Paras pillu naitavaksi

  • Viestiketjun aloittaja jänkäjoonas1943
  • Ensimmäinen viesti
jänkäjoonas1943
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11357055:
Kuis on, kuinka moni mies on tavannut sellaisen naisen joka pystyy"puhumaan"pillulla? Tarkoitan sitä kun nainen supistelee lantionpohjalihaksia ja anuksen seutua. Jos "liekkivesi"on noussut, niin vitusta kuuluu vienoa turskutusta ja clitoris kurkistaa hupustaan ja "viittiloi",että tule,tule poika naimaan!

Onko todellakin niin, ettei täällä ole muita vitumiehiä kuin minä, joka olisi tavannut puhuvan pillun? Toki naisetkin joilla puhetta vuovaava löytyy, saa vastata.
 
Veikko
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11365800:
Onko todellakin niin, ettei täällä ole muita vitumiehiä kuin minä, joka olisi tavannut puhuvan pillun? Toki naisetkin joilla puhetta vuovaava löytyy, saa vastata.
On on, emännälle kun annan käsihumppaa niin pillu pörähtelee ja huulet on kuin hevosen turpa.
Tämä tapahtuu yleensä navetta puuhien aikaan, joskus keske lypsyn on pitänä ruveta emänte jölökyttämään.
 
jänkäjoonas1943
On on, emännälle kun annan käsihumppaa niin pillu pörähtelee ja huulet on kuin hevosen turpa.
Tämä tapahtuu yleensä navetta puuhien aikaan, joskus keske lypsyn on pitänä ruveta emänte jölökyttämään.
Vallan erinomaista!

Tässä sinulle pieni kannustusvärssy:

"nouse Veikko, vanha peikko
näytän sulle lypsypolkan ensi-
askeleet".
Taas on "vaara"tarjolla, että illalla päästään puhuvan pillun kanssa lättäröimään!
 
Viimeksi muokattu:
Veikko
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11366277:
Vallan erinomaista!

Tässä sinulle pieni kannustusvärssy:

"nouse Veikko, vanha peikko
näytän sulle lypsypolkan ensi-
askeleet".
Taas on "vaara"tarjolla, että illalla päästään puhuvan pillun kanssa lättäröimään!
Kiitos,kiitos.
Vaihdossa värssynpätkä: Oi Joonas Joonas muistatko kun kerran nussit, jängällä piikoo rintojen välistä röplöttimeen !

Terveiset iltalypsyltä !!!
 
jänkäjoonas1943
Onko todellakin niin, että puhetta "vuovaava"pillu on niin harvinainen ettei yksikään nainen ole kuullut oman pillunsa viehkeästi "tyrskähtelevän". Vai oletteko niin kainoja ettette kehtaa asiasta kirjoittaa???
 
Pohjan akan jälkeiset
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11373338:
Onko todellakin niin, että puhetta "vuovaava"pillu on niin harvinainen ettei yksikään nainen ole kuullut oman pillunsa viehkeästi "tyrskähtelevän". Vai oletteko niin kainoja ettette kehtaa asiasta kirjoittaa???

Turun karvaperseen paras ja ainoa pillu naitavaksi on Joonaksen ikioma nyrkkikyllikki. jolla se hiplaa päivittäin prinssinnakkiaan nettipalstoja selaillen.

PS. Ryhmäseksin makuun pääset vaihtamalla kättä ja työntämällä vakikyllikkisi pukamaiseen hanuriisi.
 
jänkäjoonas1943
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjan akan jälkeiset;11373394:
Turun karvaperseen paras ja ainoa pillu naitavaksi on Joonaksen ikioma nyrkkikyllikki. jolla se hiplaa päivittäin prinssinnakkiaan nettipalstoja selaillen.

PS. Ryhmäseksin makuun pääset vaihtamalla kättä ja työntämällä vakikyllikkisi pukamaiseen hanuriisi.

Arvoisa jälkeinen. Otan osaa onnettomaan kohtaloosi. Tiettävästi et ole koskaan saanut orgasmia vastakkaisen sukupuolen kanssa. Nyt se on jo myöhäistä. Nyt kun sinulla on jo kolmannet räystäänpudotukset käynnissä (tai jo käynyt) niin eihän kukaan mies voisi ajatellakkaan sukupuoliyhteyttä kanssasi, sillä kusen haalistamat alapään karvatyngät repisivät roskannostajan alueen vereslihalle ja jopa haavoille. Suosittelen "pernanuijaa",mutta varo tikkuja!
 
