Paras pillu naitavaksi

  • Viestiketjun aloittaja jänkäjoonas1943
  • Ensimmäinen viesti
jänkäjoonas1943
Haa! Tunnin matkan päässä on tulossa rakas ystäväni minun kesäpaikkaani. Kaikki valmistelut on tehty viimeisen päälle. Raikas salaatti valmiina.Sisäfile marinadissa. Shamppanja pakasteessa. Vasta tehty, saunavedet valmiina. Hellurei, kohta naidaan parasta oravapillua päiväntasaajan pohjoispuolella!!!Voi olla, että ei löydy eteläpuoleltakaan. En ole nainut päiväntasaajan eteläpuolisia pilluja joten en ota niihin kantaa. Voitte vapaasti kadehtia.
 
Ukin Tyttö
Minä en ole ainakaan kiinnostunut pippeleistä; pitää olla kunnon kalu. Olet muutenkin liian vanha.
Et taida jaksaa koko yötä?
Ei ole niin vanhaa kalua etteikö se toimisi. Vaikka vähän pitäisi "auttaa". On monta tapaa saada vanhakin kalu toimimaan. Meillä on kalulla ikää 66-vuotta, ja se toimii aivan mainiosti. On vaan käyttäjistä kiinni.

Itse 0len 19-v ja saan todella ihanaa kalua itselleni. Kun ekakerran tajusin, miten vanhakin voi olla kiimassa, en ymmärtänyt sitä. Nyt itse olen aivan kiimassa pelkästä ajatuksesta aina viikonloppuisin.

Kun ajelen ukin luokse aina perjantaisin, tiedän saavani kunnon kalua sisääni. Ukki on hankkinut lääkkeet (viakra) sitä varten että jaksaa naida vaikka koko yön. Kehuu minua että oot parasta maailmassa, ja että minulla on paras pimppi naitavaksi.

Leskenä ukki oli yksinäinen ja tietysti vailla naista. Kun sain ajokortin ja ukki osti minulle oman hienon auton, niin tietysti haluan olla hänelle kiitollinen ja hoitaa häntä palkaksi saamastani autosta ym.

Kun hänen lähentelyt ja hyväilyt menivät niin pitkälle, että lopulta monien vaiheiden jälkeen päädyttiin sänkyyn, olin aluksi ymmälläni. Mietin miksi minä tein niin kuin tein. En ymmärrä vieläkään miksi haluun hänen luokse. Onko se hänen huolenpito vai mikä, en tiedä.

Kuitenkin jo viikon puolivälissä ajattelen tulevaa viikonloppua. Olen kuin kuumilla hiilillä ajatellessani kuinka taas menen hänen syliinsä, ja kuinka hän puristelee ja hyväilee minua vahvoilla käsillään. Antaudun hänelle kokonaan. Tunnen kuinka hänellä paisuu housuissa mahtava kulli suureksi. Kun riisumme toisemme ja nousen hänen päälle ratsastamaan, tunnen kuinka suuri vanhan miehen suonikas mahtikyrpä painuu sisääni, niin olen kiiman huipulla.

Tätä jatkamme ties kuinka kauan ja kuinka monta kertaa. Yleensä viikonloput menee nussiessa ja hyväillessä toisiamme. Ukki jaksaa vaikka jatkuvasti olla "kovana". Hänen halunsa jatkuu kuulemma myös minun lähdettyä sunnuntaina kotiin. Hän kuulemma viikolla runkkaa useita kertoja ja ajattelee minua. Jätän aina parit käytetyt pikkarit hänelle, että minun tuoksu on hänellä kun hän runkkaa itseään.

Nyt ukki nukku ihanan saunareissun jälkeen. Kohta menen hänen viereensä, ja sitten aamulla herättyämme halaamme ja suukottelemme, ja sitten kietoudun häneen kiinni. Kun ajatttelen tulevaa aamua, kun nousen hänen päälle ja ohjaan suuren, kovaksi hyväilemäni kyrvän pimppini huulille ja siitä sisään, niin kostun aivan märäksi. En tiedä kestänkö odottaa aamua. T: Erja.
 
Viimeksi muokattu:
vieras
Kun tyttö/nainen kertoo että hänellä on piukka ja pikkunen pillu niin mihin se perustuu? Onko hän vertaillu isoihin pilluihin ja kokeillu minkälainen on iso ja löysä vai mistä toi johtopäätelmä tulee?

Ajatellaanko sitä vaan että se on pieni ja piukka siks koska se on hyvä asia miesten kannalta? Ainahan sitä voidaan ajatella että kun ei oo kolmea lasta jne niin ei mulla voi olla iso toosa. Mutta kyllä niitä kunnon pasuunoita löytyy ihan kokemattomiltakin naisilta.

