nuorta sankaria. He pitivät varasta aloillaan ja Harri palautti laukun naiselle. Sen jälkeen hän riensikin jo kiireen vilkkaa linja-autoasemalle.

- Ei siinä hirveästi juteltu. Palautin laukun ja katsoin, että hän on kunnossa. Sitten pitikin lähteä. Hän ehti sanoa minulle kiitos.

Kun apuun tulleet miehet alkoivat pohtia virkavallan kutsumista, laukkuvaras pääsi livahtamaan karkuun.



 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
jumalauta, jos joku yrittäis tappaa sun eläimen niin ei siinä mitään. ja kun kaikenlisäks olis herätys niin että 6 poliisia on kämpässä ja kaksi niistä vetää sua käsirautoihin maahan aivan ekaks, nin ei mitään. ole vaan ja anna asian olla :kieh: :kieh: loppujen lopuksi olisi putkareissu ja käteen jäisi yli 200? laskut eläimen hoidosta
oliko tää se entinen narkkarimies, josta oli aiemmin puhetta? että kannattaako sen kans seurustella?
 
Keittiönoita
Päälle kävisin minäkin ja luultavasti vielä teräaseen kanssa, jos joku mun kotonani alkaisi lemmikkieläimiäni pahoinpitelemään.

Mutta alkuperäiseen kysymykseen... aika vähänhän tuossa on tehtävissä joutumatta itse vaikeuksiin. Naapureille - varsinkin lemmikkien omistajille - on hyvä mainita ko henkilön agrressioista eläimiä kohtaan. Saattaisin myös mainita, että ko on ex-narkkari. En puhuisi kyseiselle henkilölle enää sanaakaan.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja sopimaton viesti:
Tästä ketjusta on laitettu viestiä eteenpäin.

Sairaita olette myös te jotka tähän olette "kidutustapoja" ehdotelleet.
Jaaha. Kyttä vauhdissa. Toki on tärkeämpää ilmoittaa tälläisestä keskustelusta poliisille, kuin että eläinrääkkääjä saisi vähän omaa lääkettään.
 
Rukoilijasirkka
Minusta aina tärkeämpää, kuin lain kirjain, on lain henki. joka toteutuisi kyllä paremmin oman käden kautta ainakin aina välillä. Vaikka en suosittele sellaista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Minusta aina tärkeämpää, kuin lain kirjain, on lain henki. joka toteutuisi kyllä paremmin oman käden kautta ainakin aina välillä. Vaikka en suosittele sellaista.
no samaa mieltä oon.

valitettavasti vaan suomessa ei hammurabin laki toteudu :/
 
Keittiönoita
Niin ja vielä...kissasta valokuvia. Joko siivosit sen parvekkeen? Jos et, ota siitäkin kuvia. Voit sitten näyttää niitä kuvia muille. Esim jos ko henkilö alkaa seurustella niin uudelle naisystävälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Niin ja vielä...kissasta valokuvia. Joko siivosit sen parvekkeen? Jos et, ota siitäkin kuvia. Voit sitten näyttää niitä kuvia muille. Esim jos ko henkilö alkaa seurustella niin uudelle naisystävälle.
muuten on partsi siivottu, veret on vielä seinillä :'(
 
miss xander
Alkuperäinen kirjoittaja V:
Kissastako koko tää hirvee show...??? :eek: :eek:

kissoja sikiää nopeemmin ku niistä pääsee eroon!

Nehä on yksiä maanvaivoja!

Hyvä jos eroon pääset!

:kieh:
:kieh:
En ehtiny ketjuu lukee loppuun, mutta tämä harmaan kommentti pisti taas veren paineen nousuun!!!!
Kyllä jokainen, joka näin ajattelee pitäis viedä navetan taakse ja....
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
muuten on partsi siivottu, veret on vielä seinillä :'(
Räpsi valokuvia siitä parvekkeesta. Ja kissasta. Malta vielä, sillä koston aika voi tulla vasta myöhemmin. Suurin osa naisimmeisistä kun ei tuollaista ukoltaan hyväksy, sulla on hyvät mahdollisuudet pilata ko äijän tsäänssit pitkälle tulevaisuuteen

=) =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
palataas otsikkoon, iskut niveliin on sitä parasta laatua kun satuttaa haluaa... :attn:
pientä taistelulajikokemusta löytyy taustalta, siihen kyllä turvaudun :kieh:
Eikös yleensä siellä teroiteta sitä ettei sitä osaamista käytetä treenien ulkopuolella?
Itseään saa puolustaa, sen vuoksi sitä järkätään itsepuolustuskurssejakin joissa taistelulajitekniikoita käytetään. Ei kai muuten hentoiset naiset isoille miehille mitään mahtaisi.

Ap.lle :hug: ja ole varovainen sen tyypin kanssa.
Toivottavasti mirri toipuu entiselleen

 
hyttyskausi Lapissa
Ei muuta kuin Sodankylään vaan ja riisua ihan alasti ja köyttää puuhun kiinni. Siitä on ilo ja riemu hyvin kaukana.
Saman voisi toteuttaa mm. raiskareille sillä erotuksella, että sidotaankin munista roikkumaan.
 
Likaiset konstit
Jos tyypillä on autoa niin semmonen pikkunäppäräkosto olis sekoittaa kisumisun kakat nesteeseen ja käydä valuttelemassa iltahämärissä auton ilmanvaihtoaukoille ja vähän muuallekkin. Mut oikeesti jos meinaa kostaa niin kannattas odottaa sen verran kauan, että tyyppi ehtii "unohtaa" asian. Noi tosiasioiden levittämiset kuulostaa musta just sopivilta jutuilta, ei kai niistä voi mitään rangaistusta tulla virkavallan puolelta. Eri juttu sitten miten se tyyppi mahdollisesti haluaa maksaa takaisin.

Mut säälittäviä ja sairaita ovat ihmiset, jotka eläimiä tarkoituksella satuttavat.
 

Yhteistyössä