paras tapa aiheuttaa kipua, vinkit kehiin

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Entä ihminen, joka pahoinpitelee ihmistä? Tai tappaa? Tai tapattaa? Mikä on kyllin kova rangaistus länsimaiselle ihmiselle, joka aiheuttaa elintavoillaan kärsimystä kokonaisille mantereille nälänhätineen ja köyhyyksineen?

Tekopyhä tapakristitty, kuten sanoin.
Sulla jäi vissiin aamulääkkeet ottamatta.
Ja sinulta kyky itsenäiseen ajatteluun.

Kissan takia etsitään kyllä suuren joukkohysterian voimin tapoja kostaa ja samaan aikaan miljardit ihmiset kärsivät kanssaihmisten tekojen ja itsekkyyden takia.
Juu-u, minähän olen jatkuvasti miettinyt tapoja kostaa... :headwall:
Maailma on julma paikka. On nälänhätää ja sotaa ja kaikenlaista.
Mutta se ei oikeuta rääkkäämään eläimiä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mun mielestä kannattaa vaan kertoa kaikille, mitä se teki. Tuskin kukaan myötätuntee tommosta ihmistä.
Tämä ainakin. Lisäksi kannattaa vihjata jollekin nuorisojoukollo, joka on tunnettu eläintensuojelusta. Ethän sinä sitten mahda sille mitään jos eräänä aamuna tämän kissankiduttajan auto ja asunto on täytetty mädillä kananmunilla.

Muuten kosto pitää aina räätälöidä kohteen mukaan, jotta se satuttaisi mahdollisimman paljon. Eli tiedustelua kehiin ensin.
 
Mitä mielisairautta se muka on, jos suree kissansa vuoksi ja haluaa kostaa?
Mielisairautta olisi se, että toteaisi "ei se mitään, katsos kun Afrikassa on nälänhätää ".
Ja mielisairas on se, joka tuolla lailla viattoman eläimen kimppuun käy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mun mielestä kannattaa vaan kertoa kaikille, mitä se teki. Tuskin kukaan myötätuntee tommosta ihmistä.
Tämä ainakin. Lisäksi kannattaa vihjata jollekin nuorisojoukollo, joka on tunnettu eläintensuojelusta. Ethän sinä sitten mahda sille mitään jos eräänä aamuna tämän kissankiduttajan auto ja asunto on täytetty mädillä kananmunilla.

Muuten kosto pitää aina räätälöidä kohteen mukaan, jotta se satuttaisi mahdollisimman paljon. Eli tiedustelua kehiin ensin.
Mikä on se koston jalostava arvo? Ihme porukkaa liikkeellä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Ei kai tämän takana vaan ole se tyyppi, josta jokin aika sitten kyselit että kannattaako alkaa sellaisen kanssa suhteeseen?
Se lääkkeiden väärinkäyttäjä, ex-narkomaani...? :/
just tota mä tarkoitin, mitäköhän se kertoo ap:sta...

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mikä on se koston jalostava arvo? Ihme porukkaa liikkeellä.
Et ole ilmeisesti tutustunut sosiaalidynamiikkaan. Koston tarkoitus on toimia varoittavana esimerkkinä muille. Laki ja rangaitukset perustuvat tähän suurelta osin.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
antaa tulla vaan, tähän itkuun mahtuu vielä syyllistäminen mitä oon tehny :'(
Ei ole sun vikas, jos joku on hullu eläinrääkkääjä. Toi ýks harmaa joka tässä nyt meuhkaa, on varmaan joku eläinvihaaja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mitä mielisairautta se muka on, jos suree kissansa vuoksi ja haluaa kostaa?
Mielisairautta olisi se, että toteaisi "ei se mitään, katsos kun Afrikassa on nälänhätää ".
Ja mielisairas on se, joka tuolla lailla viattoman eläimen kimppuun käy.
Juurikin näin.

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Ei kai tämän takana vaan ole se tyyppi, josta jokin aika sitten kyselit että kannattaako alkaa sellaisen kanssa suhteeseen?
Se lääkkeiden väärinkäyttäjä, ex-narkomaani...? :/
just tota mä tarkoitin, mitäköhän se kertoo ap:sta...
Sitä, että ap antaa ihmisille mahdollisuuden menneisyydestä huolimatta, mikä mun mielestä on hieno piirre.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Ei kai tämän takana vaan ole se tyyppi, josta jokin aika sitten kyselit että kannattaako alkaa sellaisen kanssa suhteeseen?
Se lääkkeiden väärinkäyttäjä, ex-narkomaani...? :/
just tota mä tarkoitin, mitäköhän se kertoo ap:sta...
Se kertoo varmaan sen, että hänellä on hyvä sydän. Hän uskoi ja kuvitteli että tämä ihminen on hänen luottamuksensa arvoinen. Hän teki virhearvioinnin, joo, mutta mistäs sitä voi tietää...
Ei mulle ainakaan tullut mieleen, kun Plääh tästä kaverista kertoi, että se tekisi kissalle jotain. Ajattelin ihan muunlaisia uhkakuvia.
Joten turha syyllistää ap:ta, ei tätä voinut tietää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Ei kai tämän takana vaan ole se tyyppi, josta jokin aika sitten kyselit että kannattaako alkaa sellaisen kanssa suhteeseen?
Se lääkkeiden väärinkäyttäjä, ex-narkomaani...? :/
on
Ja kyselet täällä miten kostaa? Minulle se olisi päivänselvää, mutta enempää en uskalla paljastaa. En halua tulla itse syytetyksi. Kannattaa myös harkita mitä seurauksia kostolla on itselle.
 

Yhteistyössä