V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Siis, ettei muita menoja?
Tuntuu vain oudolta että esim. 4/hlö elää muutamalla sadalla kuussa (bensat , laskut , ruuat , harrastukset yms.)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Siis, ettei muita menoja?
Tuntuu vain oudolta että esim. 4/hlö elää muutamalla sadalla kuussa (bensat , laskut , ruuat , harrastukset yms.)
No minä ainakin vähensin ainoastaan asumismenot, niiden lisäksi ei tarvita rahaa muuhuin kuin ruokaan ja puhelinlaskuihin + vaatteisiin ja johonkin muuhun joskus, mutta ei joka kuukausi. Ihan hyvin me tuolla 300eurolla pärjätään. Toki voitaisiin ottaa opintolainaa, mutta ei koeta sitä tarpeelliseksi. Vielä vuosi ja sitten molempien pitäisi valmistuaeli siis minä olen kyllä tyytyväinen tuohon 300euroonkin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Siis, ettei muita menoja?
Tuntuu vain oudolta että esim. 4/hlö elää muutamalla sadalla kuussa (bensat , laskut , ruuat , harrastukset yms.)
No minä ainakin vähensin ainoastaan asumismenot, niiden lisäksi ei tarvita rahaa muuhuin kuin ruokaan ja puhelinlaskuihin + vaatteisiin ja johonkin muuhun joskus, mutta ei joka kuukausi. Ihan hyvin me tuolla 300eurolla pärjätään. Toki voitaisiin ottaa opintolainaa, mutta ei koeta sitä tarpeelliseksi. Vielä vuosi ja sitten molempien pitäisi valmistuaeli siis minä olen kyllä tyytyväinen tuohon 300euroonkin
![]()
Joo, siis en mä millään pahalla. Varmistin vain.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Siis, ettei muita menoja?
Tuntuu vain oudolta että esim. 4/hlö elää muutamalla sadalla kuussa (bensat , laskut , ruuat , harrastukset yms.)
No minä ainakin vähensin ainoastaan asumismenot, niiden lisäksi ei tarvita rahaa muuhuin kuin ruokaan ja puhelinlaskuihin + vaatteisiin ja johonkin muuhun joskus, mutta ei joka kuukausi. Ihan hyvin me tuolla 300eurolla pärjätään. Toki voitaisiin ottaa opintolainaa, mutta ei koeta sitä tarpeelliseksi. Vielä vuosi ja sitten molempien pitäisi valmistuaeli siis minä olen kyllä tyytyväinen tuohon 300euroonkin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Siis, ettei muita menoja?
Tuntuu vain oudolta että esim. 4/hlö elää muutamalla sadalla kuussa (bensat , laskut , ruuat , harrastukset yms.)
No minä ainakin vähensin ainoastaan asumismenot, niiden lisäksi ei tarvita rahaa muuhuin kuin ruokaan ja puhelinlaskuihin + vaatteisiin ja johonkin muuhun joskus, mutta ei joka kuukausi. Ihan hyvin me tuolla 300eurolla pärjätään. Toki voitaisiin ottaa opintolainaa, mutta ei koeta sitä tarpeelliseksi. Vielä vuosi ja sitten molempien pitäisi valmistuaeli siis minä olen kyllä tyytyväinen tuohon 300euroonkin
![]()
Mitä te syötte? Miten ihmeessä nelihenkinen perhe saa 300 eurolla edes ruuat kuukaudeksi... Saati sitten kaiken muunkin...
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:miten ihmeessä ihmiset tulee toimeen jos tilille jää joku 40? ?
Meitä 4 vakkari perheenjäsentä+ 3 vierailevaa tähteä ja n. 3000 jää kuussa. Minä työtön, mies töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä en saa kuulemma enää vastata näihin![]()
Meit on kaks![]()