Pakko jakaa tämä(kin) kanssanne, vaikka pidätte mua varmasti hulluna :D (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joo . on tullut oltua joskus tuollainen romantikko ja kaiholla sitä joskus muistelen. Ehkä hieman nolona myös.Ikävä kyllä elämän realiteetit ovat sittemmin tehneet minusta kyynikon kuten on varmasti käynyt monelle muullekin entiselle romantikolle.
Allekirjoittanut pystyi nuorempana synnyttämään tunnesiteen jopa mustekynään ja itki sitten sen hajoamista 2 päivää lukion 1. luokalla :D (Joo, tiedän, noloa...)
Nauti elämästäsi, et ole outo. Ole ylpeä että kykenet suuriin tunteisiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tiedä itse ketään jolle ensisuudelmalla olisi sillä tavalla suuri merkitys ettei joskus olisi voinut mennä vain intohimon vietäväksi. Itse koin ensisuudelman ensimmäisen poikaystäväni kanssa, joten voin kuvitella mitä ajattelet ensisuudelmasta. En pidä mitenkään outona jos haluaa tehdä elämänsä "päätapahtumista" erityisen speaaleja.

Jotain tällaisia ajatuksia mulla juuri on.

Romantiikka on ihanaa..Mutta..Itse miellän "ensisuudelman" sellaiseksi,joka tehdään sen eka kerran tietyn ihmisen kanssa.Eli jos et ole kohdetta ennen koskaan suudellut niin se on se ensisuudelma hänen kanssaan..Se on tietty eri asia,että kuinka monta kohdetta tulee "kerättyä"Tiedäthän ;)

Suudelmia on erilaisia ja toiv.et pety siihen ihka ensimmäiseen..

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Ei mulla niin suuria kuvitelmia ole, riittäisi, että se ensisuudelma menisi jollekin ihanalle tyypille =)

Sitten onkin ihanaa, kun se ihana tyyppi onkin niitä suutelijoita, jotka työntävät kielen kurkkuusi heti, kun ruvetaan pussailemaan, ja ottaa sen pois siinä vaiheessa, kun lopetetaan - riippumatta siitä, kestääkö suudelma kaksi sekuntia vai kymmenen minuuttia. Pari tällaista on tullut vuosien varrella vastaan, yöks.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
ajatteles sitte ku se sun eka poikaystävä jonka kanssa koet ensisuudelman on semmonen joka pussatessa nuolee ensin koko naaman ja lopuksi tunkee kielen sun kurkkuun niin että meinaat tukehtua :xmas:

Hyi hitsi. :x

*Muistelee jotakin*

:x Näimpä juuri... Mä ainakin jouduin sellasen kuolahyökkäyksen kohteeksi ja hampaatkin tais kolahtaa ja sitten se viinanhuuruinen hengitys :/ No oli se poika aivan ihana mutta kännissä&innokkaana hieman tukahduttava :D

ihminen, joka ei ole edes koskaan pussannut ketään puhuu täällä perhe-elämästä ja lastenkasvatuksesta...pitääks sun kaverit sua outona? Ihme muikistelua...

Alkuperäinen kirjoittaja no huh:
ihminen, joka ei ole edes koskaan pussannut ketään puhuu täällä perhe-elämästä ja lastenkasvatuksesta...pitääks sun kaverit sua outona? Ihme muikistelua...

Mäkin olin lasten kasvattamisessa parhaimmillani silloin, kun mulla ei vielä ollut lapsia.

Tätä mäkin ajattelen, että odotat niin kovin siltä ekalta suudelmalta...jos sen antaja osoittautuukin maailman huonoimmaksi suutelijaksi, voi pettymys olla aikamoinen, "Tätäks mä olen odottanut kaikki nämä vuodet".
Juu, ja olet outo, mutta et välttämättä pahassa mielessä ollenkaan, taidat olla aika katoava luonnonvara...

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
no on hieman outoo... siis ei siinä mitään pahaa oo mut voit tulla ja melko varmasti tulet pettymään moneenkin asiaan pahasti jos noin ruusunpunaiset lasit silmilläsi kuljet... toi hei muuten yllätti mut et olit humalassa!

=)

Ei mulla niin suuria kuvitelmia ole, riittäisi, että se ensisuudelma menisi jollekin ihanalle tyypille =) Sitä ei sitten tiedä, tulisiko siitä jutusta muuten mitään (että seurustelisinko sen kanssa.)

Kyllä mä juon, melko harvoin mutta useimmiten aika humalahakuisesti kuitenkin.

no en nyt tarkoittanut suudelmaa vain vaan noin niinku yleensä... mut minäkin koin ensisuudelmani aikas ihanan pojan kanssa olin tosin silloin 12vee

:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
no on hieman outoo... siis ei siinä mitään pahaa oo mut voit tulla ja melko varmasti tulet pettymään moneenkin asiaan pahasti jos noin ruusunpunaiset lasit silmilläsi kuljet...

