Paksu on ihana

  • Viestiketjun aloittaja Tyttö
  • Ensimmäinen viesti
Mallu
Kiva, kun joku jo uskaltaa kyseenalaistaa näitäkin juttuja! Kaipa tämäkin lienee joku vastaisku mun makkaralle, mutta eipä haittaa, pysyn kannassani.

Aika metka ajatus oli tuolla se, että olisiko niin, että se isompi ja paksumpi tuntuu paremmalta silloin, kun nainen ei ole kunnossa syystä tai toisesta. Saa vai maata ja olla, niinhän se meni. Vastuu miehelle... Muistaakos joka nainen synnytyksen jälkeen treenata alavatsan lihaksensa kuntoon vai keskitytäänkö sitä sittenkin enemmän murehtimaan, ja kenties hoitamaan, näkyvämpiä osia, rintoja?

Mun mielestä tämä koko-juttu on vähän kuin autot. Kyllä kai se Mersun maasturi vm.2006 olis ihan kiva, mutta harvalla meistä sitä kuitenkaan on tai tulee olemaan. Jollain on, onhan lottovoittokin mahdollinen. Kannattaako siitä sitten kokoajan veuhtoa, miksi ei voisi olla tyytyväinen siihen, mitä on? Keskivertopelillä matkanteko on rattoisaa ja kyllä se meno sujuu niillä pienillä kaupunki-ihmeilläkin - ja monesti näppärämmin kuin sillä isolla ja raskaalla. Ja mulla ei ole mitään autosyndroomaakaan, kunhan vaan vertasin. Ahdistuneen olon kyllä saan itselleni sillä, jos jatkuvasti ajan kuola valuen isompia haikaillen, stressaan, murehdin, ärsyynnyn... ja siinä ärsyyntyneessä ajossa se omakin menee rikki, sattuu vahinkoja eikä tekniikka kestä...

 
haloota haloo
""lantiopohja lihaksien käyttämättömyys kostautuu myöhemmin sillä, et virtsankarkailu lisääntyy ja synnyttäminen on yhtä tuskaa, kun ei ole toimivia lihaksia punnertamassa lasta ulos.""

Kuka nyt vanhana akkana enää mukulia tekee?
 
eräs
ei ne nuorille tytöillekkään ne lihakset kasva ajattelemalla, kyllä siinä harjoittelua ja treeniä tarvitaan.

tiukin nainen jonka kanssa olen seksiä harrastanut, oli iältään 34vuotias yhden lapsen äiti.
normaali mulkkuni oli paripäivää hellänä .

sanoinkin sitä naulan-nyppijäksi
 
Torsti
Ottakaapas kakarat se viivotin ja mitetkaa ranteenne paksuus, pistätte kätenne nyrkkiin. Teillä tuskin ranteenne vahvuus on sitä 7 senttimetriä. Jos todella niin on ja kun vielä nyrkki mallailee sitä terskan klunssia, nii on todella löysävittuinen nainen joka sen sisäänsä ottaa. No onhan niitäkin jotka nauttivat nyrkkinainnista.
 
Äippä
Minäpä se keskityin synnytyksen jälkeen, lantionpohjalihasten ja rintojen hoitamisen sijaan, hoitamaan lastani ja käyttämään rintojani ( rupsahduksenuhallakin) imetykseen.
Ei tulleet moneen moneen kuukauteen mieleen makkarat, mittahauhat, tai autot.
 
Tyttö
Mulla ei ole löysä pillu vaan kyllä siellä puristukseen joutuu pienempikin, mutta nyt kyse oli siitä ette täyteyden tuntu aidolla kullilla on vain taivaallisen ihanaa. Tämä on mielipiteeni jonka saan ilmaista ja se miksi ilmaisen on että jos vain joskus on tarjolla paksua niin ei kannata pelästyä se voi aluksi olla hiukan kivuliasta mutta vannon että kyllä se on mahtavaa kun pillu on täynnä ja kaikki nautintoa tuottavat hermot stimuloituu yhtäaikaa.
 
Torsti
Saathan sinä tietenkin esittää mielipiteesi. Siksihän tämä foorumi on varmaankin perustettu.
Toisaalta taas saa kai sitä myöskin muut ilmoittaa mielipiteensä. Se löysäpilluisuus ei ollut tarkoitettu yksityiseksi vaan ihan yleiseksi, kun ei oikein Torsti setä usko moiseen kalun suuruuteen. Ei se tietenkään uskonasia ole.
 
Leila
Omia kokemuksia ei kovin paksusta ole, mutta olen kerran nähnyt todella paksun. se oli saksalaisella miehellä Playa del Inglesin nudistiranalla. Se oli jo velttona varmaankin tuo kuusi senttiä ja jos siitä vielä seistessä kasvaa, niin en ihmettele ollenkaan tuota kahdeksaa. Olis ihana päästä joskus kokeilemaan.
 
eräs
aidolla kullilla? tyttö hei
eikös kaikki mulkut ole aitoja, kokoon katsomatta.

nuorten neitsyt-tyttöjen tiukkuus johtuu vaginismista=
tahdosta riippumattomien, yhdyntää häiritsevien kouristusten esiintyminen emättimessä.

jopa pienellä mulkulla tuottaa naiselle kipua, kun emätin on krampissa.

kukahan kehittäisi vaginismi piikin
 
Eräs
Kyllä joillain suomalaisillkin miehillä on todella paksu penis. Olen ikäni aikana tavannut aika monta miestä ja muutamilla todella on ollut paksu, mutta onneksi ne eivät ole olleet kovin pitkiä, mutta ihania kuitenkin ja ihania katsella.
 
Vastaaja
Mulla on niin paksu että joudun panemaan lentokonehangaareja ja paperitehtaita kun ei kalu mahdu pienempiin.Nainen halkeaa ennen kuin saan edes terskan sisään,ja niissä lattialle levinneissä suolissa on aina pirunmoinen siivoaminen
 

Yhteistyössä