Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

Jippiii! :) Tein tänään haalean plussan! :D Olin jo varma että nega tulee ja menin toiseen huoneeseen itkemään mutta sitten ihan viime minuutilla alkoi piirtyä viivaa!!! :D Teen vielä varmistustestin sunnuntaina mutta ei tuosta ole epäilystäkään! ;) PLUSSA TULI!

Päivitin myös tuota listaa ja lisäsin kohdan "plussanneet" :)
 
Oi, onnea plussasta Teapot! :heart: Jospa tästä alkaisi plussa-aalto tähän ketjuun.

Tosin huonolta näyttää ainakin mun kohdalla. Mä oon tänään raivonnut ja itkenyt kaikesta, eli PMS oireet taitaa olla päällä :( Se siitä yrityksestä sitten. En oikein jaksa enää elätellä toivoa, vaan vuoto alkanee viimeistään parin päivän päästä. Viime raskaudesta ainoa oire oli se etten raivonnut ollenkaan ovulaation jälkeen. Masentaa.
 
neitoperho83, eikös yks raskausoire ole mielialanvaihtelut? ;) Mä kanssa olin herkillä koko ajan ja raivosin KAIKESTA! Ja jokainen raskaus on aina erilainen. Mulla ei esikoisen aikana ollut MITÄÄN oireita, vähän kuvotusta, tuntuu että tämä raskaus on heti ihan toista maata :p
 
Oih, kovasti onnea TeaPot!! :flower:

Nyt vaan kova plussapuhuri päälle koko ketjuun! :D

Täällä fiilikset vaihtelee levollisesta pelkoon.. Aina kun vähänkin mahasta nippasee, niin kipitän vessaan tarkistaa lorahtiko :ashamed: Pari viikkoa vielä piinaa, ni sit pääsee ultrattavaks.

Tsemppiä kaikille!!
 
Mizzelle tsemppiä ultran odotteluun! :heart:

Ei alkanut vuoto viikonloppuna, kuten ennustin. Jonkunlaiset "menkat" alkoi kyllä pp8 kuten viime siirrossakin, mutta vuoto vain puuttui :confused: Kaikki muut oireet täsmäsivät (mun menkat noudattaa hyvin vahvasti tiettyä kaavaa) noiden raivareiden jälkeen; krampit, jalat maitohapoilla, turvotus ja nyt menkkojen jälkeinen päänsärky. Vuoto vain puuttui! Nyt tilanne on sitten täysin 50-50, eli joko luget pitää vuodon poissa tai sitten... Pelkään että putoan korkealta perjantaina :(
 
Ja niinhän siinä kävi, että turhaan elättelin toiveita raskaudesta :( Eilen alkoi tiputtelu ja tänään testasin negan. Nyt meillä on jäljellä enää yksi PAS 3.lk alkioilla, joten taidan joutua totuttelemaan ajatukseen vain yhdestä lapsesta :'( Fiilikset ei oo kovin korkealla ja eniten surettaa esikoisen puolesta, että ei koskaan saa sisarusta itselleen.

Pakastesiittiöitä olisi vielä neljänteen IVF/ICSIin, mutta rahat, voimat ja aika alkaa olla lopussa. Taidan siirtyä nyt taustailemaan joksikin aikaa ja ilmoittelen taas itsestäni, jos vielä päätetään jatkaa hoitoja. Parempaa onnea teille muille!
 
HOIDOISSA:

Susirouva.......................?....... .....................
Neitoperho83 ............1.PAS(IVF/ICSI 9/2013).......10/2013

PIINAILIJAT:
(rivin lopussa testipäivämäärä)



PLUSSANNEET:
Nimimerkki.................hoito........ .........laskettuaika
TeaPot.........1. PAS (IVF/ICSI, 2011).........??? (joskus toukokuussa 2014)
 
Neitoperho pahoittelut :(

Ei mee putkeen nyt täälläkää... Vuoto alkoi, joten korkeelta pudottiin taas kerran :'(

Meillä vielä/ enään 2 alkiota pakkasessa ja sit ois edessä IVF jono... Kerran keritään vielä jonoon, kun ikää on jo se 36v.

Voihan VI**U!!
 
Kovasti toivon, et kyse ois jostain harmittomasta!! Mut menkkajuilintaa on ja vuoto on ihan veristä, ei mitään tuhrua :( Nyt vaan sit odotellaan ja katellaan miten etenee, eihän tässä muutakaan voi... Masentaa ihan helkutisti!! :'(
 
Onko kellään kokemusta keskenmenojen suhteen, tutkitaanko julkisella syitä?? Meille tämä oli jo neljäs kerta tänä vuonna.. Kolmas peräkkäin, kaks aikasempaa tosin ollu kemiallisia.. Mut eikös se oo aika sama asia onko km vkolla 4 vai 5?

