L
liinatukka
Vieras
Suomalainen koivusampoo. Edullista ja hyvää, ei tarvitse hoitoainetta erikseen kun on sen verran hoitavaa itsessään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:ööh, se oiskohan xz suklaa-vanilja rauhoittava shampoo, yleensä käytän kyllä kampaamon bio+ sarjan tuotteita
Alkuperäinen kirjoittaja Looris:Miten mulla on sellanen mielikuva, et Pantenen sampoissa on silikonia ei Fruktiksen?!?
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Schwarzkopf Gliss tuotteet on hyviä![]()
peesaan,varsinki se uus ruusujuttu..
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Alkuperäinen kirjoittaja Looris:Miten mulla on sellanen mielikuva, et Pantenen sampoissa on silikonia ei Fruktiksen?!?
Miekin oon sitä meiltä et Pantenessa on silikonia.
Mulla aikanaan ei pysynyt hiusvärit päässä ja sitä kun ihmettelin niin joku kampaaja kysyi et mitä shampoota ja hoitoainetta käytät, et jos käytät semmoisia missä silikonia niin se tekee sen et ei pysy värit päässä.
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:ööh, se oiskohan xz suklaa-vanilja rauhoittava shampoo, yleensä käytän kyllä kampaamon bio+ sarjan tuotteita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Elvitalia käytän.En tiedä onko paras mutta omille hiuksilleni hyvä,
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Schwarzkopf Gliss tuotteet on hyviä![]()