=)

Niinpä. Mut eka suudelma voi olla hieno, vaikka pettyis mieheen myöhemmin. Näin mulla.

tottakai voi oli mullakin ihan hieno tapaus

=)

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Tätä mäkin ajattelen, että odotat niin kovin siltä ekalta suudelmalta...jos sen antaja osoittautuukin maailamn huonoimmaksi suutelijaksi, voi pettymys olla aikamoinen, "Tätäks mä olen odottanut kaikki nämä vuodet".
Juu, ja olet outo, mutta et välttämättä pahassa mielessä ollenkaan, taidat olla aika katoava luonnonvara...

Voisin kuvitella että ap ei odota suudelmaa laadullisesti hyväksi, vaan haluaa suudella ensi kerran kohdetta joka on rakas.. tuskin haittaa vakka ensisuudelma olisi hanurista.

Tätä mäkin ajattelen, että odotat niin kovin siltä ekalta suudelmalta...jos sen antaja osoittautuukin maailamn huonoimmaksi suutelijaksi, voi pettymys olla aikamoinen, "Tätäks mä olen odottanut kaikki nämä vuodet".

Voisin kuvitella että ap ei odota suudelmaa laadullisesti hyväksi, vaan haluaa suudella ensi kerran kohdetta joka on rakas.. tuskin haittaa vakka ensisuudelma olisi hanurista.

Hyvä periaate joo, harva siihin kykenee.
Go tytsi Go :D .

anteeks nyt vaan kaikille kanssapalstailijoille mutta mie olin tytsin iässä ihan samanlainen. ja se ihana ensisuudelmaki oli sitte semmosen pojan kanssa josta toellaki tykkäsin =) en siis saanu ensisuudelmaani 12-vuotiaana enkä vielä 15-vuotiaanakaan vaan 19-vuotiaana :D

joten mieki oon outo :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja no huh:

Mielestäni mielipiteitä saa ja pitääkin olla, vaikka kaikkea ei olisikaan vielä kokenut =) Olen siis eri mieltä kanssasi.

Hmmm. vaikea tuo toinen kysymys, suurin osa kavereistani pitää minua positiivisella tavalla outona :D Kyllä moni ihmettelee tätä palstailuani, mutta se ei minua häiritse...ihmettelee joku varmaan tätä suudelma-juttuanikin, mutta ainakin risteilyllä ollut ystäväni mielestä tein ihan oikein, hän oli myös sitä mieltä että näin pitkän panttaamisen jälkeen on ihan hyvä ettei suutele tuntematonta =) Mutta minulla ei ole kauheasti väliä, mitä muut minusta ajattelevat, haluankin hiukan poiketa massasta :)

Pitää vielä lisätä,että mulla ei ole muita "ensisuudelmia"jäänyt edes muistiin(vaikkakin niitä on ollut),kuin se ensimmäinen mieheni kanssa :heart: Oli omaa luokkaansa siinä oli sitä "lovea"mukana niin paljon,että sydän oli pakahtua..Ja ollaan pusuteltu kohta 8v.siitä ekasta lähtien :)

Että vaikka et odottaisikaan sitä ihka oikeaa hetkeä niin kyllä ne muut pusut unohtuvat,kun "se oikea"osuu kohdalle,ja siinä se ihka oikea ensisuudelma on :heart:

Juuri näin! ;)

Minä oon ollut ihan samanlainen romantikko ja oon kyllä edelleenkin.
Mun ensisuudelma tapahtui miehen kanssa joka oli mun ensimmäinen seurustelu kumppani ja jonka kanssa menen naimisiin tänä vuonna :D oon aika ylpee tästä saavutuksesta että heti ekalla onnistui näinkin hyvin :heart: =)

joten ymmärrän kyllä sun pointin ja mä iteki odotin silloin teininä aika paljon ekalta suudelmalta. Todellisuus tuli vastaan eikä se nyt ollutkaan niin mahtavaa mitä kaikki romanttiset elokuvat antaa ymmärtää, mutta tärkeintähän oli just se että henkilö jonka kanssa sen koki oli mulle rakas! En ois ikinä halunnut kokea ekaa suudelmaa jonku ventovieraan kanssa johon en oo edes ihastunut.

lisään vielä sen, että tuolloin olin 16vuotias.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
anteeks nyt vaan kaikille kanssapalstailijoille mutta mie olin tytsin iässä ihan samanlainen. ja se ihana ensisuudelmaki oli sitte semmosen pojan kanssa josta toellaki tykkäsin =) en siis saanu ensisuudelmaani 12-vuotiaana enkä vielä 15-vuotiaanakaan vaan 19-vuotiaana :D

Mä taas otin tytsin iässä ensimmäisiä haparoivia askeleitani mutsina ja ensisuudelmat sun muut oli mulle taakse jäänyttä elämää...
B)

(Nii...i, erilaisia me kaik ollaa... )

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Tervetuloa outojen kerhoon :D

Yhteistyössä