Paljonkos mainosten jakamisesta saa palkkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itiitii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaiken työn huomioonottaen olisko 1?/tunti.

Mainoksia saattaa olla kahdeksan + ilmaislehti päälle ja kaikki jaat kolmensadan talouden pinoihin. Onneksi ne tuodaan sulle jo kolme päivää aikaisemmin, koska tuo kolme päivää hädin tuskin riittää lajitteluun. Pienin osa työstä on itse jakaminen.

Alkuperäinen kirjoittaja itiitii:
Teitenkin piiristä jne. riippuen, mut suunnilleen jos 2xvko jakelee niitä mainoksia.

no tuota, joskus itse mietin jakamista, ja selvittelin palkkaa ja siitä saa sen liikunnan ilon. Tulisi lähdettyä ulkoilemaan. Mitää rahallista korvausta ajalleen ei saa, tai ei sellaista, jolla saisi muuta kuin karkkipussin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mainoksia saattaa olla kahdeksan + ilmaislehti päälle ja kaikki jaat kolmensadan talouden pinoihin. Onneksi ne tuodaan sulle jo kolme päivää aikaisemmin, koska tuo kolme päivää hädin tuskin riittää lajitteluun. Pienin osa työstä on itse jakaminen.

höpöhöpö...................

Ne tuodaan edellisenä päivänä ja kyllä se palkka on enemmän.

minä jaoin mainoksia teininä ja lehdet tuotiin edellisenä päivänä ei niiden lajitteluun mennyt kuin muutaman tunti,,,mutta jos on nysvääjä eikä osaa liukuhihnatekniikkaa niin aikaa saa menemään vaikka kuinka ja paljon...

mutta palkka ei ole päätähuimaava silloin oli viellä markat ja oliskohan ollut 400mk jos mainoksia oli normia enempi tuli jokaisesta ylimääräisestä mainoksesta lisää rahaa...kivaa ajankulua ja teinille hyvä summa kuukaudessa omaa rahaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:

minä jaoin mainoksia teininä ja lehdet tuotiin edellisenä päivänä ei niiden lajitteluun mennyt kuin muutaman tunti,,,mutta jos on nysvääjä eikä osaa liukuhihnatekniikkaa niin aikaa saa menemään vaikka kuinka ja paljon...

mutta palkka ei ole päätähuimaava silloin oli viellä markat ja oliskohan ollut 400mk jos mainoksia oli normia enempi tuli jokaisesta ylimääräisestä mainoksesta lisää rahaa...kivaa ajankulua ja teinille hyvä summa kuukaudessa omaa rahaa :D

Juuri noin, meidän lapset ovat kaikki menonsa mainostenjaolla kattaneet, pelikonsolihankitansa ems. Saavat noin 600-800?/kk palkkaa, alue noin 1000 taloutta, tykkäävät työstään.

Mä tota vuosi sitten kokeilin että jaoin yhen päivän ilmaislehteä mutta ei ollut mun juttuni. Liian huono liksa ja muutenkin liian rankka kun aattelee että joutuu menemään hirveitä määriä taloja läpi. Nuorille se käy toi mainoksien ja ilmaislehtien jakelu.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Mä tota vuosi sitten kokeilin että jaoin yhen päivän ilmaislehteä mutta ei ollut mun juttuni. Liian huono liksa ja muutenkin liian rankka kun aattelee että joutuu menemään hirveitä määriä taloja läpi. Nuorille se käy toi mainoksien ja ilmaislehtien jakelu.

No sinä saat ilmaiseksi valtavan paljon rahaa. Jos tuet otettaisiin pois niin työt maistuisi sullekin.

okay yleensä jos jaat lehtiä niin saat n. 3 snt per lehti + mainokset. Mitä enemmän mainoksia sitä enemmän palkkaa. Lehtien jakelusta saa reilusti liikuntaa. Suosittelen lehtien jakelua 14-16 vuotiaille kun 16 vuoden jälkeen voi saada jo kunnollisen työpaikan.

No ei kai sua nyt kieroon katota jos 12 vuotias on mukana. Sehän on sama asia kuin olisitte lenkillä, mutta hyödytte siinä samalla jotain.. Ei tuo palkka kyllä todellakaan paljoa ole... Ja todella kuivaa jos yksin jaat.. Kaverin kanssa voisi mennäkkin.. :)

Just mietin, että pitäisi kysellä täältä tota palkkaa, mutta joku kerkesikin jo;) Toihan on ihan hyväntekeväisyyttä, ei ihme, että meillekin tulee noi lehdet ihan miten sattuu! Olisi ollut näppärä lisäansio tähän lapsenhoidon rinnalle, mutta ei näytä kannattavan:(

että pääseekö 14v hyvin jakamaan näitä mainoksia ja ilmaislehtiä? Ottaako eri firmat tämän ikäisiä jakamaan?

Sanokaapa hyviä firmoja josta kantsis kysyä duunia!

Sosiaali-ja terveysministeriö on hyväksynyt tälle alalla vähimmäistuntipalkan, n. 8 ?.
Jos teille maksetaan vähemmän, vaatikaa oikeuksianne. Käykää katsomassa Posti-ja logistiikka-alan unioni PAUn sivuilta www.pau.fi

Sisarukset jakaa mainoksia ja ne tuodaan aiemmin kotiin, ite pitaa lajitella ne mainokset, siel on eri mainoksii niin yhden lehden sisaan. Sitte ne lehtipaketit kasseihin. Kassit paikanpaalle, iska kay viemassa autolla, koska ne painaa niin paljon, siella sit n. 8 kerrostaloa jaetaan ja kotiin. Meilla jaetaan 2x viikossa. Ehka siita n. 100e kuussa saa.

mutta palkka ei ole päätähuimaava silloin oli viellä markat ja oliskohan ollut 400mk jos mainoksia oli normia enempi tuli jokaisesta ylimääräisestä mainoksesta lisää rahaa...kivaa ajankulua ja teinille hyvä summa kuukaudessa omaa rahaa :D [/quote]

voikos sitä jakaa kahestaa ja tuleeks siit kaks palkkaa? Voiko neljätoista ja kakstoista vuotiaat tyttäreni jakaa?

mutta palkka ei ole päätähuimaava silloin oli viellä markat ja oliskohan ollut 400mk jos mainoksia oli normia enempi tuli jokaisesta ylimääräisestä mainoksesta lisää rahaa...kivaa ajankulua ja teinille hyvä summa kuukaudessa omaa rahaa :D [/quote]

voikos sitä jakaa kahestaa ja tuleeks siit kaks palkkaa? Voiko neljätoista ja kakstoista vuotiaat tyttäreni jakaa?

Yhteistyössä