Paksu on ihana

  • Viestiketjun aloittaja Tyttö
  • Ensimmäinen viesti
Mirkku
Miehelläni munan paksuus on noin 4 cm. Olen tottunut siihen ja pitänyt sitä ihan hyvänä, kunnes sain maistaa pari senttiä paksumpaa. Pakko on myöntää, että sen aikaansaama täyteläisyys pillussani teki vaikutuksen. Pillu oli monta päivää turvoksissa ja erittäin kosketusarka ja hellä oman käden hiplailuilla tuottamille orgasmeille.
 
Sirpa
Samoilla linjoilla edellisen kanssa, minunkin miehellä paksuus tuota luokkaa. Nautin kun miehen muna on paksu , pituus ei niinkään merkityksellinen, lähinnä aiheuttaa kipua kun osuu kohdun suulle.
Kaiken kaikkiaan kalun koko tärkeä ainoastaan kun sitä katselee...
 
Mirkku
Ehkä ihaninta siinä paksussa munassa oli se, kun sai puristettua sitä pillulihaksilla tiukasti ja tuntui välillä kuin olisi jäänyt nalkkiin niin täydeltä se tuntui vaikka pituutta oli vain noin 12 cm.
 
jep
ehkä se muukin vaihe on tärkeää, eikä vain paksuus?
myöskin itse huomaan kun olen kiihottunut paljon, myös ka-
luni paksuus vaihtelee joskus pelkää,että se räjähtää!!
käteeni tai vaimon!
 
mirkulle
eikös sen paksunmunan etu ollutkaan siinä, että voi olla käyttämättä lantiopohja lihaksiaan?
passiivisesti ottaa vastaan nautintoa, tekemättä itse mitään.

lantiopohja lihaksien käyttämättömyys kostautuu myöhemmin sillä, et virtsankarkailu lisääntyy ja synnyttäminen on yhtä tuskaa, kun ei ole toimivia lihaksia punnertamassa lasta ulos.

miehille sanon et polttakaa vähemmin, niin haistatte pissalle haisevan naisen, silloin tiedätte kannattaako vaivautua
 
Töötti
""En sanonu että olen saanut 8cm leveää mutta 7cm leveää kyllä.""

Mittasin kaljatölkin halkaisijan: 6,5 cm. Mahtuu sinne pilluun tietty nyrkkikin, mutta paskanmarjat.... 7-8 cm paksua kyrpää ei Suomesta löydy. Oliko se tyttelin partneri joku kenties joku Alien?
 
Tyttö
Mä olen mitannu sen ja tämä mies ei ole suomalainen vaan Kreikkalainen sen paksuus on 7cm halkaisijaltaan mutta se ei ole täys pyöreä eli en huomannu ette se olikin leveä kulli. Pää semmoinen hervoton pallo joka pistää silmät pyörimään päässä.
 
Mirkku
Kyllä ne lantionpohjan lohakset on tullut treenattua mieheni 4cm ja 20cm kanssa. Myöskään synnytyksessä ei ollut mitään vaikeuksia. Paksumpi muna on kuitenkin minun mielestäni ihanampi. Se täyttää niin mukavasti paikat ja tuntuu joka tavalla paremmalta.
 

Yhteistyössä