Lapsille hyvä hiustenpesuaine?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jummijammi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jummijammi

Vieras
Hei!
Onkohan kampaamo alan osaajia kuulolla?
Nyt tarttis neuvoja lasten hiustenpesuaineiden käyttöön. Tai lähinnä mikä on hyvä ja tarviiko olla shampoo ja hoitoaine erikseen lasten päähän. Ja pojan hiuksista kyse. Huomasin et pojalla "pölyää" päänahka jonkin verran ja tuskin vielä hilseestä on kyse. Mikä kosteuttava tuote olisi paras lapselle?

no meillä ollut vaan linna shamppoo pojalla ( KOHTA 5VEE ) ja sit välil näitä joitain ns.lasten omia hiuspesuaineita. ei ne mitään joitoaineita ainakaan tarvi !

Natusanit varmaan. Tosin meidän jätkä on 10kk mut sillä on niin paljon tukkaa ollu aina, et se on pitäny alkaa pesemään aikasten kun haisee pahalta hiet siinä ja alussa oli karstaa niin auttoi noi natusanin aineet siihenkin. En mie muuten tiedä mistään mitään :snotty:

Mä oon ostanut kampaamosta, nyt on isoimmalla aurinko shampoo kun käy, uimahallissa 1-2krt/vko (hyvä kuulema kloorin poistaja), pienillä on jotain wellan perusjuttua. Ostan samalla kun käydään kampaajalla.

oisko kellää ongelmana lapsella (4-vee) karstoittumista? Meillä Natusania ja Linnaa...tuntuu että kaupan omat ei nyt sovellu. Neuvolasta ei osattu sanoa juuta eikä jaata.

mie käytän noilla isommilla pojilla 4 ja 6vee nuita lastenshampoo-juttuja... MUT kysäsempä sitten tämmöstä, meitin 2 vee tytöllä on kovin takkuun menevä tukka(takatukka aina kovilla takuilla) parturi antoi vinkin että laittaa hoitoainetta latvoihin pikkasen ja kampaa ja huuhtelee (siis ei pese vaan vetää kammalla hoitoaineen hiusten läpi, kyllä takut irtos...) mutta kun unissaan pyörii on taas seuraavana aamuna takatukka takkuja täynnä, inhoo kampaamista ja ollaan leikattukkin tukkaa ja koklattu niitä takkusuihkeita... illalla laitan pompulan nukkumaan mennessä mut silti vaan takussa,,, miten kummas tuolle sais pidettyy tukan suht siistinä

meillä taitaa olla ihan jotain halpis lastenshamppoota. olen laittanut aina lopuksi lapsen päähän omaa hoitoainetta hetkeksi ja sit huuhdellut pois niin tullut ihanan pehmeä ja kiiltävä tukka. meilläkin kun on siis lapsella karhea ja helposti "söhriytyvä" tukka.

Yhteistyössä