Paras pillu naitavaksi

  • Viestiketjun aloittaja jänkäjoonas1943
  • Ensimmäinen viesti
Teidän Ryynäri
Arabialainen katsanto...
Hyvä N00b...Ei kyllä tämä on ihan suomalainen katsanto ja minä olen professori omassa mietintä kunnassani ja olen kyllä hyvin perillä maailman historiasta. Olen myös intohimoinen kalastaja, tykkään kalastaa torniojoella aina sykssyisin koska sillon lohet ja mateet parittelevat keskenään. Tämänkin merkillisen tapauksen huomasin ihan sattumalta vuonna -76, kun olin menossa perkaamaan ahvenia tornion joen kupeessa olevalle huvilaani kun kuulin yht äkkiä ihme vinkunaa kaislikosta ja katsoin sinne niin siellä mateet ja lohet pitivät ryhmä orgioita katselin tarkaat tapahtunutta ja huomasin että ne harrastat siellä vain ja ainostaan anaaliseksiä, joten silloin tajusin että anaali on tarkoitettu naitavaksi ja aloin tutkailla enemmän anaalin ruskeita saloja joista minulla on oma väitöskirjatulossa tuttava porukalle :)


Amen
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Ettei totuus unohtuisi. Tämän ketjun alkuperäinen aihe on "paras pillu naitavaksi", joten homot voivat mielestäni avata vaikkapa ketjun"paras anus pantavaksi" ja jättää nämä pilluasiat meidän heteromiesten haltuun.
Ps. Erittäin äkäisen "oravapillun"omaava naisystäväni on tulossa yökylään. On odotettavissa todella kuuma ja orgasmien(hän saa jopa 10 orgasmia yhden session aikana)täyttämä ilta. Saa kadehtia vapaasti.
 
Kokemustakin
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11301739:
Ettei totuus unohtuisi. Tämän ketjun alkuperäinen aihe on "paras pillu naitavaksi", joten homot voivat mielestäni avata vaikkapa ketjun"paras anus pantavaksi" ja jättää nämä pilluasiat meidän heteromiesten haltuun.
Ps. Erittäin äkäisen "oravapillun"omaava naisystäväni on tulossa yökylään. On odotettavissa todella kuuma ja orgasmien(hän saa jopa 10 orgasmia yhden session aikana)täyttämä ilta. Saa kadehtia vapaasti.

Omalta kohdaltani en ole kateellinen, sen sijaan onnittelen tulevasta illasta ja yöstä. Erityisesti minua viehätti tuo lisäys "äkäinen". Tiedän tuon ns.oravapillun.
Mukavaa viikonloppua kaikille.
 
julle
Parasta ei kai olekkaan .SE kai riippuu siitä miten sitä pilliaan osaa "käyttä .Sellainen lypsävä pillu on aika hyvä
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11002645:
Tällä palstalla on kovasti arvioitu ja arvosteltpu miesten kaluja,eritoten naiset ovat ottaneet kantaa kullin kokoihin.Minäpä kysyn nyt vuorostani minkälainen on hyvä pillu?
Toivoisin myös naisten vastauksia,niin saisimme lukea mitä mieltä naiset ovat omista vehkeistään!
 
etelästä iltaa
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11301739:
Ettei totuus unohtuisi. Tämän ketjun alkuperäinen aihe on "paras pillu naitavaksi", joten homot voivat mielestäni avata vaikkapa ketjun"paras anus pantavaksi" ja jättää nämä pilluasiat meidän heteromiesten haltuun.
Ps. Erittäin äkäisen "oravapillun"omaava naisystäväni on tulossa yökylään. On odotettavissa todella kuuma ja orgasmien(hän saa jopa 10 orgasmia yhden session aikana)täyttämä ilta. Saa kadehtia vapaasti.

jänkäjontte. missä päin olette7 naitte=? onko nää naaraat taas niitä lapin kiimanaisii?
 
jänkäjoonas1943
Alkuperäinen kirjoittaja etelästä iltaa;11308029:
jänkäjontte. missä päin olette7 naitte=? onko nää naaraat taas niitä lapin kiimanaisii?

Päivää vaan sinne "etelään", missä se sitten lieneekin. Suomessa olen tällä hetkellä. Naiskentelen milloin missäkin kun sattuu hollille rehevä luonnonpillu joka "puhetta vuovaa!
 
Hyvän kokenut
Tähän kohtaan lainaan Junnulta pari säettä:

Tiiliskivi tellingiltä putos suoraan päähän
siihen joku toinen ehkä kuollut ois
Mä vain mietin vittua, sen hyvin ymmärtäähän
kun en mitään muuta ajatella vois

Mä sämpyläni hotkaisin
ja tiilen tieltä potkaisin
Vaik' elämäni olis kuinka pielessä
on mulla vittu aina mielessä.

Mukavaa päivän jatkoa kaikille!
 
jänkäjoonas1943
Lypsää sekä vanhaa että nuorta. Pillunde on kaikki ja monta puolta.
Miehen saa kiemurtamaan lupaamaan taivaan ja maan ja maahisen .

siinä on pillu joka on naisen maagisen.

