vieras
Oravapillu: kun mies työntää kalunsa normipilluun, joka syvyydeltään 6-11 cm ja pohjaan paukuttamisen jälkeen vetäessään kullin ulospäin, alkaa pillu supistella, parhaimmillaan supistelee kohtukin ja se tuntuu todella rajulta kullissa. Supistelu tuon toiminnan jälkeen on ikäänkuin refleksi pillussa.Alkuperäinen kirjoittaja Reilu Römpsötin;11142384:... kiitos poijaat, tämä on ollut oikein mielenkiintoinen keskustelu lukea. Nyt vielä hieman miespuolista näkökulmaa kehiin. - ORAVA: Ensimmäistä kertaa luen oravasta, kiitos poijaat! Onko tämä siis se kouristelu, jota minä harrastan silloin kun olen tosi kiihottunut, ja erityisesti orgasmin aikana ja jälkeen? Kouristelen siis niin, että aina juuri kun mies on käynyt syvällä ja alkanut tulla takaisin ulos, niin sillä hetkellä puristan, yleensä kovaa ja pitkään. Eli lähinnä rentoutan kun mies tulee sisään, ja puristan kun mies tulee ulos. Onko se luonnollinen puristelu nyt tätä 'oravaa'? Minä en tiedä, onko 'lihakseni treenatut'. Kyllä ne kouristelee, ja kyllä se mies siitä välillä ähkäisee tai huokaisee, mutta en minä tiedä, millainen sitten on 'treenattu'?
Tyhminkin aivokääpiö voi tajuta, että urheilu harjottaa myös alapään lihaksia, lisäksi runsas seksi.