... kiitos poijaat, tämä on ollut oikein mielenkiintoinen keskustelu lukea. Nyt vielä hieman miespuolista näkökulmaa kehiin. Äänestetääs:
- KARVAT: jos naisella on pääosin ajeltu, sellainen perus bikiniajo ja häpyhuulien yltä karvat pois, mutta kolmiokarva + se luonnollinen nukka, joka löytyy häpyhuulien sisältä + persvakojen välistä, niin onko YÖK vai onko OK? (p.s. jos skekke alkaa kasvamaan (sänki), niin viekö se halut? Minulla kasvaa skekke päivässä, ja jos joka päivä sheivaan niin tulee näppylöitä ja on tosi arka, kutiseva ja hankaa pikkareihin! Kuinka pitkä on vielä OK?)
- HUULET: Täällä jotkut tykkäävät viivapillusta. Mikä se oikein on; joku teinitytön viiva, vai aikuisen naisen viiva? Aikusen naisen viiva on pehmeä ja pullea, ja kun sitä raottaa, sieltä saattaa joskus näkyä ne 'sisähuulet' ja klitoris. Onko ne sisähuulet oikeasti niin YÖK, ja eikö semmoinen pehmeä naisellinen, lämmin pimppa ole ihana?
- ORAVA: Ensimmäistä kertaa luen oravasta, kiitos poijaat! Onko tämä siis se kouristelu, jota minä harrastan silloin kun olen tosi kiihottunut, ja erityisesti orgasmin aikana ja jälkeen? Kouristelen siis niin, että aina juuri kun mies on käynyt syvällä ja alkanut tulla takaisin ulos, niin sillä hetkellä puristan, yleensä kovaa ja pitkään. Eli lähinnä rentoutan kun mies tulee sisään, ja puristan kun mies tulee ulos. Onko se luonnollinen puristelu nyt tätä 'oravaa'? Minä en tiedä, onko 'lihakseni treenatut'. Kyllä ne kouristelee, ja kyllä se mies siitä välillä ähkäisee tai huokaisee, mutta en minä tiedä, millainen sitten on 'treenattu'?
- TIUKKUUS: Tämä tiukkuus on nyt jännä juttu. Olen leveälanteinen luustostani, ja varmaan hyvä synnyttäjä (en vielä ole siis synnyttänyt). Kyllä miehet kai on ihan tykänneet. Mutta kuinka tiukka on tiukka? Ette te kai nyt mihinkään anukseen tai neitsyen pimppaan vertaa aikuisen naisen tussua?
- MAKU: Tämä pätee niin miehiin kuin naisiinkin: suuhoitoa ei ole kiva antaa pahalta haisevaan elimeen. Olettaen, ettei naisella nyt sentään mitään hiivaa ole, ja tussu on pesty eikä pissa maistu, niin millainen maku on YÖK ja millainen OK? Onko eri maut kiihottavia, ällöttääkö jokin tietty 'esanssi'? Hajuja on vaikea selittää ja ne on todella yksilökohtaisia, mutta mitä tulee mieleen?
- VALKOVUOTO: Jos en ole ehtinyt ennen seksiä käymään pesulla, niin parissa tunnissa on naisella aina perus valkovuodot jo emättimessä. Miltä valkovuoto maistuu, tuntuu - vai huomaako sitä? Sekoittuuko valkovuoto muun 'luontaisen maun' joukkoon? Ällöttääkö, jos näette pimpassa jotain valkoista? Kaikki naiset vuotavat, ja se on aina valkoista. Jotkut valkaisevat pöksynsä parissa tunnissa, toiset päivässä. Mitä mieltä poijjaat on?
Mitä ovat muuten mätäs-, kumpu- ja päärynäpimpit?
Kiitoksia näistä vastauksista, olkaahan yksityiskohtaisia, mutta kunnioittavia. Eli ei ilkeillä naisten tussuilla, kuten ei pidä vitsailla penisten koollakaan. (P.S. Minulle pienempi on yleensä kivempi, mutta kaikki koot on yhtä ihania, kun niitä osaa käyttää. <3 )
Vastauksianne odotellessa,
Reilu Römpsötin -82.