iiiiiiik
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11003699:
Zot,Zot!Kyllä tosipillu alkaa lypsämisen HETI kun kullin pää"kurimukseen kurkistaa"Ennenmuinoin isot pojat puhuivat oravapillusta.Sanoivat,että pillu ramuaa kullinvartta ylös niinkuin orava puuhun.Ei ole mitään g-pistettä.On Clitoris jonka esiin kurkistava nuppu on häpyluun päällä.Valtaosa tuosta hermokimpusta on ko.luun takana.Takaanainti ja varsinkin anuksesta takaa parhaan mahdollisen kulman kullilla tökkiä juuri tuota kohtaa.Älähän vähättele sarjaorkkuja.Palaa niihin kun olet kohdannut sellaisen/sia.
Lappalainen mututieteilijä. G-piste on Bartholinin rauhanen, miehen lantiossa taas eturauhanen. Että älä tule minule sanomaan, että ei olisi G-piste jollain naisella. Klitoris on muuten kaikilla naisilla häpyluun päällä. Mutta jollain se on lisäksi häpyluun reunalla ihan reiän vieressä. Silloin se on ihan sama, mistä asennosta nai, aina nainen nautti.
 
Åhå
Huomatkaamme, että Jänkäjoonaan synnyinvuosi on tuo sotien jälkeinen -43. Silloin naisetkin olivat juuri vasta luolista tulleet ja nousseet kahdelle jalalle ja ruvenneet ääntelemään ja oppineet käden taitoja ja tekemään tulen.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11373338:
Onko todellakin niin, että puhetta "vuovaava"pillu on niin harvinainen ettei yksikään nainen ole kuullut oman pillunsa viehkeästi "tyrskähtelevän". Vai oletteko niin kainoja ettette kehtaa asiasta kirjoittaa???
Minä olen kuule ylpeä siitä, että olen nainen, eikä seksi ole minulle samanlaista kuin miehillä, eli nahan edestakaista liikettä.

Kun kahta samanlaista orgasmia ei ole, vehje on erilainen kierron eri aikoina, esim. kuukautisten aikana ihan krampissa.

Tyyppi hei, löisimpä vetoa, että sä oot sen Märät säpikkäät -ohjelman se korvakoruhippi, mikä hoilas siellä jänkhällä. Menkhee kuulkaas takhaisin shinne luoliinne ktun ootha jonkun joonaan ja naapuripaliskunnan vaatimen sekoituksia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11365800:
Onko todellakin niin, ettei täällä ole muita vitumiehiä kuin minä, joka olisi tavannut puhuvan pillun? Toki naisetkin joilla puhetta vuovaava löytyy, saa vastata.
Taisit kossupullon jälkeen saada tuon legendaarisen kohtaamisen.
 
jänkäjoonas1943
Tuhannet kiitokset kolmelle edelliselle vieraskirjoittajalle. Ei siksi, että kirjoituksissanne olisi muuta kuin kaunaisten ja "läpeensä"kyllästyneiden ihmisten lärinää. Oikein maukkaita dildoharjoituksia! Erityiskiitokset kaikkien niiden naisten puolesta jotka ovat tulleet luolistaan 1940 luvulla! Eipä arvaus luvun 1943 merkittävyydestä osunut!

ps. Bartholin rauhanen EI ole G-piste, vaan se erittää liukastetta samoin kuin miehen eturauhanen.
 
Viimeksi muokattu:
veikko
Minä veikkopa olen lupsakka mies. Pillun kanssa on mukavaa puuhastella. Tiedän kun takaapäin pistää sapelitanssia (Aram Hatšaturjanin säveltämän baletin loppuosio) välillä vetäisee vehkeen kolosta, jopa pillu tyytyväisyyttään pyrähtelee ja emäntä on kuin rodeotamma. Kyllä maaalla on mukavaa !!!
 
jänkäjoonas1943
Kuulosti siltä, ettäs tänäpänehtoolla sitä meikäläinen kuntelee jälleen "puhuvaa pillua".
Odotettavissa ankaraa lättäröintiä vitun kanssa, sarjaorgasmeja sataa tuutintäydeltä!
 
Runouden taitaja
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11379243:
Kuulosti siltä, ettäs tänäpänehtoolla sitä meikäläinen kuntelee jälleen "puhuvaa pillua".
Odotettavissa ankaraa lättäröintiä vitun kanssa, sarjaorgasmeja sataa tuutintäydeltä!

"orgasmeja sataa tuutintäydeltä"...Helvetin hienosti, jopa runollisesti kerrottu. Oikea metafora.
 
jänkäjoonas1943
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Miten nuo sarjaorgasmit lasketaan?

Onko jokainen syke 1 orgasmi?

Vai pitääkö sykkeiden jälkeen olla tasaantumisvaihe, jonka jälkeen lähdetään esleikeistä liikkeelle mikä johtaa uusiin sykkeisiin?

