m+40
se on ehkä maailman ihanin näky minun mielestä,sen takia pimppaa on niin ihana nuollakin kun näkee kun se tulee märäksi.
Täällä olen, valmiina. Paikat märkinä, turvonneina. Vain mies puuttuu.Alkuperäinen kirjoittaja m+40:kylläpäs tässä rupeaakin sitä ihanaa "värkkiä" tekeen mieli ainakin kalustani päätellen! mutta ei täällä ole ketään ihanaa naista!!!!
Kyllä. Näin saunan jälkeen olisi upeaa saada kokenutta miestä ja sellainenhan olet?Alkuperäinen kirjoittaja m+40:miten olis oletko yhtä valmiina NINA tänä iltana????
Aivan tuo pituus kyllä riittävä , useinmiten .Naisen emättimensyvyyshän keskimäärin 7cm
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö;7395745:Paksu 6-8cm leveä kalu on ihanan tuntuinen kun pillu on ihan pingottunut kovan ihanan kalun ympärille. Täyteyden tuntu on yltiönautinnollista joka johtaa taitavalla nainnilla käsittämättömän järisyttäviin orgasmeihin )))))))))))))))))))
Olin 16v tyttö kun olin vanhemman miehen kanssa millä oli iso ja paksu. Vaikka oon jo 20v ja seurustelen miin käyn miehen luonna. Musta on kai tullut pervo kun haluunTottahan sen tuntee kun häpyhuulet turvonneet ja alapää märkänä. Samoin kun aktin jälkeen ei tahdo pikkuhousuihin sopia..
mitä paksumpi sen parempi! pikku kulliset voitasiin kieltää laissa.