V
vieras
Vieras
tuohon summaan ei lasketa KUIN asuntolaina, ei autolainaa tai kulutusluottoja. Mutta yhtiövastikkeet, vesi makusut, sähkömaksut lasketaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mietin vaan kun tänään kukkaron herra-ohjelmassa perheelle jäin jotai 1600 e hoitomaksujen, työmatkojen, asumiskulujen, lainan jälkeen ja siinä kuulema -400e puutuu sen kokoiseen perheeseen verrattuna. heillä 5 lasta
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä en saa kuulemma enää vastata näihin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä en saa kuulemma enää vastata näihin![]()
Meit on kaks![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tässä keskustelussa huomaa sen, että ihmiset ottaa aivan liian suuri asuntolainoja suhteessa tuloihin. Just juteltiin aiheesta miehen kanssa. Kyllä kannattaisi jättää enempi liikkumavaraa. Mun mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tässä keskustelussa huomaa sen, että ihmiset ottaa aivan liian suuri asuntolainoja suhteessa tuloihin. Just juteltiin aiheesta miehen kanssa. Kyllä kannattaisi jättää enempi liikkumavaraa. Mun mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä en saa kuulemma enää vastata näihin![]()
Meit on kaks![]()