Valtaosalla naisista ei todellakaan oo napakka ja sievä pikku pimpero. Aivan kuin vain harvoilla miehillä on uljaan iso meisseli.
 
Onnistuva mies.
Kun tyttö/nainen kertoo että hänellä on piukka ja pikkunen pillu niin mihin se perustuu? Onko hän vertaillu isoihin pilluihin ja kokeillu minkälainen on iso ja löysä vai mistä toi johtopäätelmä tulee?

Ajatellaanko sitä vaan että se on pieni ja piukka siks koska se on hyvä asia miesten kannalta? Ainahan sitä voidaan ajatella että kun ei oo kolmea lasta jne niin ei mulla voi olla iso toosa. Mutta kyllä niitä kunnon pasuunoita löytyy ihan kokemattomiltakin naisilta.

Valtaosalla naisista ei todellakaan oo napakka ja sievä pikku pimpero. Aivan kuin vain harvoilla miehillä on uljaan iso meisseli.
Taitaa olla useinmiten niin, että miehet kertovat naisen pimpin löysyydestä ja tiukkuudesta.

Eikö kuitenkin silloin, kun nainen ei ole kiihottunu on pimppi kiinniasennossa?
Ei oletan sen olevan tiukka.
Eikä varmaan yhdyntä onnistu, ainakaan tuntumatta kivuliaalta.

Kun nainen kiihottuu niin silloin pimppi avautuu, ja toisilla enemmän, toisilla vähemmän.
Käsittääkseni tuosta tulee tiukkuusero.
Tuo avautuminen helpottaa sisällepääsyä.
No tuntuu se pieni vastus kieltämättä hyvälle.

Seuraavassa vaiheessa pimpin suuaukko supistuu pieneksi ja näinollen kaikkien pimppien pitäisi tuntua tiukoilta.
Vai eikö tuota ilmiötä ole kaikissa pimpeissä?

Tietysti se emätin myös palloutuu isoksi, joten se loppuosa varmasti tuntuu väljältä.

Käsittääkseni se suuaukko on tärkein nautinnonkohta niin naiselle kuin miehellekin.
Naiselle laajentumisilmiö ja miehelle tiukasta aukosta tunkeutumistunne.
Siinä sitten hetkenaikaa sisään ulos leikkiä, niin kyllä tuntuu mukavalle.

Väittäkää vastaan, jos olen väärässä.
 
Viimeksi muokattu:
heteronainen
Kun tyttö/nainen kertoo että hänellä on piukka ja pikkunen pillu niin mihin se perustuu? Onko hän vertaillu isoihin pilluihin ja kokeillu minkälainen on iso ja löysä vai mistä toi johtopäätelmä tulee?

Ajatellaanko sitä vaan että se on pieni ja piukka siks koska se on hyvä asia miesten kannalta? Ainahan sitä voidaan ajatella että kun ei oo kolmea lasta jne niin ei mulla voi olla iso toosa. Mutta kyllä niitä kunnon pasuunoita löytyy ihan kokemattomiltakin naisilta.

Valtaosalla naisista ei todellakaan oo napakka ja sievä pikku pimpero. Aivan kuin vain harvoilla miehillä on uljaan iso meisseli.
No heteronaisena minulla ei ole mitään kokemusta tai näkemystä toisten naisten alavärkin tarkasta anatomiasta, mitä nyt vahingossa on saunareissulla nähnyt pintapuolin ja siitä edestä, usein karvan peittämänä, joten mitä siitä osaa päätellä.

Eli jos joku nainen väittää värkkinsä olevan tiukka, se perustuu useimmiten siihen, että joku mies on tälle naiselle niin sanonut.
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Taitaa olla useinmiten niin, että miehet kertovat naisen pimpin löysyydestä ja tiukkuudesta.

Eikö kuitenkin silloin, kun nainen ei ole kiihottunu on pimppi kiinniasennossa?
Ei oletan sen olevan tiukka.
Eikä varmaan yhdyntä onnistu, ainakaan tuntumatta kivuliaalta.

Kun nainen kiihottuu niin silloin pimppi avautuu, ja toisilla enemmän, toisilla vähemmän.
Käsittääkseni tuosta tulee tiukkuusero.
Tuo avautuminen helpottaa sisällepääsyä.
No tuntuu se pieni vastus kieltämättä hyvälle.

Seuraavassa vaiheessa pimpin suuaukko supistuu pieneksi ja näinollen kaikkien pimppien pitäisi tuntua tiukoilta.
Vai eikö tuota ilmiötä ole kaikissa pimpeissä?

Tietysti se emätin myös palloutuu isoksi, joten se loppuosa varmasti tuntuu väljältä.

