Pakko jakaa tämä(kin) kanssanne, vaikka pidätte mua varmasti hulluna :D (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja no huh:
ihminen, joka ei ole edes koskaan pussannut ketään puhuu täällä perhe-elämästä ja lastenkasvatuksesta...pitääks sun kaverit sua outona? Ihme muikistelua...

Mielestäni mielipiteitä saa ja pitääkin olla, vaikka kaikkea ei olisikaan vielä kokenut =) Olen siis eri mieltä kanssasi.

Hmmm. vaikea tuo toinen kysymys, suurin osa kavereistani pitää minua positiivisella tavalla outona :D Kyllä moni ihmettelee tätä palstailuani, mutta se ei minua häiritse...ihmettelee joku varmaan tätä suudelma-juttuanikin, mutta ainakin risteilyllä ollut ystäväni mielestä tein ihan oikein, hän oli myös sitä mieltä että näin pitkän panttaamisen jälkeen on ihan hyvä ettei suutele tuntematonta =) Mutta minulla ei ole kauheasti väliä, mitä muut minusta ajattelevat, haluankin hiukan poiketa massasta :)

Juu mielipiteitä saa olla ja pitääkin olla mutta ne vaan tuppaa muuttumaan ainakin osittain kun aika kuluu ja tulee kalkkis!

Alkuperäinen kirjoittaja no huh:
ihminen, joka ei ole edes koskaan pussannut ketään puhuu täällä perhe-elämästä ja lastenkasvatuksesta...pitääks sun kaverit sua outona? Ihme muikistelua...

Voihan sitä silti mielipiteitä ja periaatteita olla... Tosin todennäkösesti iso osa niistä ropisee komeesti kokemuksen myötä.

Mä kans arvostan periaatetta, että ensisuudelma menee jollekin erityiselle eikä kelle tahansa baarissa lähentelevälle. Jos oikeen tilanteen tuleminen kestää, niin sit se kestä. Toivottavasti se poitsu on hyvä suutelija. :)

mä olin tommonen varmaan joskus 14veenä ja jossain vaiheessa tipuin ja korkeelta :/
toivottavasti sulle käy paremmin :D
ei kyllä montaa sunlaista ihmistä löydy lähipiiristä,ja voikin olla että sitten kun rakastut oikeesti niin se iskee ja lujaa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Mutta - jospa olisitkin antautunut suudelmaan ko. miehen kanssa - ja hänestä olisi tullutkin poikakaverisi sen seurauksena... :heart:

Joo, olisihan siinä niinkin voinut käydä, mutta melko epätodennäköistä kuitenkin :D

Ei kai siinä mitään, itse koen asiat vähän eri tavalla. Toivottavasti et kovin korkealta pilvilinnoistasi aikanaan putoa,elämä kun ei ole ihan vaaleanpunainen.
Toivottavasti tyti löydät jonkun hyvän ja kunnollisen miehen, joka ei käytä näitä "säästöjäsi" väärin. Tai ette rakastu johonkin,joka ei loppujen lopuksi jaksa odottaa vaan särkee sydämesi. Näitäkin on,he eivät kenties ole arvoisiasi,joten suojelehan sydäntäsi. Onneksi olet nuori eikä sinulla olekaan mihinkään kiire.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
anteeks nyt vaan kaikille kanssapalstailijoille mutta mie olin tytsin iässä ihan samanlainen. ja se ihana ensisuudelmaki oli sitte semmosen pojan kanssa josta toellaki tykkäsin =) en siis saanu ensisuudelmaani 12-vuotiaana enkä vielä 15-vuotiaanakaan vaan 19-vuotiaana :D

joten mieki oon outo :saint:

Mä taas otin tytsin iässä ensimmäisiä haparoivia askeleitani mutsina ja ensisuudelmat sun muut oli mulle taakse jäänyttä elämää...
B)

(Nii...i, erilaisia me kaik ollaa... )

näin on. eikä kyse ollunna siittä ettäkö oisin ollu liian lapsi, kyse oli omasta valinnasta. jäläkeenpäin aatellen ihan hyväki valinta oli.

tytsi-89
"Tuntuu, että odotan vähän liikoja tässä suudelma-asiassakin"

Ai ihanko tosi!!! ukko tua huuteli että jos täti vaan puhuu, muttei pussaa olleskaan niin kyllä sen miehen tunteet/mielenkiinto ainakin hiipuu aika äkkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja TiiTaa:
tytsi-89
"Tuntuu, että odotan vähän liikoja tässä suudelma-asiassakin"

Ai ihanko tosi!!! ukko tua huuteli että jos täti vaan puhuu, muttei pussaa olleskaan niin kyllä sen miehen tunteet/mielenkiinto ainakin hiipuu aika äkkiä.

Just joo :whistle: Mielestäni siinäkin on ero, suuteleeko humalaspäissä jotakin tuntematonta tyyppiä vai esim. ensitreffien päätteeksi jotakin miestä, johon on ihastunut tai josta ainakin on kiinnostunut =)

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
ajatteles sitte ku se sun eka poikaystävä jonka kanssa koet ensisuudelman on semmonen joka pussatessa nuolee ensin koko naaman ja lopuksi tunkee kielen sun kurkkuun niin että meinaat tukehtua :xmas:

tai suutelee niin et suu peittää puolet sun kasvoista :x :x

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No voi kai sitä nyt pussailla vaikkei olisi naimisiin menossa?

