paras kaupan shampoo?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja merkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
ööh, se oiskohan xz suklaa-vanilja rauhoittava shampoo, yleensä käytän kyllä kampaamon bio+ sarjan tuotteita

mut tuoksuuko se sun mielestä suklaalle ja vaniljalle ja onko se niin rauhottavaa? Mä kokeilin ja en tykänny. muutenki mun hiukset tulee xz-tuotteista ihan karheiksi ja hampuiksi
 
Alkuperäinen kirjoittaja Looris:
Miten mulla on sellanen mielikuva, et Pantenen sampoissa on silikonia ei Fruktiksen?!?

Miekin oon sitä meiltä et Pantenessa on silikonia.
Mulla aikanaan ei pysynyt hiusvärit päässä ja sitä kun ihmettelin niin joku kampaaja kysyi et mitä shampoota ja hoitoainetta käytät, et jos käytät semmoisia missä silikonia niin se tekee sen et ei pysy värit päässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Looris:
Miten mulla on sellanen mielikuva, et Pantenen sampoissa on silikonia ei Fruktiksen?!?

Miekin oon sitä meiltä et Pantenessa on silikonia.
Mulla aikanaan ei pysynyt hiusvärit päässä ja sitä kun ihmettelin niin joku kampaaja kysyi et mitä shampoota ja hoitoainetta käytät, et jos käytät semmoisia missä silikonia niin se tekee sen et ei pysy värit päässä.

Tosi monissa shampoissa (niissä kampaamotuotteissakin!) on silikonia, dimethicone/dimethiconol nimellä ainakin löytyy tuoteselosteesta.

Mutta itse kysymykseen, mulla on maalla nivean shampoota ja hoitoa värjätyille hiuksille (ja ollut jo vuosikausia, vaikka nyt vasta suomeen rantautuivat), oon tykänny, kotona käytän kampaamotuotteita.
 
Lähestulkoon kaikissa sekä kaupan että kampaamojen shampoissa on silikonia. Pantenesta kohu nousi vuosia sitten kun selkeästi kertyi hiukseen. Se mikä on tärkeää on että on käytetty vesiliukoista silikonia, mitä taitaa myös tuo pahamaineinen Pantene nykyään käyttää. Päivittäistavarakaupan luotettavat täysin silikonittomat vaihtoehdot on xz ja erittäin hieno suomalainen. =)

Niin joo jos vastaisi itse kysymykseen :D . Mie tykkään käyttää Andrew Collingen shamppoota ja hoitsikkaa, niitä saapi isommista marketeista.
 
Fructiksesta tuli niin järkky allerginen reaktio, etten oo koskaan mistään muusta saanut sellaista. Parasta taitaa olle erittäin hieno suomalainen lasten omenashampoo ja -hoito
 
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
ööh, se oiskohan xz suklaa-vanilja rauhoittava shampoo, yleensä käytän kyllä kampaamon bio+ sarjan tuotteita

mulla oli just tota..ja ihan kivaa mutta mulla rasvottaa hiuksia älyttömästi
 
Se vihreä shampoo,mulla pidennökset ja tuntuu että se on ainoa millä saa päänahan/juuret puhtaaksi.Hoitsikkana käytän kyllä kampaamon tuotteita,täl hetkellä Tigiä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Elvitalia käytän.En tiedä onko paras mutta omille hiuksilleni hyvä,

NUTRI-GLOSS LIGHT (vaalpun pullo)

Ohuille, pitkille, kiillottomille ja helposti rasvoittuville hiuksille

Tämä kokeilussa ekaa kertaa.

3600521127698_IMAGE2.jpg


 
Minun hiuksilleni paras shampoo ja hoitoaine on ollut Erittäin hieno suomalainen shampoo ja saman merkin Hunaja hoitoaine.. pitäis seuraavaksi kokeilla sitä koivushampoota..

monia olen kokeillut ja tää on nyt tuntunut parhaimmalta ja edullista.. lapsena meillä ei muuta merkkiä ollut, mutta minusta se tuntui jotenkin junttimaiselta merkiltä ja sen takia heti kun muutin kotoa pois, aloin testata muita merkkejä.. mutta takaisin palasin sitten tähän merkkiin, ku huomasin, että hiukseni tulivat heti paremmiksi.. ei sisällä tietääkseni silikoonia ja sen kyllä huomaa..
 

Yhteistyössä