H
"hipsu"
Vieras
Onko muilla kokemuksia Lidlissä myytävästä Cien sarjasta?
Olen käyttänyt sitä jo yli vuoden ja ei voi muuta kun kehua!
Shampoo ja hoitoaine ovat 300 ml ja maksavat 1,5 euroa
Käytän itse kuivien hiusten sarjaa.
Olen käyttänyt ennen paljon Tigiä muita kalliittaa tuotteita, mutta niin hassua kun se onkin niin nuo Lidlin tuotteet ovat parhaat.
Olen käyttänyt sitä jo yli vuoden ja ei voi muuta kun kehua!
Shampoo ja hoitoaine ovat 300 ml ja maksavat 1,5 euroa
Olen käyttänyt ennen paljon Tigiä muita kalliittaa tuotteita, mutta niin hassua kun se onkin niin nuo Lidlin tuotteet ovat parhaat.