Kyllähän sitä voi ja sekstaillakin, jos haluaa...mutta kun kyse onkin siitä, etten halua ;) Eikä sen ensisuudelman ole pakko tapahtua edes seurustelusuhteessa, kunhan se tapahtuisi jonkun ihanan ihmisen kanssa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Jokainen tekee niin kuin itsestä hyvältä tuntuu, eihän sun ole pakko ketään pussata. Tuli vaan mieleen, että oiskohan sulla myös toinenkin syy siihen ettet muita pussaile? Vai miten teillä on sen yhden nettituttavuuden kanssa asiat edenneet? :whistle:

No ei nyt ihan sillä asteella vielä olla, ettei muita saisi tapailla :D Kun ei olla sen nettityypin kanssa viel edes puhelimessa puhuttu, saati tavattu :whistle:

Jokainen tekee niin kuin itsestä hyvältä tuntuu, eihän sun ole pakko ketään pussata. Tuli vaan mieleen, että oiskohan sulla myös toinenkin syy siihen ettet muita pussaile? Vai miten teillä on sen yhden nettituttavuuden kanssa asiat edenneet? :whistle:

No ei nyt ihan sillä asteella vielä olla, ettei muita saisi tapailla :D Kun ei olla sen nettityypin kanssa viel edes puhelimessa puhuttu, saati tavattu :whistle:

No mutta hyvähän se on, että etenette hissukseen. :) Onko kuitenkin vielä ihastumista ilmassa vai onko homma taittumassa ystävyyden puolelle, mikä sekään tietysti ei ole huono asia? Ystäviä kun tuskin voi olla liikaa..

No mutta hyvähän se on, että etenette hissukseen. :) Onko kuitenkin vielä ihastumista ilmassa vai onko homma taittumassa ystävyyden puolelle, mikä sekään tietysti ei ole huono asia? Ystäviä kun tuskin voi olla liikaa..

Kyllä kai sitä ihastusta on vielä ilmassa ;) Saa nyt nähdä, miten juttu edistyy =)

Olin siis abiristeilyllä perjantai-illasta lauantai-iltaan, oli muuten todella mahtava risteily! Tanssin yön aikana paljon ja koska laiva oli täynnä nuoria miehiä, sain paljon huomiota heiltä ;) Tuli tanssittua muutaman jätkän kanssa ja monet tulivat hienovaraisesti ehdottelemaan...eräs poika/mies pyysi mua lähtemään mukaansa, mutta en suostunut niin hän sanoi, että "yksi iso hali vielä" :D Tanssin eniten sellaisen erään 22-vuotiaan miehen kanssa, joka näytti ja vaikutti mukavalta =) Hän yritti yhdessä vaiheessa suudellakin, mutta käänsin vaivihkaa päätäni :whistle: Yritin esittää, etten huomannut hänen suuteluyritystään. Pian sen jälkeen menimme istumaan discon sohvalle, lähdin hetken päästä käymään vessassa...sen jälkeen en enää etsinyt kyseistä miestä vaan menin takaisin tanssilattialle.

Nyt pääsen siihen, miksi en suudellut tätä nuorta miestä ;) Kuten olen täälläkin kertonut, haluan ensisuudelmani sellaisen henkilön kanssa, johon olen oikeasti ihastunut. Olin siellä discossa aika humalassa ja kovasti olisi tehnyt mieli suudella sitä miestä eikä olisi edes jännittänyt vaan olisin helposti uskaltanut sen tehdä (toisin kuin selvinpäin..). Osa minusta kuitenkin muistutti, että olen humalassa ja aamulla saattaa kaduttaa, että olisin pantannut sitä ensisuudelmaa näinkin kauan ja sitten "menettänyt" sen humalassa jollekin satunnaiselle tyypille. Joten hillitsin itseni ja jätin suutelematta...tilannetta helpotti, että eksyin tästä tyypistä, en halua kuitenkaan ketään loukata ja torjua. Nyt olen ihan tyytyväinen, etten kokenut sitä ensisuudelmaani. Olen iloinen myös hyvästä itsehillinnästäni, sitä tulen vielä monessa asiassa tarvitsemaan ;)

Kertokaa ihan suoraan, olenko jotenkin outo? :xmas: :whistle: Löytyykö palstalta ketään muuta näin toivotonta romantikkoa ja pilvilinnojen rakentajaa? :D Tuntuu, että odotan vähän liikoja tässä suudelma-asiassakin =) Mulla on niiin ristiriitaiset ajatukset asiasta, kun tavallaan tekisi mieli suudella jotain miestä ja tavallaan ei :D Olenko jakautunut persoonallisuus? :saint: Tiedättekö ketään muuta, jolle se ensisuudelma on näin tärkeä? :whistle:

Olitkos M/S Mariellan risteilyllä Helsinki-Tukholma?

Olet hirmu fiksu ja ihailen sinua. ja ajattelukykyäsi.

Itse en ajatellut ollenkaan vaan tein. Siis suutelin kun teki mieli. Juurikin pari olutta juoneena.

Mutta mutta... olisivatpa lapseni yhtä viattomia ja fiksuja kuin sinä sitten isona.

Yhteistyössä