Vai onkohan nyt niin, et mun PCO on syypää tähän kaikkeen, eikä enempiä selvitellä :(

Huomenna taas labraan ja hoitaja soittelee tiistaina tuloksia..
 
Näköjään yksin täällä kirjottelen... Mut pakko päästä avautumaan taas :D

Kävin eilen labrassa ja nyt hoitaja soitteli, et hyvin arvot nousee, reilu 20 000 jo... Juu, juu ja vuoto on erittäin runsasta ja hyytymiä joukossa!! Lääkkeitä jatketaan ja torstaina uudestaan labraan...
Mitään oireita ei enään oo, ainoastaan menkkojen juilintaa. En siis todellakaan elättele toiveita et kaikki ois hyvin!! Enkä todellakaan halua mennä maanantaina ultraan vaan siks et lääkäri vois todeta, et ei täällä oo elämää!!
Pieni laskuvirhe on itelle tapahtunu, tää oli meidän 4. siirto ja siis kolmas km.

Mitäs teille muille kuuluu??
 
Hei!

Täällä myös yksi piinailija, eilen siirrettiin 5pvän ikäinen Blasto kyytiin. Oli selvinnyt sulatuksesta 100%:sti kun aikanaan esikoinen oli selvinnyt vain 80%:sti (hän siis myös PAS tyttö). Joten toiveet ovat nyt pelottavan korkealla :/ Siirto tehtiin luonnolliseen kiertoon tälläkin kertaa ja nyt minulle sanottiin, että tukilääkityksen voi lopettaa plussa/negatestiin? :eek: Kun viimeksi minun piti jatkaa lääkitysta ultraan asti. Huh, miten ne voivatkin vaihdella aina näin paljon.

Oikein paljon onnea plussasta TeaPot toivottavasti itse tulossa perässä =)

Mizzie77 Voi eih, ikävä kuulla uutisiasi :/ Ensin luvataan ja sitten otetaan pois, se näissä hoidoissa on mielestäni kaikkein kurjinta kun jokainen yritys vaatii kuitenkin omat ponnistelunsa. Jospa siellä nyt joku hematooma vain vuotaisi. Hyvin on kuitenkin arvot nousseet!

Susirouva Muistan sinut tuolta toisesta ryhmästä kun piinailimme ja odotimme esikoistamme samaan aikaan. (Olin silloin erillä nimellä liikkeella, voin laittaa sen yksityisesti jos haluat tietää) Meille taidettiin siirtää 1vkon välein blastoalkio kyytiin ja eikö se niin ollut että teillä jäi vielä yksi pakkaseen? Molemmat saivat plussat! =)
Mikäs teidän tilanne on nyt?
 
HOIDOISSA:

Susirouva.......................?....... .....................
Neitoperho83 ............1.PAS(IVF/ICSI 9/2013).......10/2013

PIINAILIJAT:
Ovalia.............. 4.ICSI:n 2.PAS.......... 1.10.2013



PLUSSANNEET:
Nimimerkki.................hoito........ .........laskettuaika
TeaPot.........1. PAS (IVF/ICSI, 2011).........??? (joskus toukokuussa 2014)
 
Heippa,

Olen susirouva, mutta jouduin vaihtamaan käyttäjätunnuksen kun unohdin salasanani :D, eikä mulla ole enää sitä sähköpostiosoitettakaan mihin sen voisin pyytää...sählyn sählyn...

Meillä on ensi viikolla ultra, jossa sitten taas tsekkaillaan tilanne. Ovistestiä alan nyt tekemään vähän aikaisempaa kun viimeksi missasin oviksen kokonaan. Tai sitä ei tullut..tai..?

Ovalia (Laitoin yv:tä :)) , meillä on tosiaan se yksi alkio, blastokysti siellä pakkasessa :). Sellaisesta tämä meidän tyttökin on saanut alkunsa, joten toivotaan nyt että tästä ainokaisesta jäljellä olevastakin tärppää. Mutta eipä tässä ole kuitenkaan kuin max 50% (blastokysteilla yleensä noin hyvät %:tit) onnistumiset jos edes selviää sulatuksesta.

Voi kun harmi Mizze! Meneekö se niin, että kolmanne keskenmenon jälkeen alettaisi jotenkin tutkia asiaa? :hug:
 
Mä näin muuten unta että meillä oli se siirto, mutta lääkäri kompastui ja blastokystiklöntti putosi lattialle. Sieltä lääkäri sen vielä kauhoi ja yritti istuttaa sitä :D, mutta kun sanoin että taisi tuo menehtyä, niin lääkäri myönsi että näin kävi.

