I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja itiitii:Teitenkin piiristä jne. riippuen, mut suunnilleen jos 2xvko jakelee niitä mainoksia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaiken työn huomioonottaen olisko 1?/tunti.
Mainoksia saattaa olla kahdeksan + ilmaislehti päälle ja kaikki jaat kolmensadan talouden pinoihin. Onneksi ne tuodaan sulle jo kolme päivää aikaisemmin, koska tuo kolme päivää hädin tuskin riittää lajitteluun. Pienin osa työstä on itse jakaminen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaiken työn huomioonottaen olisko 1?/tunti.
Mainoksia saattaa olla kahdeksan + ilmaislehti päälle ja kaikki jaat kolmensadan talouden pinoihin. Onneksi ne tuodaan sulle jo kolme päivää aikaisemmin, koska tuo kolme päivää hädin tuskin riittää lajitteluun. Pienin osa työstä on itse jakaminen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaiken työn huomioonottaen olisko 1?/tunti.
minä jaoin mainoksia teininä ja lehdet tuotiin edellisenä päivänä ei niiden lajitteluun mennyt kuin muutaman tunti,,,mutta jos on nysvääjä eikä osaa liukuhihnatekniikkaa niin aikaa saa menemään vaikka kuinka ja paljon...
mutta palkka ei ole päätähuimaava silloin oli viellä markat ja oliskohan ollut 400mk jos mainoksia oli normia enempi tuli jokaisesta ylimääräisestä mainoksesta lisää rahaa...kivaa ajankulua ja teinille hyvä summa kuukaudessa omaa rahaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Mä tota vuosi sitten kokeilin että jaoin yhen päivän ilmaislehteä mutta ei ollut mun juttuni. Liian huono liksa ja muutenkin liian rankka kun aattelee että joutuu menemään hirveitä määriä taloja läpi. Nuorille se käy toi mainoksien ja ilmaislehtien jakelu.