Käsittääkseni se suuaukko on tärkein nautinnonkohta niin naiselle kuin miehellekin.
Naiselle laajentumisilmiö ja miehelle tiukasta aukosta tunkeutumistunne.
Siinä sitten hetkenaikaa sisään ulos leikkiä, niin kyllä tuntuu mukavalle.

Väittäkää vastaan, jos olen väärässä.
Etkö"käsitä",että clitoris on naisen fysiologisesti tärkein nautinnonkohta?
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11281552:
Etkö"käsitä",että clitoris on naisen fysiologisesti tärkein nautinnonkohta?
Kyllä tiesin, vaikka ei ole aina noin.
Ainakin, jos puhutaan clitoriksen kärjestä.

Sitäpaitsi vastasin kysymykseen emättimen tiukkuudesta.
Ja nehän on tunnetusti kaksi eriasiaa.
 
Haluava
Empä tiedä omani ulkonäön kauneudesta. Salarakkaalleni sen kuvatkin kelpaavat kyllä :) ...ihanan pillun kuvaisin ehkä enemmän siitä, millaiset reagtiot mies saa aikaan. Kun oikein haluaa, muuttuu pillu litisevän kosteaksi ja koko pakkaus paisuu halusta, jolloin miehen peniskin tuntee tiukkuuden ja kosteuden.

Väitämpä siis, että enemmän kuin ulkoinen kauneus, on sisäinen halu, joka saa pillun tuntumaan täydelliseltä.
 
jänkäjoonas1943
Empä tiedä omani ulkonäön kauneudesta. Salarakkaalleni sen kuvatkin kelpaavat kyllä :) ...ihanan pillun kuvaisin ehkä enemmän siitä, millaiset reagtiot mies saa aikaan. Kun oikein haluaa, muuttuu pillu litisevän kosteaksi ja koko pakkaus paisuu halusta, jolloin miehen peniskin tuntee tiukkuuden ja kosteuden.

Väitämpä siis, että enemmän kuin ulkoinen kauneus, on sisäinen halu, joka saa pillun tuntumaan täydelliseltä.

Näin on tosi, himokas pillu on sekä kaunis, että erittäin naitava!
 
Viimeksi muokattu:
Sannan mirri
20 vuotta käytetty ja käyttäjät kehuneet pimppiäni. Pidän sen puoliksi posliinina ja lihasjumppaa päivittäin supistellen, tykkään että mies tulee takaapäin sillä tiedän, miehet haluavat katsoa kalun liikettä pimpissäni.
 
glitoris
Jos clitorista g-piste/alue -jatkoineen verrataan penikseen, eikö samalla periaatteella miehen tulisi saada orgasmi kiveksiä/ munan vartta, eikä suinkaan armasta terskaa stimuloimalla?
 
Vähän niinkun
Jos clitorista g-piste/alue -jatkoineen verrataan penikseen, eikö samalla periaatteella miehen tulisi saada orgasmi kiveksiä/ munan vartta, eikä suinkaan armasta terskaa stimuloimalla?
Onhan miehelläkin g-piste siellä eturauhasen vieressä peräaukossa. Siispä orgasmit on tavallaan samankaltaiset. Naisella klitorisorgasmi joka on "pinnallinen orgasmi" ja g-piste orgasmi ns syvä- orgasmi. Miehellä taas terskan alueen stimulointi kuten masturboidessa on pinnallinen ja tietyissä asennoissa suoritettu akti ärsyttää miehen g-pistettä ja saa aikaan syväorgasmin.
 
Viimeksi muokattu:
Kyy
Hyvä Pillu, siinäpä kysymys. Kostuu helposti, sopivan tiukka, Semmoinen "täyteläinen". Siis ei mikään viirupillu. Siinäpä tärkeimmät. Tosin sen Pillun antajan on osattava antaa Pillua kunnolla. Ei siis saa maata kuin kapakala alla pantavana, vaan on otettava kullia sisään ja työnnettävä Pillua kunnolla kullia vastaan. Vaimo osaa sen taidon. Sitä pitää nussia melkein joka ilta. Nussittaessa kiljuu kuin viimeistä päivää. Onneksi asutaan omakotitalossa. Sitten kun saa orgasmin, niin itku pääsee aina. Tunnin päästä taas kaikki uusiksi. Tuntuu, että vaimo on kyrpää vailla aina. No, onneksi mulla on kunnon mulkku. Vaimo sanookin, että hän haliaa hevosen kyrpää nyt. Kalun halkaisija on noin 7 cm ja pituus siinä 27 cm. Nuorempana oli ongelmia naisten kanssa. Kun ne näki tai kokeili kädellä mun kyrpää, niin ne säikähti ja meinas, että et kyllä nussi minua tuolla hevosen kalulla. Silloin toivoi, että olis normaali kyrpä, eikä mikään hevosen letku. Joku harva ihastu siihen ikihyviksi. Mutta aikuisiällä siitä on ollut pelkästään iloa. Aikuiset naiset ovat aina halunneet kunnon kyrvän sisäänsä. Joku on alussa valittanut, että sattuu, mutta hetken päästä niitä on saanut painaa niin paljon kuin halusi. Vaimoakin täytyy alussa panna varovasti, mutta sitten saa nussia rajustikin. Hän huutaa vain kovemmin, mitä rajummin painaa kyrpää sisään. Naiset valittaa yleisesti, etteivät saa orgasmia kuin harvoin. Minun kullin käsittelyssä nainen on jäänyt harvoin ilman orgasmia. Että kyllä sen koolla on väliä. Se on paska puhetta, että kyllä sitä pienelläkin pärjää. Ei pärjää, ainakaan naisten kertoman mukaan. Kunnon kokoinen kulli on naisten mieleen. Piukka pillu taas miesten mieleen. Sanokaa mitä sanotte
 