Jos Joonaksella tarkoitat minua, niin en muuten lypsele. Olipa eilisiltana sellaiset zembalot, että voi pojat(miksei tytötkin) kun tietäisitte! Olen aiemminkin tiennyt mitä "miestennielijä" tarkoittaa, mutta eilisen shamppanjalla kyyditetyn session yhteydessä tulin sen jälleen kokemaan. Lonkka-asennon aikana ujutin clitoriksen hyväilyn yhteydessä oikea käden nimettämän kullin vierestä emättimeen. Jopa kävi vitussa "jytinä"! Tuntui kuin limaisten nystermien rypäs suorastaan kiskoi kullia ja mukaan tullutta sormea! Ei muuten uskoisi,että sellainen ulospäin hiljaisen ja "siveän" oloinen nainen muuttuu reuhtovaksi lihaskimpuksi, nousten välillä "siltaan"orgasmien kourissa.
"kiitos herralle kun loi NAISEN".
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11310015:
Jos Joonaksella tarkoitat minua, niin en muuten lypsele. Olipa eilisiltana sellaiset zembalot, että voi pojat(miksei tytötkin) kun tietäisitte! Olen aiemminkin tiennyt mitä "miestennielijä" tarkoittaa, mutta eilisen shamppanjalla kyyditetyn session yhteydessä tulin sen jälleen kokemaan. Lonkka-asennon aikana ujutin clitoriksen hyväilyn yhteydessä oikea käden nimettämän kullin vierestä emättimeen. Jopa kävi vitussa "jytinä"! Tuntui kuin limaisten nystermien rypäs suorastaan kiskoi kullia ja mukaan tullutta sormea! Ei muuten uskoisi,että sellainen ulospäin hiljaisen ja "siveän" oloinen nainen muuttuu reuhtovaksi lihaskimpuksi, nousten välillä "siltaan"orgasmien kourissa.
"kiitos herralle kun loi NAISEN".
Ilmoitusluontoinen asia; Tänään on taas odotettavissa ankaraa lakanoiden hikistä rypytystä ja noin kymmenkunta toinen toistaan jykevämpää orgasmia oravapilluiselle yökylästelijälle! Muistakaa kaverit;"kolmoiskosketus sen tekee"!
 
jänkäjoonas1943
jos olet ajannut kaikki karvat pois ja vielä tiukka pillu,,, kaikkien mieleen olisit

Äläpäs yleistä. Ajattele vaikkapa täytekakkua. Vaikka täyte olisi kuinka herkullinen, niin ilman kuorrutusta se ei ole kovin houkuttelevan näköinen. Sama pätee pilluun. Rehevä laaja karvoitus tekee siitä houkuttelevan näköisen. Jos luoja on suonut kunnolliset ulkoiset häpyhuulet jotka näkyy tuuhean karvoituksen lomasta, niin vot! Oikein vittujen aatelia on kun clitoriksen tummanpunainen kärki kurkistaa hupustaan ja tekee kutsuvia "viittauksia; että tule, tule poika naimaan"!
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Kuis on, kuinka moni mies on tavannut sellaisen naisen joka pystyy"puhumaan"pillulla? Tarkoitan sitä kun nainen supistelee lantionpohjalihaksia ja anuksen seutua. Jos "liekkivesi"on noussut, niin vitusta kuuluu vienoa turskutusta ja clitoris kurkistaa hupustaan ja "viittiloi",että tule,tule poika naimaan!
 
Pohjan akan jälkeiset
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11357055:
Kuis on, kuinka moni mies on tavannut sellaisen naisen joka pystyy"puhumaan"pillulla? Tarkoitan sitä kun nainen supistelee lantionpohjalihaksia ja anuksen seutua. Jos "liekkivesi"on noussut, niin vitusta kuuluu vienoa turskutusta ja clitoris kurkistaa hupustaan ja "viittiloi",että tule,tule poika naimaan!

Ja sitten sä heräsit yksin ja sänky oli täynnä paskaa.
 
jänkäjoonas1943
[QUOTE=Pohjan akan jälkeiset;

Jos olet "oikea" Pohjan akka, niin tiedät mitä jälkeiset on? Ellet tiedä, niin ne on synnytyksen jälkeen tulevat "perskat". Elikkäs suurinpiirtein samaa kuin sinun tekstisi. Tulikos sinulle samanlaissi synnytyksi kuin entiselle likalle" ei tullut lasta eikä paskaa"?
 
Mies
Irstaan turvonnut, pumpattu ja sopivasti tarjolla
nautinnonhaluisessa hieman pyöreässä, isorintaisessa
naisessa.


OTE=jänkäjoonas1943;11002645]Tällä palstalla on kovasti arvioitu ja arvosteltu miesten kaluja,eritoten naiset ovat ottaneet kantaa kullin kokoihin.Minäpä kysyn nyt vuorostani minkälainen on hyvä pillu?
Toivoisin myös naisten vastauksia,niin saisimme lukea mitä mieltä naiset ovat omista vehkeistään![/QUOTE]
 

Yhteistyössä