Jälleen kolma esileikki ja niin edelleen.

Mitä sitten tapahtuu, kun se viimeinen on tullut?
 
Pässi Gunnar
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11379613:
Kiitos kannustavista sanoista! Kyllä osasin tulkita elkeitä oikein. Oli erittäin monityydytetyt sukupuoliaskaroinnit. Kaverin kymmenennen orgasmin kohdalla minulla meni rätinki sekaisin. Joka tapauksessa niitä tuli"tuutin täydeltä"!

Ja sitten Turun karvaperse heräsi yksin sängystä, joka oli täynnä paskaa.

Oma kolmisenttinen prinssinnakki tanakasti pystyssä, kylläpä saa Joonaksen ihana nyrkkikyllikki taas kyytiä...
 
jänkäjoonas1943
Miten nuo sarjaorgasmit lasketaan?

Onko jokainen syke 1 orgasmi?

Vai pitääkö sykkeiden jälkeen olla tasaantumisvaihe, jonka jälkeen lähdetään esleikeistä liikkeelle mikä johtaa uusiin sykkeisiin?

Jälleen kolma esileikki ja niin edelleen.

Mitä sitten tapahtuu, kun se viimeinen on tullut?
Ei, vaan n. 10-15 sekuntia kestää sykkeiden sykli. Useimmiten uusi orgasmi tulee muutaman kymmenen sekunnin välein. Ei väliesileikkejä. Sen jälkeen on minun vuoroni ja lopuksi alastomana "köllimistä".
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11379687:
Ei, vaan n. 10-15 sekuntia kestää sykkeiden sykli. Useimmiten uusi orgasmi tulee muutaman kymmenen sekunnin välein. Ei väliesileikkejä. Sen jälkeen on minun vuoroni ja lopuksi alastomana "köllimistä".
Entä, jos nainen tahtoisi kokea ne 10 orgasmia, ja te laukeatte viidennen kohdalla, niin mitä silloin tapahtuu?
Oletan kaikkien miesten halujen hiipuvan joksikinaikaa siemensyöksyn jälkeen.
Minulle tuolloin tuntuu jopa käsintyöskentelyllä jatkaminen hyvin työläältä.

Minä olen herkkä laukeamaan, ja en varmaan kestäisi siihen viidenteen orgasmiinasi laukeamatta.
On se eläväinen pimmi jo kuvailtunakin hyvin kiehtova.
Ja kuviteltuna sellainen peniksen ympärille saa lähes laukeamisen aikaan.
Ehkä siihenkin tottuisi, jos toistoja olisi riittävästi.
 
engel48
Minä veikkopa olen lupsakka mies. Pillun kanssa on mukavaa puuhastella. Tiedän kun takaapäin pistää sapelitanssia (Aram Hatšaturjanin säveltämän baletin loppuosio) välillä vetäisee vehkeen kolosta, jopa pillu tyytyväisyyttään pyrähtelee ja emäntä on kuin rodeotamma. Kyllä maaalla on mukavaa !!!
Lupsakka oon minnäe, monet pillut tullut nuorena rassattua. Ol siellä nuorta ja olj vanahoo, olj tiukkoo ja olj väljee .
Yks yhteine piirre olj kaekilla, mulukusta ne vuan kaekki kaaheesti tykkäs ja ei muuta ku makijat poekkee kiimasen persiistä.
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Entä, jos nainen tahtoisi kokea ne 10 orgasmia, ja te laukeatte viidennen kohdalla, niin mitä silloin tapahtuu?
Oletan kaikkien miesten halujen hiipuvan joksikinaikaa siemensyöksyn jälkeen.
Minulle tuolloin tuntuu jopa käsintyöskentelyllä jatkaminen hyvin työläältä.

Minä olen herkkä laukeamaan, ja en varmaan kestäisi siihen viidenteen orgasmiinasi laukeamatta.
On se eläväinen pimmi jo kuvailtunakin hyvin kiehtova.
Ja kuviteltuna sellainen peniksen ympärille saa lähes laukeamisen aikaan.
Ehkä siihenkin tottuisi, jos toistoja olisi riittävästi.

Sellaista tilannetta ei juurikaan tule. Olen treenannut genitaalini, pystyn säätelemään laukeamiseni. Tiesittekö, että mies voi laukaista"panoksen" sisäänpäin? Se"säästää siittiöitä"!
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11381094:
Sellaista tilannetta ei juurikaan tule. Olen treenannut genitaalini, pystyn säätelemään laukeamiseni. Tiesittekö, että mies voi laukaista"panoksen" sisäänpäin? Se"säästää siittiöitä"!
Tiesin mutta miten se tapahtuu?
 

Yhteistyössä