Teidän Ryynäri
Kyllä se on pojat nys sillä lailla että pojanpillu on paras elikkäs näin kansankielellä sanottuna perseenreikä! on tiukkaa ja paskakin välillä kivasti ryöpsähtää ulos kun vetää pitkävartisen kullinsa ulos kassit kiinteinä :) ai että ja kelatkaa ei tarvi mitää treenailua niin aina tiukka on oli sitte vaikka hervoton läski ketä nussit niinku 90 rossaa tänki sivun käyttäjistä tod näkesti on :)


Amen.
 
röyh
Alkuperäinen kirjoittaja Teidän Ryynäri;11296381:
Kyllä se on pojat nys sillä lailla että pojanpillu on paras elikkäs näin kansankielellä sanottuna perseenreikä! on tiukkaa ja paskakin välillä kivasti ryöpsähtää ulos kun vetää pitkävartisen kullinsa ulos kassit kiinteinä :) ai että ja kelatkaa ei tarvi mitää treenailua niin aina tiukka on oli sitte vaikka hervoton läski ketä nussit niinku 90 rossaa tänki sivun käyttäjistä tod näkesti on :)


Amen.
onneks homppelit ei tiedä pilluista mitään, niin eivät paskasine munineen tule pillupalstoja töhrimään.
 
Teidän Ryynäri
Alkuperäinen kirjoittaja röyh;11296774:
onneks homppelit ei tiedä pilluista mitään, niin eivät paskasine munineen tule pillupalstoja töhrimään.
Tervehdys arvon röyh!

Itse asiassa ihmiset on luotu silleen että miehet kävisi vain lisääntymässä naisenkanssa eli laittamassa sen paksuksi esim niinku siilit tekevät ja parittelun jälkeen mies lähtee omilleen teille riehnaaman ja ilottelee. Muun ajan mitä ihmismies on viettää niin parittelee samaa sukupuolta olevan ihmisinkanssa että tässä tilanteessa sitä kutsutaan homoiluksi kansankielellä, Tämä homofoobikuus on lähtenyt siitä kun kauan aikaa sitten ennen satu kirja nimeltä raamatu edes alettiin tietyissä mielen tiloissa keksimällä kirjoittaa, että jokin erittäin vahva päättäjä/kansan johtaja oli ilmeisesti kokeillu itselleen mielekkään näköisen saman sukupuolen edustajankanssa seksiä ja oli päättynyt "pojanpillua" antavaan rooliin ja tällä toisella kaverilla on ollut iso fallos jonka tunkeutuminen oli sattunut tätä keisaria suuresti pakoaukkoon joten oli kieltänyt lailla homoseksin ja tehnyt tästä omien sanojen mukaan sairauden jne jne ja siihen aikaan kansa on ollut todella haavoittuvainen ja riippuvainen johtajastaa eivätkä oleet uskaltaneen sanoa vastaan , tosin jotku sanoivatkin vastaan mutta heidät mestattiin .


Eli lyhyt tiivistelmä :

Miehet ovat tehty hengailemaan/rakastelemaan samansukupuolen edustajan kanssa mut vain lisääntymään kerran vuodessa naisenkanssa jonka jälkee jatkaa matkaa omia polkujaan



Amen
 
joujoujou
Alkuperäinen kirjoittaja Teidän Ryynäri;11297221:
Tervehdys arvon röyh!


Eli lyhyt tiivistelmä :

Miehet ovat tehty hengailemaan/rakastelemaan samansukupuolen edustajan kanssa mut vain lisääntymään kerran vuodessa naisenkanssa jonka jälkee jatkaa matkaa omia polkujaan

Amen
Arabialainen katsanto...
 

Yhteistyössä