Hei!
Täällä myös yksi piinailija, eilen siirrettiin 5pvän ikäinen Blasto kyytiin. Oli selvinnyt sulatuksesta 100%:sti kun aikanaan esikoinen oli selvinnyt vain 80%:sti (hän siis myös PAS tyttö). Joten toiveet ovat nyt pelottavan korkealla :/ Siirto tehtiin luonnolliseen kiertoon tälläkin kertaa ja nyt minulle sanottiin, että tukilääkityksen voi lopettaa plussa/negatestiin?
Kun viimeksi minun piti jatkaa lääkitysta ultraan asti. Huh, miten ne voivatkin vaihdella aina näin paljon.
Oikein paljon onnea plussasta
TeaPot toivottavasti itse tulossa perässä =)
Mizzie77 Voi eih, ikävä kuulla uutisiasi :/ Ensin luvataan ja sitten otetaan pois, se näissä hoidoissa on mielestäni kaikkein kurjinta kun jokainen yritys vaatii kuitenkin omat ponnistelunsa. Jospa siellä nyt joku hematooma vain vuotaisi. Hyvin on kuitenkin arvot nousseet!
Susirouva Muistan sinut tuolta toisesta ryhmästä kun piinailimme ja odotimme esikoistamme samaan aikaan. (Olin silloin erillä nimellä liikkeella, voin laittaa sen yksityisesti jos haluat tietää) Meille taidettiin siirtää 1vkon välein blastoalkio kyytiin ja eikö se niin ollut että teillä jäi vielä yksi pakkaseen? Molemmat saivat plussat! =)
Mikäs teidän tilanne on nyt?