Mistä apu kuiviin hiuksiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 30v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

30v

Vieras
Leikkuutin hiuksista kuivat latvat 1,5kk sitten, käytinn jo silloin tehokosteuttavaa hiusnaamiota ja latvasuojaa olen käyttänyt jo useamman vuoden.
Mutta hiukset taas tuntuvat kuivilta. Mikä olisi todella kosteuttava hoitoaine ja naamio? Nyt käytössä on cutrinin repairism naamio, joka tosin loppui just eli uusi pitäisi ostaa. Aikaisemmin kokeillu bonacuren naamiota joka vaan kuivattanut hiuksia entisestään.

Nyt käytössä cutrinin colorism shampoo ja hoitoaine, pitäisikö nekin vaihtaa? minulla nopeasti rasvoittuva päänahka ja kuivat hiukset.... huono yhdistelmä tiedetään.

Mutta kaikki apu ja neuvot otetaan vastaan. Kampaajalle ensi viikolla ostamaan shampoota ja hoitoainetta. ja jotain tehokosteuttajaa kysellä....

bonacurilla on suihke jota joskus aikaisemmin olen kokeillu, ja se kuivattaa myös hiuksia älyttömästi.
tähän saakka on riittänyt tuo latvasuoja aine, ei ole latvat kuivaneet ollenkaan. mutta viime talvi oli niin kylmä että hiukset kärsi. kampaaja sanoi että moni valitellu samaa et talvi oli rankka hiuksille.