Pakko jakaa tämä(kin) kanssanne, vaikka pidätte mua varmasti hulluna :D (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Olin siis abiristeilyllä perjantai-illasta lauantai-iltaan, oli muuten todella mahtava risteily! Tanssin yön aikana paljon ja koska laiva oli täynnä nuoria miehiä, sain paljon huomiota heiltä ;) Tuli tanssittua muutaman jätkän kanssa ja monet tulivat hienovaraisesti ehdottelemaan...eräs poika/mies pyysi mua lähtemään mukaansa, mutta en suostunut niin hän sanoi, että "yksi iso hali vielä" :D Tanssin eniten sellaisen erään 22-vuotiaan miehen kanssa, joka näytti ja vaikutti mukavalta =) Hän yritti yhdessä vaiheessa suudellakin, mutta käänsin vaivihkaa päätäni :whistle: Yritin esittää, etten huomannut hänen suuteluyritystään. Pian sen jälkeen menimme istumaan discon sohvalle, lähdin hetken päästä käymään vessassa...sen jälkeen en enää etsinyt kyseistä miestä vaan menin takaisin tanssilattialle.

Nyt pääsen siihen, miksi en suudellut tätä nuorta miestä ;) Kuten olen täälläkin kertonut, haluan ensisuudelmani sellaisen henkilön kanssa, johon olen oikeasti ihastunut. Olin siellä discossa aika humalassa ja kovasti olisi tehnyt mieli suudella sitä miestä eikä olisi edes jännittänyt vaan olisin helposti uskaltanut sen tehdä (toisin kuin selvinpäin..). Osa minusta kuitenkin muistutti, että olen humalassa ja aamulla saattaa kaduttaa, että olisin pantannut sitä ensisuudelmaa näinkin kauan ja sitten "menettänyt" sen humalassa jollekin satunnaiselle tyypille. Joten hillitsin itseni ja jätin suutelematta...tilannetta helpotti, että eksyin tästä tyypistä, en halua kuitenkaan ketään loukata ja torjua. Nyt olen ihan tyytyväinen, etten kokenut sitä ensisuudelmaani. Olen iloinen myös hyvästä itsehillinnästäni, sitä tulen vielä monessa asiassa tarvitsemaan ;)

Kertokaa ihan suoraan, olenko jotenkin outo? :xmas: :whistle: Löytyykö palstalta ketään muuta näin toivotonta romantikkoa ja pilvilinnojen rakentajaa? :D Tuntuu, että odotan vähän liikoja tässä suudelma-asiassakin =) Mulla on niiin ristiriitaiset ajatukset asiasta, kun tavallaan tekisi mieli suudella jotain miestä ja tavallaan ei :D Olenko jakautunut persoonallisuus? :saint: Tiedättekö ketään muuta, jolle se ensisuudelma on näin tärkeä? :whistle:

En tiedä itse ketään jolle ensisuudelmalla olisi sillä tavalla suuri merkitys ettei joskus olisi voinut mennä vain intohimon vietäväksi. Itse koin ensisuudelman ensimmäisen poikaystäväni kanssa, joten voin kuvitella mitä ajattelet ensisuudelmasta. En pidä mitenkään outona jos haluaa tehdä elämänsä "päätapahtumista" erityisen speaaleja.

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
no on hieman outoo... siis ei siinä mitään pahaa oo mut voit tulla ja melko varmasti tulet pettymään moneenkin asiaan pahasti jos noin ruusunpunaiset lasit silmilläsi kuljet...

=)

Niinpä. Mut eka suudelma voi olla hieno, vaikka pettyis mieheen myöhemmin. Näin mulla.

ajatteles sitte ku se sun eka poikaystävä jonka kanssa koet ensisuudelman on semmonen joka pussatessa nuolee ensin koko naaman ja lopuksi tunkee kielen sun kurkkuun niin että meinaat tukehtua :xmas:

Se vaan voip olla, että sitten kun sen kauan odottamasi ensisuudelman saat ihmiseltä johon olet ihastunut, hää ei välttämättä olekaan mikään kaksinen suutelija. Tapoja on yhtä monta kuin ihmisiä ja oikeasti se voi mennä niin, että se tuntemasi ihastus karisee jos ko. tyyppi sattuukin olemaan todella avuton pusuttelija. Siitä taas voi jäädä pitkäksi aikaa valtavap pettymyksen fiilikset, jos siltä ensipusulta on odottanut paljon.
Pointtini on, että tiettyjä asioita ei kantsi suunnitella liikaa etukäteen. Joskus kannattaa mennä sillä fiilispohjalla, se voi osoittautua hyväksi ratkaisuksi :)

Ei sunlaisia taida montaa olla. Mutta hyvä että edes yks löytyy tässä maailmassa. Mun mielestä oli fiksu päätös, kun jätit suutelematta humalassa, olis voinu sit selvinpäin harmittaa. Hyvä periaate sulla kuitenkin mun mielestä on!!

No mä sanoisin että teit ihan oikein koska sehän on ihan yleisessä tiedossa että abiristeilyllä etsitään yhden illan juttuja..
Ja kun sinä et ilmeisesti niistä piittaa niin mitä suotta antaa kenellekään toivoa mistään muustakaan suutelemalla ketä sattuu.

Että ei outoa minusta.

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
no on hieman outoo... siis ei siinä mitään pahaa oo mut voit tulla ja melko varmasti tulet pettymään moneenkin asiaan pahasti jos noin ruusunpunaiset lasit silmilläsi kuljet... toi hei muuten yllätti mut et olit humalassa!

=)

Ei mulla niin suuria kuvitelmia ole, riittäisi, että se ensisuudelma menisi jollekin ihanalle tyypille =) Sitä ei sitten tiedä, tulisiko siitä jutusta muuten mitään (että seurustelisinko sen kanssa.)

Kyllä mä juon, melko harvoin mutta useimmiten aika humalahakuisesti kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
ajatteles sitte ku se sun eka poikaystävä jonka kanssa koet ensisuudelman on semmonen joka pussatessa nuolee ensin koko naaman ja lopuksi tunkee kielen sun kurkkuun niin että meinaat tukehtua :xmas:

Hyi hitsi. :x

*Muistelee jotakin*