Paksu on ihana

  • Viestiketjun aloittaja Tyttö
  • Ensimmäinen viesti
Xy
Ymmärrän hyvin, kun naiset kehuvat paksun kalun tekevän hyvää. Sama se on toisinkin päin. Olen koko aikuisikani saanut naida piukaan pilluu, tai sanotaako, että naiseni pillu on piukka ja pieni kaluuni nähden. Näin ollen on suunnattoman nautinnollista, molemmille, kun tuntee tiukan puristuksen ja syleilyn kalun ympärillä. Nautintoa lisää huomattavasti sekin, kun teska painuu pillun pohjalle venyttäen sitä äärimmilleen. Siellä terska soutaa ja hankaa voimakkaasti. Kun nainen alkaa hitaasti keinumaan ratastaessa ja välillä nousemaan kalunvartta ylös ja painuen alas, niin koko kalun mitalla tapahtuva puristus räjäyttää tajunnan.
 
Monta lastia laskenut
Aivan tuo pituus kyllä riittävä , useinmiten .Naisen emättimensyvyyshän keskimäärin 7cm

No, mun kulli on 6,5 cm paksu ja 22 cm pitkä. Kyllä vaimo on siitä tykännyt. Sanoo, että en pienempikyrpäisiä enää sisään päästäisi. Kunnon kyrpää sen olla pitää. Pohjaan menee joka työnnöllä ja vaimo tykkää siitä. Hän saa lähes joka kerta. Onneksi asumme omakotitalossa. Nussimme aika usein, melkein joka yö. Naapurit ei sitä varmaan kestäisi, sillä vaimo ei ole niitä hiljaisempia kun saa kyrpää. Orgasmissa joskus huutaa suoraa huutoa. Kunnon kyrvällä saa naisen tyytyväiseksi ja avio-onni kukoistaa nussimisen ansiosta.
 
Viimeksi muokattu:
Setse
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö;7395745:
Paksu 6-8cm leveä kalu on ihanan tuntuinen kun pillu on ihan pingottunut kovan ihanan kalun ympärille. Täyteyden tuntu on yltiönautinnollista joka johtaa taitavalla nainnilla käsittämättömän järisyttäviin orgasmeihin :))))))))))))))))))))

Ok, hyvä!
 
gp
no nää viestit on meneet vähän toiselle osastolle, mutta mun miehen vehkeitä en oo käynyt mittaileen, mutta aika tarkkaan on semmoista HK:n blöö osastoa sekä pituuden että paksuuden suhteen (on muuten aika samankokoinen juhlakunnossa ja relana, suunta vain eroaa, tääkin että on "showers" ja "growers", mun on ilmeisesti ensimmäinen kun ihan rentonakin näyttää hyvältä). Vaan hyvin passaa mun vastaaviin osiin, ei oo valittamista. Mulla oli aikanaan mies, jolla oli järkkypaksu, vaikkei pitkä, kulli. En sitäkään käynyt mittaileen, mutta se oli oikeesti epämukava naidessa. Suhdekin kariutui, liekö osasyy
 
Kikka
Tottahan sen tuntee kun häpyhuulet turvonneet ja alapää märkänä. Samoin kun aktin jälkeen ei tahdo pikkuhousuihin sopia..
Olin 16v tyttö kun olin vanhemman miehen kanssa millä oli iso ja paksu. Vaikka oon jo 20v ja seurustelen miin käyn miehen luonna. Musta on kai tullut pervo kun haluun
että tuntuu kunnolla kun naidaan. Sitten ei tee mieli vähäänaikaan.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Itsellä on halkaisija 7,5 cm ja vastaan ei ole tullut vielä naista kenen sisään ei olisi mahtunut. Terska on sen 8 cm hieman reilu jos on kivi kova seisokki. Pituutta saisi olla enemmän koska vain 19 cm Venyttelin sitä aikanaan ja sain siihen 2,5 cm lisää pituutta mutta palautuu muutamassa viikossa ap mittaan vaikka olisi venyttelyt päivittäin useamman kk. En kuitenkaan usko että koolla on se tärkein merkitys vaan kyllä se on kestävyys ja monipuolisuus. Esileikki ja kiusoittelu saa kyllä naisen niin kiimaan että ihan jokainen nainen on vaivatta ottanut sisään
 

Yhteistyössä