Paksu on ihana

  • Viestiketjun aloittaja Tyttö
  • Ensimmäinen viesti
Tyttö
Paksu 6-8cm leveä kalu on ihanan tuntuinen kun pillu on ihan pingottunut kovan ihanan kalun ympärille. Täyteyden tuntu on yltiönautinnollista joka johtaa taitavalla nainnilla käsittämättömän järisyttäviin orgasmeihin :))))))))))))))))))))
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Tyttö
En sanonu että olen saanut 8cm leveää mutta 7cm leveää kyllä. Jos jollain olis 8cm niin kyllä mä sen sisääni pystyisin ottamaan. Paksukalu on oikeesti ihana pillussa varsinki kun se terska on sellanen pallo joka hieroo niin ihanasti. Siinä saa orgasmin melkein heti ihan kiihotuksesta kun tietää että kohta olen ihan tännä ihanaaaaa herkullista kiimaista kalua
 
Nainen42
Olen aina ihmetellyt että onko joku mittanauha kädessä ja mittailee sitten kalun pituutta ja paksuutta,ne kun ei ole niin ratkaisevia asioita rakastelussa. Kyllä ne muut taidot on paljon tärkeämpiä kuten kunnon esileikit ja vaikka sorminäppäryys.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Pöllö
Kunhan rehvastelin ;)
Oleellista kuitenkin se ettei tarvi peliä katkaista halkaisijan saamiseksi. Tämä keskustelu muilta osin on musta järkky, jokin menny pahasti pieleen nykynaisissa.
 
Nainen39
Johan nimimerkkisi kertoo, että olet tyttö..
Taitava mies saattaa naisensa syvään kiihoittumispisteeseen ennen penetraatiota. Silloin nainen on turvonnut kunnolla, kostea, valmis ottamaan miehen sisään.Tämä edellyttää mahtvavaa esileikkiä, nautinnon herättämistä, tuntemista.
Ja se miehen halun näkeminen kyllä lisää ainakin minun nautintoani.
Lopun tietääkin.
 

Yhteistyössä