Sanoin vielä, että kai teidän on nyt pakko antaa meille vielä tonen IVF (kun me ei oikeassa elämässä sitä tosiaan iän puolesta enää saada), niin lääkäri vastasi, että tottakai. Oma tunne oli että en kyllä enää jaksaisi käydä sitä läpi...

Kaikkea sitä..:D. Nämä taitaa kuitenkin stressata enemmän kuin itselleen myöntää.
 
Kide72 Voi jestas mikä uni sinulla :) Muista sanoa lääkärille kun menet et olethan sit varvainen ;) Meille piti ensin tehdä siirto viimekuussa, mutta en kanssa löytänyt ovistani ollenkaan. Ja sainkin nyt ohjeeksi testata ovista niin, että aamulla klo 6 pissalle (ei testiä) sitten klo 10 tehdään ovistesti ja taas klo 14 käydään pissalla (ei testiä) ja klo 18 tehdään taas testi. Ja näin mä sain klo 18 testiin plussan, mutta seuraavana aamuna ei enää ollut plussaa. Lääkäri sanoi että joskus LH-huippu on niin lyhyt, että sitä ei näykkään 24h. Vaikka esikoista yrittäessä löysin oviksen ihan helpolla. Mulle olisi seuraavaksi annettu lääkkeet, että PAS olisi tehty lääkkeelliseen kiertoon jota en todellakaan halunnut kun menen kaikista lääkkeistä niin sekaisin.
 
Ei vitsit Ovalia! Tulipa yllätyksenä että näinkin perustavanlaatuista tietoa voi saada vielä vuosien hoitojen jälkeenkin. Siis noinhan se on voinut meilläkin sitten mennä oviksen suhteen :O!

Ja todellakin sama juttu, lääkkeelliseen siirton en haluaisi mennä. Tähän asti ollaan sellaiselta säästytty. Teen kyllä ennemmin vaikka 5 ovistestiä päivässä, ja herään pissailemaan vaikka keskellä yötä jos on tarvis :D.

Meillä on nyt sitten torstaina taas ultra, ja huomenna alan tikuttamaan sitä ovista. Mutta toistaiseksi vielä entisillä ohjeilla. Kun vaan sinne siirtoon päästäisi. Joo, pitää sanoa lääkärille ettei sitten pudottele meidän alkioita :D. Pakko vielä lisätä, että vähän tällaiselle hygieniasta tarkalle kuin minä, oli unessa kauhistus myös se, että lääkäri kauhoi sen alkion likaiselta lattialta :D.

Kaikkina aiempina yrityskuukausina on meillä kaikki mennyt aina ihan putkeen. Ovis ei osunut "väärille" päiville, ja bongasin sen joka kerralla. Kai tuo raskaus on sitten muuttanut jotain..??
 
Kide72 Nojuu, minäkin olin ihan ihmeissäni! Kummastelin sitä lääkärillekkin ja hän sanoi, että kun teillä ei ole ollut aiemmin ongelmia asian suhteen niin neuvoa ei ole tarvittu. Totta sekin :) Toivottavasti löydät oviksen tässä kierrossa ja pääsisitte siirtoon! Toivotaan, että meidän kakkosetkin tulevät samoihin aikoihin ;)

Mizzie77 Voi itku, tsemppiä sinne! :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Kide72
Hei!! Aika palata tänne seurailemaan tiiviimmin, kun "kesäloma" ohi ja hoidot alkaa. PArin viikon päästä alkaa sumut ja sitten pistot. Eli pitkällä kaavalla alkaa hoito nro kaksi. Helpottunut tavallaan, että hoidot alkaa, mutta pettynyt myös olen, kun jotenkin luotin, että tuun raskaaksi ilman hoitoja tai vähintään passeilla. Miksi meillä ei ole mitään syytä tähän ongelmaan??? Ois niin kivaa, jos voisi jotain syyttää. Suunnittelukäynnillä miehen testikin oli priimaluokkaa, joten sitäkään ei voi enään syyttää.. No mutta, uuteen taistoon!!!

Mizze77, voi kurjaa toi teidänkin homma!!! Mahtavatko ne nytten tutkia syyn noille varhaisille keskenmenoille??? Jaksamisia!

Kide72, pääsittekö siirtoon???

Ovalialla jo kohta testipäivä???

Mukavaa viikonloppua kaikille!!! Tämä tyttö lähtee naattimaan illalla kamujen kanssa elosta ja kun ei vieläkään oo raskaana ja ei oo lääkkeitäkään, niin aion pitää oikein hauskaa!!! :D
 

Yhteistyössä