Palstalla ei ole niin kiva tunnelma, mikä oli ennen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
jees, n.4v sitten palsta oli mukava. nyt täällä saa yks sun toinen paskaa niskaansa joka asiasta. :(

Juuri tätä tarkoitin. Ja ruusa ja Sirkka, te olettekin empaattisia ja kivoja, pisteet teille.

Kiitos, kun mä jo ehdin hetken pelätä että olen osasyy... kun mä tupsahdin tänne juuri Pinkin mainitsemat nelisen vuotta sitten. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
jees, n.4v sitten palsta oli mukava. nyt täällä saa yks sun toinen paskaa niskaansa joka asiasta. :(

Juuri tätä tarkoitin. Ja ruusa ja Sirkka, te olettekin empaattisia ja kivoja, pisteet teille.

Kiitos, kun mä jo ehdin hetken pelätä että olen osasyy... kun mä tupsahdin tänne juuri Pinkin mainitsemat nelisen vuotta sitten. :xmas:

vastako sä silloin aloitit? :o

olin ihan satawarma, että jutellut sun kanssa aikasemminkin (ennen rekkautumis mahdollisuutta siis) :D

Juu, nykysin täällä on vähän paskafiilis olla, toista oli sillon viitisen vuotta sitten...mutta ajat muuttuu, ihmisiä tulee ja menee. Kaikkia ja kaikkien aloituksia ei onneksi tarvitse avat, jos tietää jo etukäteen mitä ne sisältää noin suunnilleen...

Mutta kun ei osaa olla poiskaan täältä...

olin ihan satawarma, että jutellut sun kanssa aikasemminkin (ennen rekkautumis mahdollisuutta siis) :D

No okei, ehkä hieman pidempään, muttei pitkään... koska meille tuli eka tietokone vasta syksyllä -2004. Eli sillä Wanhalla mua ei näkynyt.

No okei, ehkä hieman pidempään, muttei pitkään... koska meille tuli eka tietokone vasta syksyllä -2004. Eli sillä Wanhalla mua ei näkynyt.

ookkei, ehkei sillä nyt ole niin väliä, jotenkin oli mulla semmoin mielikuva vain ;)

No joo.. Mutta ei negatiivisia ihmisiä pidä ottaa vakavasti :-) ! Kun muistaa että tietää itse mikä on ja luottaa itseensä. Negatiivisilla voi heittää leipää :kieh: tai niitä voi heittää vaikka potassa olevalla vauvan ensipissalla . *höhöttelee *

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Kivittäkää vaan, mutta just ruusa ja rukoilijasirkka tuntui joku aika sitten himpun verran mukavammilta... :ashamed:
Ei sillä että valittaisin, mutta jotenkin silti :/

No sano, mitä voidaan tehdä, että tuntuisimme mukavilta edelleen?

En halua ketään erityisesti haukkua, suurin osa nikeistä tosi kivoja. Mutta paljon on esim. harmaita, jotka ovat tosi ilkeitä. Liekö aihe vapaalta tullut porukkaa tänne "viheltelyhymiö"

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kivittäkää vaan, mutta just ruusa ja rukoilijasirkka tuntui joku aika sitten himpun verran mukavammilta... :ashamed:

Äääh- en mä osaa, enkä voikaan sanoa miten toisten pitää.
Voipi olla että nyt kun olen enempi palstaillut niin on ajatukset muuttuneet johki päin.
En mä tarkoittanut että ette olisi mukavia- vähän kärkevämpiä ehkä?

:) Sun kanssas saa ainakin hyvän änkköön :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Äääh- en mä osaa, enkä voikaan sanoa miten toisten pitää.
Voipi olla että nyt kun olen enempi palstaillut niin on ajatukset muuttuneet johki päin.
En mä tarkoittanut että ette olisi mukavia- vähän kärkevämpiä ehkä?

:) Sun kanssas saa ainakin hyvän änkköön :D

No tämä nyt harrastamasi "joku on pielessä, mutten tiedä mikä"-arvostelu on hyvin varma keino. :)

Yhteistyössä