Lidlin Cien hiustuotteet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hipsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hipsu"

Vieras
Onko muilla kokemuksia Lidlissä myytävästä Cien sarjasta?
Olen käyttänyt sitä jo yli vuoden ja ei voi muuta kun kehua!
Shampoo ja hoitoaine ovat 300 ml ja maksavat 1,5 euroa :) Käytän itse kuivien hiusten sarjaa.
Olen käyttänyt ennen paljon Tigiä muita kalliittaa tuotteita, mutta niin hassua kun se onkin niin nuo Lidlin tuotteet ovat parhaat.
 

Similar threads

O
Viestiä
5
Luettu
2K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä