Paljonko teillä jää rahaa kuukaudessa ASUMISKULUJEN jälkeen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mietin vaan kun tänään kukkaron herra-ohjelmassa perheelle jäin jotai 1600 e hoitomaksujen, työmatkojen, asumiskulujen, lainan jälkeen ja siinä kuulema -400e puutuu sen kokoiseen perheeseen verrattuna. heillä 5 lasta
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mietin vaan kun tänään kukkaron herra-ohjelmassa perheelle jäin jotai 1600 e hoitomaksujen, työmatkojen, asumiskulujen, lainan jälkeen ja siinä kuulema -400e puutuu sen kokoiseen perheeseen verrattuna. heillä 5 lasta

siis noihan on kroisoksia
 
Tässä keskustelussa huomaa sen, että ihmiset ottaa aivan liian suuri asuntolainoja suhteessa tuloihin. Just juteltiin aiheesta miehen kanssa. Kyllä kannattaisi jättää enempi liikkumavaraa. Mun mielestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tässä keskustelussa huomaa sen, että ihmiset ottaa aivan liian suuri asuntolainoja suhteessa tuloihin. Just juteltiin aiheesta miehen kanssa. Kyllä kannattaisi jättää enempi liikkumavaraa. Mun mielestä.

No, se ei ainakaan meillä ole ongelmana. Että olisi liian iso asuntolaina. Eikä meillä muutenkaan ole ongelmia vaikka tietenkin tuo laskujen jälkeen 40e saattaa aika karulta kuullostaakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tässä keskustelussa huomaa sen, että ihmiset ottaa aivan liian suuri asuntolainoja suhteessa tuloihin. Just juteltiin aiheesta miehen kanssa. Kyllä kannattaisi jättää enempi liikkumavaraa. Mun mielestä.

meillä ei syynä ole asuntolaina, paska palkka matalapalkkaisella alalla :/
 

Yhteistyössä