Paksu on ihana

  • Viestiketjun aloittaja Tyttö
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuka haluaa 8cm halkaisijaltaan olevaa kalua, erosin puolivuotta sitten nyt alkaa seksi olla mielessä kokoajan 26cm pitkä päältä mitattuna, halkaisija ja pituus johtuu siitä että olen käyttänyt 16 vuotta joka päivä peniksen kehitintä ja kyllä ex vaimoni nautti mutta nyt erottiin muista syistä.
 
vierailija
Vanha ketju mutta kuka tai kellä on lopulta oikeus sanoa mikä on hyvä mikä ei?. Toiset haluaa, pientä porkkanaa toiset nakkia toisille kelpaa grillimakkara, moni ei saa mistään tarpeekseen.
Uskon kyllä että pituus/paksuus yhdessä on hyvä pelkkä lyhyt ja paksu ei riitä. Eikä pitkä ja ohut.
Itse olen mitannut ja tyytyväinen saan olla. On paljon enemmän kuin mikään lehdissä ilmoitettu keskimitta pituus/paksuus ja ympärys mitoissa.

Olkaa jokainen tyytyväisiä siihen mitä JUURI teillä on, takaan ettei kenelläkään ole täsmälleen samanlaista, pätee myös naisten elimiin.
 
vierailija
Aloittajalle voin taata että aika kauan saat etsiä että löydät 8cm leveän peniksen, on meinaan aikamoinen jo ympärykseltään. Pitää sulla olla aika iso vittu että sisään otat sellaisen.
 
vierailija
En sanonu että olen saanut 8cm leveää mutta 7cm leveää kyllä. Jos jollain olis 8cm niin kyllä mä sen sisääni pystyisin ottamaan. Paksukalu on oikeesti ihana pillussa varsinki kun se terska on sellanen pallo joka hieroo niin ihanasti. Siinä saa orgasmin melkein heti ihan kiihotuksesta kun tietää että kohta olen ihan tännä ihanaaaaa herkullista kiimaista kalua
Jotain järkeä näissä jutuissa voisi pitää mukana. Kiimaiset ukot kirjoittelee muna kädessä tälle palstalle. Mitatkaahan huviksenne joskus jotain arkisia esineitä ja vertailkaa näihin fantasioihin. Tavallisen oluttölkin halkaisija on aikalailla prikulleen 6,3-6,4 cm. Laittakaa sormet sen ympärille. Montako sen kokoista on tullut vastaan? 8cm halkaisija alkaakin sitten jo lähentelemään 1,5 litran virvoitusjuomapulloa, onnea sellaisen kullin löytämiseen. Ehkä ulkoavaruudesta löytyisi?
 
vierailija
Onko todellakin mitat näin hukassa ihmisillä? Ottakaapa huvikseen mittanauha käteen ja mitatkaa 8cm halkaisija. Se on sentin ohuempi kuin puolentoista litran limupullo. Herätys nyt. :D
 
vierailija
Itseäni on siunattu (tai kirottu) varsin kookkaalla peniksellä. Naiseni on ollut siihen ihan tyytyväinen. Ehkä vielä merkityksellisempi asia hänen tyytyväisyydelleen on poikkeuksellisenkin kestävä erektioni. Penikseni ei lurpahda, vaikka yhdyntämme kestää joskus hyvinkin pitkään. Olen myös koulinut itseäni olemaan laukeamatta hyvin pitkään. Koko yhdyntä on kuitenkin jatkuvaa nautintoa, välillä hyvinkin lähellä laukeamista liikkuen. Naisenikin pitää tällaisista maratonyhdynnöistä, ja toisinaan hän saa montakin orgasmia yhdynnän aikana. Naiseni on merkittävästi minua nuorempi, johtuneeko osaltaan siitäkin, että hänen pillunsa pysyy aina koko yhdynnän ajan märkänä ja liukkaana. Pakko kuitenkin myöntää, että molempien elimet ovat monesti maratonien jälkeen hieman hellinä. Ihan joka päivä niitä ei siis meilläkään harrasteta.

Terveisin Erkki 55v
 
vierailija
Itsellä nuori nainen 23vuotias ollut nyt vuoden suhteessa kanssani, itsellä ikää 54 vuotta. Hän tykästyi minuun nimenomaan paksun kalun ansiosta ja pituuttakin on 20 senttiä ja muutama milli päälle. Me kyllä naidaan ihan päivittäin ja välillä montakin kertaa päivässä. Ihanaa kertakaikkiaan saada himokasta nuorta pillua joka itse tykkää hullunlailla kovasta kyrvästä
 

Yhteistyössä